pondělí 15. října 2012

Outfit alá high school


Ahoj,
dnes pro vás mám po delší odmlce zase jednou outfit, doufám že jich ještě nejste přesycení. Jelikož jdou do mody tento podzim kostkované sukně rozhodla jsem se i já jednu si pořídit. A jelikož jsem podobný outfit  viděla v nějakém filmu nechala jsem se zase jednou inspirovat.

Na sobě mám sukni Takko, kterou momentálně můžete sehnat i se slevou. Dále tílko h&m, svetřík a silonky také Takko. Botky na klínku jsou koupené na Votocvohoz.cz, kabelka je od vietnamců a šperky opět Takko.
¨






Přeji všem krásný začátek týdne !
Evička

9 komentářů:

  1. pekne! pamatuju si, ze jsem kdysi presne po takovehle sukni hrozne touzila :) libila by se mi treba s bilou halenkou/svetrem/rolakem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také si pamatuji že jsem už jako dítě měla takovou sukni ale zelenou a hrozně jsem se styděla jelikož se mi zdála moc krátká, nikdy by mě nenapadlo že si jí jako dospělá koupím :D

      Vymazat
  2. Taky jsem měla jeden čas kostkované sukně ráda :)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Zajímalo by mě proč negativní komentáře dávají hlavně anonymní uživatelé, to se stydíš za svůj názor ?? Jinak mě se to prostě líbí, každému se hold líbí něco jiného, mě se například nelíbí punková móda ale kvůli tomu to nebudu odsuzovat...

      Vymazat
    2. pardon..nejsem registrovaná, zapomněla jsem přidat jméno.. :( Mě se to opravdu nelíbí, kombinovat štrasové naušnice s kostkovou sukní může pouze člověk, který opravdu nerozumí módě

      Zuzka, S.

      Vymazat
    3. Nechci, aby se tu vyvolávaly hádky, ale byla bych ráda, kdyby se psaly komentáře, které se opravdu týkají jen třeba outfitů a neuráží osoby. Pokud se ti to nelíbí, beru to, každý má svůj názor, ale prosím ať se tu neuráží lidé. Každý není dokonalý jako někdo :) Děkuji.

      Vymazat
  4. Vůbec se to k sobě nehodí. Přijde mi to jako když někdo nemyslel a prostě se ráno poslepu oblíkl za 2 minuty. Ale blog chválím :)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)