úterý 16. října 2012

Podzimní laky

Ahoj,
dnes pro vás mám ukázku čtyř mách nejoblíbenějším, podzimních laků. Tři z nich jsou z nové řady od Essence a čtvrtý od Catrice. Musím se přiznat že jsem scháněla také nějaký do zelena ale bohužel jsem žádnou pěknou, podzimní barvičku neobjevila. Všechny laky os Essence , stejně jako tento od Catrice vydrží minimálnš dva dny, věřím ale že někomu určitě i déle jelikož já moc máchám ruce :) Červený lak od Essence nemá tak zářivou červenou jako se zdá na obrázku ale spíše podzimní červenou jakou v této době můžete potkat v obchodech s oblečením.




 Essence ( Colour &Go) -118 Little miss sunrise


 Essence (Colour&Go) - I´m so very

Essence ( Colour&Go) - 132 Break throught


Catrice - 120 Plum play with me
Přeji všem krásný zbytek dne!
Evička

10 komentářů:

  1. libi se mi to nove baleni laku essence, ale catrice jsou pro me velke zklamani - prijde mi,ze vubec nedrzi, nektery ty barvy vubec neschnou a ty tmave jsou naopak hrozne vodove a malo kryci..:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Essence mám také radši než Catrice a také jich mám výrazně více :)

      Vymazat
  2. Mně Catrice taky nedrží, druhý den se hned loupou. A mrzí mně to, protože ty jejich barvy miluji. Takže mě se z výběru nejvíc líbí Catrice a pak Essence Little miss sunrise :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle problém mam taky , stačí jít umýt nádobí a hned to jde vidět :(

      Vymazat
  3. já teda miluju lakování nehtů, takže taky vybírá podzimní barvy teď. Lak od catrise sem ještě neměla a jak vidím reakce, tak aninemám v plánu si ho pořizovat:D essence mám ráda a nikdy mě velice nezlamaly. Za tu cenu jsou vyhovující:)
    http://kristygoodwill.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si Catrice kupuji většinou jenom když jsou ve slevě jelikož nejsou dokonalý a za tu cenu se dají sehnat lepší :)

      Vymazat
  4. Ten Catrice a ten červený od Essence se mi líbí nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oba jsou opravdu krásný ale ten červený asi o něco hezčí :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)