pátek 26. října 2012

Moje laky na letošní podzim


Ahojda,

tak jsem vám chtěla ukázat moje favority mezi laky na podzim - sice pozdě, ale přece :).  Barvy podzimu a samotný podzim je pro mě ze všech období nejhezčí, mám ráda atmosféru domova, když je venku sychravo. Zapálím si vonnou svíčku, udělám čaj nebo Kinderpunch :) a koukám na filmy nebo zrovna připravuju nějaký ten článek. 
Barvy podzimu jsou pro mě teplé odstíny hnědé, vínové i červené, oranžové, okrové až žluté, petrolejové odstíny zelené a modré a hlavně pro letošek teplé odstíny fialové. Některé z těchto barev unosím i jindy, ale některé jsou prostě jen na podzim, kdy mám na takové odstíny jednoduše "chuť".


Jako podklad a top coat jsem teď u nás v kamenné Tetě (drogerie Ina) objevila laky od Four Seassons, které už jsem jednou měla, ale to jsem byla ještě prcek, který pořádně nevěděl co to je. Teď jsem je ale chtěla vyzkoušet ze zvědavosti, jaké jsou. Jako podlak používám Regenerátor nehtů, který nehet skvěle připraví a vyhladí. Jako top coat používám Vytvrzovač laků, který zasychá rychle, ale zdá se mi, že nemá takový lesk jako Better Gel Nails Top Coat od Essence. Oba laky jsou ale super, za cenu 59 Kč za kus je to výhodná koupě.


Fialové


Essence131 ballerina´s charm


Essence 130 what´s my name?


Essence 133 oh my glitter!


Rimmel 605 Purple Reign


Catrice 370 Just Berried!


Žluté a oranžové


Essence 118 little miss sunrise


Essence 119 boho chic


Gabriella Salvete 150


Essence Cherry Blosoom Girl 03 Cherry Cherry Girl


Vínové a červené


Essence 114 fame fatal


Essence 72 time for romance


Deborah 28


Astor 17


Hnědé a béžové


Essence 06 cookies & cream


Essence 71 trendsetter


Catrice Hidden World C03 Wood You Follow Me?


China Glaze 935 Ingrid


Modré a zelené


Catrice 250 I Sea You!


Essence 127 i love bad boys


Essence 126 date in the moonlight


Tohle byly moje podzimní laky. Snad se vám příspěvek líbil a třeba vám i pomohl v inspiraci barvami, takhle prostě vidím letošní podzim já a vidím ho tak i v módě a líčení.

Taky nás můžete sledovat nebo nás mít dokonce v oblíbených na Blogerkách.cz :) Děkujeme za přízeň!

Líbí se vám stejné barvy na podzim jako mě? A jaký je váš favorit? Jaké laky z těchto by jste si pořídily?

Mějte se krásně!
Dáška

19 komentářů:

  1. I love bad boys jsem lakovala zrovna včera.. a mně by se teda více líbil na zimu, než teďka.., ale chtěla jsem ho prostě vyzkoušet :D jinak s tvým výběrem celkem souhlasím ;) žlutá, oranžová, červená, hnědá... to je klasika:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo jsou to krásné barvy a na podzim klasické. Mě se i ta I Love Bad Boys líbí na zimu, je taková neutrální.

      Vymazat
  2. Ty máš tolik laků!!! To snad ani neni možný :DD Taky bych brala! :) :D

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný výběr..:) Taky mám teď chuť na podobné barvičky..nj prostě podzim..:) A brzy už budou vánoční :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj na Vánoční se moc těším :) už aby byly :)

      Vymazat
  4. Co dodat? Snad jen, že všechny barvy jsou dokonalé, nemám jim co vytknout a ty máš dokonalé nehty..! Chci tvou sbírku laků..;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu :) neboj, třeba jednou taky budeš mít takovou :D

      Vymazat
  5. laky jsou vážně skvělý! :-) neexistuje snad jeden co bych nechtěla! :-)
    a máš krásný nehty :-)
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  6. pár laků mám stejných , nebo podobných:) jinak dobrá sbírka!!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) většina barev je u každého na podzim stejná :) Děkuju :)

      Vymazat
  7. Skvělý výběr! :)
    Já nijak neškatulkuji, lakuji na co je nálada. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) já si kolikrát taky nalakuju úplně něco mimo "škatulku" :D

      Vymazat
  8. tak to je paradni sbirka!:) brala bych je klidne vsechny!:)

    OdpovědětVymazat
  9. Pěknej článek, super výběr barev :)Máme docela shodný "arzenál" :)
    Mrkněte i ke mně :) Teprve začínám, ale něco už se pomalinku nastřádalo :)
    http://malykoutekkrasy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)