úterý 2. října 2012

Náš první LAdyBox :)

 

Ahojda,

dnes pro vás mám článek, který už jste viděly v jiných verzích skoro na každém blogu. Určitě máte informací o zářijovém LadyBoxu dost,  ale i tak se s vámi podělím o to, co bylo v tom našem :).  Určitě víte, že LadyBox je krabička krásy, která vám umožní vyzkoušet si novinky na trhu od různých značek. LadyBox obsahuje pět výrobků a z toho je jeden v plném balení (i tak jsem jich tam měly více :) ). Zářijový LadyBox jsme obdržely ke zrecenzování zdarma, ale nebojte se, že bychom psaly recenze jen kvůli tomu. Další LadyBox totiž objednávám i kdyby zadarmo nebyl, stejně tak, jak jsem objednala tento. Takže se už teď můžete těšit na ten říjnový :).



A co že to v Zářijovém LB bylo?
 Jak jsem si všimla, každý LB má jinou mašličku :)




Už utržená pečeť z dopisu. Otevírala jsem ho totiž už v autě na cestě do Prahy. Musím říct, že se mi uzavření dopisu v podobě pěčetě moc líbí a dělá to na mě dojem tajemství :)


Také se mi moc líbí růžový saténový vnitřek krabičky LB. Znovu na mě působí moc hezky - takovým princeznovským dojmem.


LadyBox obsahuje:
Plné balení BB Creamu od Garnieru, o kterém jsem už recenzi psala a celkem se i povedla, tak se snad nikdo nebude zlobit, když sem přidám odkaz. Jen mě trošku zarazilo to, že má LB nabídnout novinky a přišel poměrně známý a na trhu velmi přístupný BB Cream v první verzi. Ale také beru to, že LB se dostával do našich českých povědomí už o prázdninách, kdy byl boom BB v plné síle, takže bychom časový skluz LB mohly odpustit - přecejen to byl první LB a teprve se rozjížděl, tak budu čekat na ten další, který bude určitě lepší :) (Doufám v to :)! )
Lak ColorClub, který je naprosto perfektní :) Více vám o něm řekne ve své recenzi Evča, ale já za sebe říkám, že je super! Laky ColorClub jsou naprosto úžasné krytím i výdrží a navíc jsme obdržely ještě moc pěkný odstín :) Tento lak je k sehnání na webu mojesminky.cz, ze kterého ho také LB má.
Bio kakaová "příchuť" do mussli ISWARI, na kterou vám recenzi taky napíše Evča. Už teď musím ale říct, že to suprově vonělo :).
Dvě miniaturky od SebaMed - Moisturizing Cream a Olive Face an Body Wash Gel, o kterých vám napíšu celý článek o kosmetice SebaMed, které mám doma celkem dost, ale zas jen v miniaturkách.
Obnovující sérum pro zralou pleť Nobilis Tilia, na kterou si mohou počkat "zralejší" ženy. Recenze totiž bude a výrobek bude zkoušet maminka mého přítele, která tento věk splňuje. Myslím, že je to nejlepší způsob, jak vám podat ty nejpravdivější informace, proto se snad na mě nebudete zlobit :).
Posledním a nejsuprovějším výrobkem, který jsem prostě musela ukořistit pro sebe, je tělové máslo Pure Fiji Starfruit, které naprosto úžasně voní, je dost podobné máslům od Ziaji a dobře se vstřebává. A bude na něj recenze až nebudu mít rýmu, protže nic necítím :(.


Tak snad se vám článek líbil :) Těšíte se na recenze? Co by mělo jít jako první ?

Mějte se krásně!
Dáška :)

2 komentáře:

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)