středa 17. října 2012

II. Givaway vyhrává...



Ahojda,
 dlouho, předlouho jsem nepřidala nic a to zdůvodu praxe, která mě asi zničí, ale o tom dnes psát nebudu. Budu psát o něčem, na co už určitě čekáte.
14.10. byla ukončena naše druhá Givaway. Tentokrát se hrálo o balíček našich oblíbenců, a protože byla tak velká ůčast, přidaly jsem ještě jednu drobnost - lak Catrice a pár vzorků od značek či shopů, se kterými spolupracujeme.


Losoval za nás random.org a ze zůčastněných 47 slečen vylosoval číslo 13. 
Balíček tedy vyhrává Estrella :)
Tímto jí moc gratulujeme a doufáme, že se jí balíček bude líbit :)

Ostatní nezoufejte, protože na Vánoce se bude soutěžit o další balíček, přece bychom vás nenechaly bez vánočních dárků :)

Mějte se krásně a ještě dnes se můžete těšit na nějakou recenzi :)
Dáška

3 komentáře:

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)