pondělí 29. října 2012

Paletky Sleek I Divine - Au Naturel & Glory


Ahojda,

než zítra přidám druhou část recenze na  zářijový Ladybox, chtěla jsem vám ukázat moje dvě pomocnice - paletky Sleek. Tyhle paletky jsem si na poprvé vůbec nechtěla kupovat, protože se mi na stránkách nelíbila baravná škála, ale stále jsem z každé strany slýchávala jak jsou super a neodolala jsem. Kupovala jsem je na eshopu BestMakeUp a ty moje jsou I Divine Au Naturel a I Divine Glory. Každá mě stála 290 Kč.


Au Naturel, jak můžete na fotkách vidět, je soubor přírodních nude odstínů, některé se třpytem, některé matné. Glory je zas barevná - vrchní řada je neutrálnější, spodní jsou syté výrazné barvy. Co mě velmi těší je  velmi dobrá pigmentace všech stínů v paletkách a také konzistence - taková měkká a trošku jako mokrý pudr, který nepráší :). Barvy jsou velmi syté a tak to s těmi tmavšímí rychle přeženete. Odstíny se mi moc líbí a využiji určitě všechny. 
Teď na podzim spíše využívám Au Naturel, ale těším se na jaro, kdy budu moci vyzkoušet I Divine Snapshot, kterou mi, doufám, přinese Ježíšek a více užiji výše zmíněnou Glory. Na plesy si zas chci pořídit I Divine Original, která mě nijak nenadchla na fotkách, ale viděla jsem ji na jednom videu a byla překrásná, tak uvidíme.

Celkově musím říct, že paletky Sleek se mi moc líbí designem i konzistencí a vlastnostmi. Co se mi však líbí nejvíce je to, jaké krásné barvy obsahují a že se v nich vždy najde ta správná kombinace. Jsem s nimi moc spokojená a jsem moc ráda, že jsem se na ně nechala přemluvit :)

Jaký máte názor na paletky Sleek a celkově na tuto kosmetiku? Co by jste mi doporučily? Máte s ní svoje zkušenosti?

Můžete nás sledovat na FB i na Blogerkách.cz :) Děkujeme vám za přízeň :)

Mějte se krásně!
Dáška :)



Au Naturel


Glory








18 komentářů:

  1. Ta béžová vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ta naturel se mi moc líbí! A myslíš, že jsou lepší paletky MUA nebo Sleek?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S paletkami Mua nemám bohužel zkušenosti, ale Péťa z LovelyHAir dělala recenzi na MUa paletky a říkala, že Sleek se jí zdají lepší. Mě navíc přijde Sleek hezčí a kvalitnější, takže bych volila Sleek, samozřejmě je to můj názor :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. To je! Dají se s ní vykouzlit líčení na každou příležitost, je moje nejpoužívanější :)

      Vymazat
  4. Au Naturel je úžasná! Líbí se mi už dlouho, ale stále jsem se ještě nedostala k jeji koupi :)))
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohu ti jí jedině doporučit :D a nestojí tak moc :)

      Vymazat
  5. Já mám doma od Sleek dvě paletky + balzám na rty a jsem spokojená. Mám I Divine Acid a I Divne Storm.
    I Divine Storm využiju i na takové jemné líčení přes den i na večerní kouřovky. Za sebe bych řekla, že u sleek stínu je poměr cena - výkon super.
    MUA paletky nevlastním, moc mě po pravdě nelákají (podle většiny recenzí dost práší), ale jak říkám vlastní zkušenost zatím nemám. Zvažovala jsem ale paletku MUA ve stylu Naked od Urban Decay jako levnou variantu na cestování. Naked Original se mi moc přetahovat nechce... Iwi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, taky by se mi nechtěla tahat taková paletka, bála bych se, že ji rozbiju. Já o Mua uvažuji, třeba rtěnky se mi docela líbí. Uvidím, radši si ale nejdřív koupím ty Sleek a pak až nebude co, tak se na Mua podívám :)

      Vymazat
  6. ta prirodni je moc hezka!!
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  7. Mám Au naturel, psala jsem o ní u sebe na blogu. Spokojená jsem hodně, přestože se mi právě ta horní nude řada nezdá úplně geniálně pigmentovaná. Chce to opravdu štědře nabrat na štětec, aby byly vůbec vidět. A souhlasím, že se spodní řadou to jde velice lehce přehnat :) Podle mě je to dost muziky za málo peněz a už přemýšlím o dalších .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, to máš pravdu, vrchní není až tolik pigmentovaná, ale na světlé barvy je dobrá a mě vyhovuje.
      Také přemýšlím o dalších třech :)

      Vymazat
  8. Paletká Au naturel vypadá nádherné, ty nude odstíny jsou perfektní :)
    Zvu vás k sobě na blog... :)
    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme za pozvání, máš pěkný blog :)
      Au Naturel je bombastická :)

      Vymazat
  9. of course like your web-site however you need to take a look at the spelling on several of your posts.

    Several of them are rife with spelling problems and I in finding it
    very bothersome to inform the reality on the other hand I'll definitely come back again.

    Check out my homepage :: The Tao Of Badass

    OdpovědětVymazat
  10. Sleek paletku si přeji k Vánocům, ale nemůžu se rozhodnout mezi Au naturel nebo Oh so special. Kdyby jste měl někdo nějaké zkušenost nebo tak, dejte vědět :)
    JInak recenze moc hezká, oceňuji, že jsi vyfotila i odstíny v akci, což mě vždycky velmi potěší :)

    www.barca-beauty-blog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď po dvou letech už jsem si paletky Sleek tolik oblíbila, že jich mám 11 a všechny do jedné jsou parádní :) Rozdíl mezi Oh so special a Au naturel je hlavní v tom, že ON je spíše do béžových teplých odstínů, zatímco OSS je plná odstínů do růžova. Pak už záleží na tvojí preferenci :) Moc děkuji za povzbuzující komentář :-)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)