neděle 7. října 2012

Outfit - První podzimní :)


Ahojda,

dnes mám pro vás druhou půlku outfitu, který jsme fotily minulý týden s Evčou. Je to první podzimní outdit a chtěla jsem vám v něm ukázat svoje nové botky a kabátek. Doufám, že se vám i tak bude líbit, protože je velmi jednoduchý. Tak pište, pište jestli se líbí ;-)!



Ještě bych vás chtěla upozornit na dvě věci, které mě naprosto nadchly. Jedná se o blog a článek.
1. Včera jsem narazila na rozjíždějící se blog Lucinky a myslím, že je Luci na dobré cestě stát se super blogerkou, má pěkné a zajímavé příspěvky, tak se jukněte :)!
2. Dnes mě skoro rozbrečel článek od Soni (Článek zde - OneOfAKind). Pro ty, kteří/ré vyrůstaly v 90. letech to bude určitě krásná vzpomínka, tak jako pro mě :-)! Určitě se podívejte! :-)

Co mám na sobě?
Kabátek Takko (ve slevě za 299 Kč)
Jeany od vietnamců (399 Kč)
Šátek Takko (249 Kč z loňského roku)
Kabelka F&F (ve slevě 319 Kč myslím :) )
Botičky na klínku od vietnamců (399 Kč)




















Tak jak se outfit líbí? Máte také něco z těchto kousků?

Mějte se krásně :)!
Dáška

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Možná by byl ještě k sehnání v Takku ;-)

      Vymazat
  2. Není to sladěné i když si se o to jistě snažila béžová je na každém kusu béžová jinak, šátek se absolutně nehodí a je spíš na jaro a ty botky tak to je děs, ona ani ta kabelka a kabát nejsou žádný hit, ale tak studnetka nemá peněz nazbyt. Přesto jsem zastánce toho mít raději pár dražších a kvalitních kusů oblečení než levné a špatné materiály. Jinak se měj fajn, toto jen můj naázor na outfit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, že nejsem zastánce toho mít vše stejné, ale nevadí, každý má svůj názor a já ho beru :). Šátek jsem koupila minulý rok v podzimní kolekci, ale neva :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)