pondělí 22. října 2012

Moje každodenní péče o pleť


Ahojda,

dnes mám pro vás článek, ve kterém vám ukážu, co používám každý den a bez čeho nedám ani ránu :) Některé z těchto výrobků se mi zamlouvají, ale jiné bohužel trošku propadly.



Na odličování makeupu používám večer dvoufázový odličovač od Ryoru, ketrý je moc fajn a perfektně mi odlíčí celý obličej. Je jemný, mastnější a co je hlavní, napálí  v očích. Stál mě v Rossmannu asi 89 Kč, ale to byl ve slevě - ji tak ale cena není natolik závratná. 
Po umytí obličeje nebo ráno na doodlíčení používám micelární vodu od La Roche (recenze zde), která mi z počátku velmi vyhovovala, ale bohužel až s odstupem času a výměnou řasenky, jsem zjistila, že neodstraní tak úplně všechno, proto se příště zřejmě vrátím k osvědčené Biodermě.


Dalším výrobkem od Biodermy, který užiji, ale není to bohužel nějaká hitovka, je Sébium Mat Fluid, který v lékárně koupíte za cca 400 Kč. Musím bohužel říci, že matující krémy od Essence (zde) nebo od Baley mají úplně stejný účinek, nic vyjímečného nepozoruji. Je ale příjemný a matuje stejně, takže pro někoho, komu se líbí, proč ne! Svou funkci si myslím splňuje dobře. Já ho střídám na den s Pore Refinerem.


Druhou věcí, která splňuje to, co slibuje je Sébium AKN, taktéž od Biodermy. Koupila jsem si ho jako denní fluid pod make up, což, děvčata, nedělejte. Na noc je super, hezky hydratuje a přecejen je na akné celkem dobrý a účinný, ale hroznou nevýhodou je, že cuckatí a drolí se vám z obličeje - tzn. nic pod make up, po kterém chcete, aby vydržel co nejdéle :(. Cena je myslím 404 Kč. Takže ho celkově používám jako noční krém a je fajn :).


Na tento fluid, který nahradil v denní péči jak AKN i Mat, je Pore Refiner, který je naprosto dokonalý pod make up. Úplně cítíte, jak stahuje póry a pleť je krásně hebká a připravená na nanášení make upu. Zatím je to můj favorit v denní péči a kdyby docela nestahoval kůži, ráda bych ho používala i na noc - na to je však moc vypínající pleť. Na noc mám raději mastnější krémy. V lékárně mě stál 350 Kč.


Na noc používám jiný oční krém než na den. Používám mastnější oční krém od Artemis, která je k sehnání v Douglasu. Ceny jsou vyšší (cca 600 a více). Já tento krém dostala jako dárek a ůplně jsem nepátrala po tom, kolik přesně stál, ale vím, že se tato kosmetika cenově pohybuje ve stejné výši jako Clinique. Moc mi vyhovuje jeho mastná konzistence, která je znát i ráno. Měl by také vypl'ňovat oční vrásky a linky kolem rtů - na to ho však moc nepoužívám.


Už skoro vypotřebovaný favorit mezi očními hydratačními krémy pro citlivou pokožku očí, je pro mě oční krém Sensibio od Biodermy. V lékárně stojí 350 Kč, ale myslím si, že je to velmi výhodná investice. Je suprový a koupím si ho znovu. Vůbec nedráždí pokožku, nepálí mě z něj oči, je jemný, ale přesto dostatečně hydratuje. Používám ho na den, protože není mastný a tak se na mou smíšenou pleť hodí i pod make up :).


Tak a to by bylo vše z mojí každodenní pleťové péče. Doufám, že se vám článek líbil a třeba někomu z vás pomohl vybrat si. Zítra se můžete těšit na další líčící video ;-).

PS: Už jsme na Blogerkách.cz, tak si nás můžete přidat do oblíbených (zde) :)

Jaké výrobky používáte vy na každodenní péči o pleť? Co bych měla určitě mít? A máte něco stejného jako já? Jste s výrobkem spokojeny?

Mějte se krásně a přeji vám dobrou noc a krásné úterý :)
Dáška.

8 komentářů:

  1. Pěkné, já to momentálně raději ani nepočítám, protože se mi úplně zbláznil obličej... :) Takže musím mazat nos hydratačním sérem, čelo a tváře tea tree oilem... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jóó to znám :). Takhle mi pleť blázní v létě, je to hrůza!

      Vymazat
  2. Ahojky, mám mastnější pleť, občas se mi dělá krupička a taky občas vyskočí nějaký ten pupínek - používám na to od Biodermy AKN, ale četla jsem, že je možná lepší používat pravidelně Pore Refiner. Co ty na to? AKN používám jen lokálně - právě na ta postižená místa, zkoušela jsem to dávat i pod make-up, ale to se drolí (ostatně sama máš zkušenost). Nebo nemáš nějakou radu, co na tu krupičku a pupínky? Dost mi teď blázní obličej (respektive poslední tři měsíce, což se mi zdá už docela dlouho...:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojda, já jsem tedy ve fáz, kdy mi v létě pomáhá lehký matující krém a pupínky se moc neobjevují, ale v pubertě, kdy jsem tím dost trpěla, jsem byla velmi spokojená s lokální péčí Normaderm od Vichy - byla to taková malinká tubička (jako oční krém od Biodermy) a to jsem nanesla na pupínek a on jakoby vyschl.
      Celkově ale na problematickou pleť s černými tečkami doporučuji mycí gel na černé tečky od Lorealu (cca 169 Kč), pak gelové pásky od Nivei - na odstranění černých teček (169 Kč) a je u nich lepší je nechat na pleti déle. A jako poslední mohu naprosto doporučit ten Pore Refiner a třeba to i zkusit na noc, jak to zabere, na mě je na noc moc ztahující, takže nevím.
      Doufám, že jsem ti trochu poradila :)

      Vymazat
  3. Značku Artemis má Douglas =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D děkuji za info, hned to opravím, moc jsem po tom nepátrala :)

      Vymazat
  4. vypadá to vše skvěle, ale já prostě nedokážu dát několik stovek za takový krémeček:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo je to sázka do loterie. Já koupila dva drahé než mi ten třetí fungovala a vyhovoval- jediné, co zbývá je čekat na dobrou recenzi a poté zvážit koupi :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)