sobota 27. října 2012

Ladybox září 2012 - recenze

Ahoj,
dnes pro vás mám dvě recenze na Ladybox ze září, druhou část recenzí přidá Dáša.
První je lak od ColorClub odstín 875 Hot Couture, ze kterého jsem opravdu nadšená. Vypadá perfektně, elegantně a ještě lépe drží. Jsou to sice samé třpytky, ale s nádechem do růžova a dá se použít také jako krycí lak.







Druhý je výrobek od firmy Iswari . Jde o snídaňovou směs , nepražené kakao, které se přidává do müsli, jogurtů či dezertů. Já jsem si ho nejvíce oblíbila s banánovo-čokoládovým  müsli, jelikož znásobí jeho chuť a kvůli antidepresivním účinkům je toto kakao také zdravé.



Příjemný zbytek večera!
Evička

12 komentářů:

  1. jůů, tenhle odstín je taky moc hezký :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten lak je uzasny! Ja mam tyhle trpytkaty snad nejradeji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je mám ráda hlavně ve světlejších barvách :)

      Vymazat
  3. Hele, nejdřív jsem se na ten lak trochu šklebila, ale fakt nevypadá špatně!
    A na to kakao jsem úplně zapomněla, až zas budu mít večer na něco chuť, zkusím ho rozmíchat s mlíkem jen tak na samotno... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadý dobře a opravdu dlouho vydrží :)
      To může být zajímavá kombinace :)

      Vymazat
  4. mňam, t směs! Doufám, že teď v říjnovo-listopadovém bude taky něco ňami:D Jinak ten lak vypadá moc dobře;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohli by poslat něco dobrého co podporuje imunitu :)

      Vymazat
  5. Ten lak je vážně krásný! Takový hezky jarní :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu na jaro bude opravdu úžasný :)

      Vymazat
  6. mam podobny lak nejakej no name-znacky, ale rozculuje ma jeho schnutie, takmer nulove:(, inak je krasny:)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)