čtvrtek 4. října 2012

Manhattan Lipstick X-Treme Last&Shine 27 Manhattan


Ahojda,

dnes mám pro vás recenzi rtěnky od, vám možná známé, možná neznámé, značky Manhattan - X-Treme Last&Shine v odstínů 27. Je to rtěnka, kterou jsme si nejdříve říkala, že moc nevyužiji, protože, i když jsem blondýna, červené odstíny mi moc nesluší. Opak je však pravdou - tento odstín není jen tak obyčejná červená, ale směs červených odstínů dohromady, který dává krásnou barvu a ta mi vážně sedla :). Jsem za to moc ráda, protože jinak červené rty vůbec nenosím. A teď ke složení rtěnky - i když na mě ze začátku nepůsobila nijak perfektně, musela jsem změnit názor. Tato rtěnka je velmi hydratační a ještě k tomu dobře pigmentovaná a sytá, až bych to do ní neřekla. Výdrž je, i přes hydrataci, celkem dobrá. Odstín je, jak už jsem říkala, zvláštní červená - tak trochu vínová, rudá i trošku do růžova. Obsahuje miniaturní třpytky, ale na rtech nejsou vůbec cítit a ani moc vidět, což je pro mě lepší.


Nakonec tedy musím říct, že ačkoliv jsem si od Manhattanu nikdy nic neobjednala a ani mě to nijak nelákalo, musela jsem radikálně změnit svůj postoj k této značce, protože je za ty ceny vážně super. Nedělám si však iluze, že by tomu bylo u všech produktů - vždy se někde najde nějaká moucha, ale tyto rtěnky vám mohu doporučit a udělám to velmi ráda :). Doporučuji vám se také podívat na stránky Manhattanu, protože mají krásné odstíny, o některých sama uvažuji. Tímto bych také chtěla moc poděkovat webu babybaby.cz, který nám  vlastně umožnil vyzkoušení produktů této značky, protože samotnou by mě asi nenapadlo investovat do ní.

A co říkáte na rtěnky Manhattan a vlastně celou tuto kosmetiku? Vlastníte něco od ní?

Mějte se krásně :)
Dáška ;-)









7 komentářů:

  1. Já mám odstín 24 a je to opravdu rudá, sice má taky trošku růžové odlesky, ale na první pohled je jasně rudá :D Psala jsem na ní taky recenzi -http://bigemptywallet.blogspot.cz/2012/09/rtenka-manhattan-x-treme-last-shine.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem :). Přijde mi, že ten tvůjje více červený a ten můj spíše rudo vínový :) Ale jinak to není odstín k zahození, mě ale nesluší :(

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. tužku na rty od essence mám taky a jsem s ní spokojená:) Jen ji zrovna moc nepoužívám, třeba zase po nějaké chvilce:D ráda totiž obměňuju.
    http://kristygoodwill.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo ta tužka je super, i když je trošku více měkčí než bych potřebovala :)

      Vymazat
  4. jednu rtěnku od Manhattan mám a bohužel mi dost rty vysušuje :-(

    http://fashionbeautyloverxy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to možné, oni jich mají více druhů a kolekcí, tahle je ale hydratační dobře, ale je to kus od kusu. Mám už spoustu zkušeností s tím, že byla hydratace jinačí s jiným odstínem rtěnky, i když byla ze stejné řady :( což je určitě škoda
      PS: koukala jsem na blog a je pěkný, nejvíc se mi líbí ten poslední článek :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)