středa 31. října 2012

Ladybox - Listopad 2012


Ahojda,

je tu  listopad a s ním i nový Ladybox. Čekám, že toho bude o téhle krabičce zas tento týden hodně, tak snad budu mezi prvními. Na zářijový LB jsem chtěla psát 2. část recenze, ale zjistila jsem, že ani není co psát, vše už bylo řečeno zde a zde. A tak tedy něco řeknu o tom dalším :).


Začnu tentokrát černou krabičkou, která má úplně nádhernou mašli a zavírá se na magnet, jako některé krabičky od mobilů, atd. Nový design se mi líbí a líbil by se mi takto i v jiných barvách, nejen v černé. Musím tedy pochválit tvůrce listopadové krabičky, myslím, že se jim povedla.


Nutno podotknout, že i uvnitř krabičky se věci změnily a o dost zlepšily až na jediný fakt - kde je ten krásný růžový samentový vnitřek, který byl tak roztomilý? Těšila jsem se na něj a on nikde - tak snad příště :).

S výrobky je to daleko lepší - je zde kosmetická taštička a tři výrobky v plném balení, což je super. Také najdete několik slev, které se vždy hodí.


Od teď už známé firmy ISWARI jsme tentokrát dostaly Macaccino. Už se těším, až si ho uvařím :) Pak vám napíšu recenzi na to, jak chutná.


Od mě vělmi sympatické firmy NIP+FAP se v krabičce nacházelo tělové máslo Coconut Latte, které naprosto suprově a hlavně nechemicky voní po Carru (obilný kávový nápoj :) ).



Od Yves Rocher jsem nečekala dvě plné balení jejich výrobků a tak jsem velmi ráda. Už se těším, až je pořádně vyzkouším. Prozatím mohu říct, že mléko krásně voní a řasenka má zajimavý kartáček. Uvidíme, uvidíme ;-).


Další firmou je Fleur De Santé, kterou mám možnost poprvé vyzkoušet. Kosmetikou taštičku jsem už dlouho hledala a tahle se mi líbí, takže ji určitě využiju. Naprosto bombastická je tvářenka, také v plném balení, která je dobře pigmentovaná a tahle je v odstínu Chestnut Glow - cihlovo červený až hnědý odstín se třpytem. K tomu dostanete Vánoční katalog a slevu 100 Kč na nákup. (kód si klidně opište, vím, že ho nevyužiji :) )




Posledními překvapeními je masážní olej od PureFiji, tělové máslo od Reniu, které krásně voní po melounu a pak také super sleva 40% na Lussil - sérum na řasy (kód si nechám, protže o něm dosti uvažuji :) ).


Nová nezlomná pečeť :-D



Tak jak jte na tom vy se svými LB? Jak se vám líbí tento? Co by jste využily a co naopak? Těšíte se na další?

FB / Blogerky.cz - děkujeme za přízeň :)!

Mějte se krásně a teple se oblečte ;-)
Dáška

20 komentářů:

  1. Já mám skoro to stejný, akorát nemám tělové máslo, ale peeling a pak tvářenku v jiném odstínu :) Mám to taky na blogu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta tvářenka, co máš ty vypadá taky super! :)

      Vymazat
  2. Mléko od YR jsem dostala minulé Vánoce a bylo perfektní - krásně vonělo a bylo středně mastné a dostatečně hydratační. Navíc ta vůně je na zimu jak dělaná :) Škoa, už jsem ho dodělala. Ale na francouzských stránkách jsem už viděla další Vánoční limitky, tak se těším, až pojedeme na vánoce do Francie, protože se sem zas dostane polovina za vyšší ceny :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to je největší kámen úrazu všech zahraničních značek :( Nejsou k mání a nebo za příšerné peníze. Taky se půjdu do YR podívat, snad uplatním tu slevu :)

      Vymazat
  3. Já jsem též z LB nadšená... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Také mám z LB Veeeelkou radost :) 3 plné výrobky!! SUPER!!!

    http://petulabook.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě překvapilo nejvíc, už se těším na další :)

      Vymazat
  5. musím říct, že tenhle box se opravdu povedl a to více jak ten předchozí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano :) takhle by to mohlo pokračovat i dál :) nemůžu se už teď dočkat, co bude v dalším :)

      Vymazat
  6. i ja jsem happy, tento mesic je podle me fakt super!

    hezky jsi to napsala!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, snažila jsem se z toho vyždímat, co nejvíce - moc se mi krabička totiž od předchozí líbí :)

      Vymazat
  7. Ladybox mám a jsem spokojená. Parádní obsah :)

    OdpovědětVymazat
  8. Podle mě se tedy vytáhl tentokrát spíš Lady Box, senza box je dobrý, ale pro mě méně využitelný. Uvítala bych taštičku z LB a tak. No nevybereš si:-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ne no...já tedy odebírám jak LB tak SB :) takže doufám, že mě alespoň jeden vždy nezklame :)

      Vymazat
  9. Já jsem ráda i za jeden :). Vážně!
    Jinak bydlím v Litoměřicích a přes týden jsem v Praze :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) To jsem ráda :)
      Tak to jsi musela být ty, tebe nejde přehlédnou, ale i tak jsem si nebyla jistá. Viděla jsem tě v Kauflandu u pokladny a děsně "nenápadně" jsem zjišťovala, jestli to jsi ty :D Tak pro příště :)

      Vymazat
  10. Ahojky ladybox jsem si poridila a vse je super :) Budu urcite objednavat i nadale :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo tenhle byl super a už jsem si objednala i prosincový. Co se týče ale SenzaBoxu - nevím nevím, ten listopadový vypadal celkem lacině nic moc v něm nebylo, takže asi zůstanu u LB :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)