čtvrtek 25. října 2012

Říjnový Senzabox - tentokrát v oranžovém!


Ahojda,

konečně mi poštou přišel balíček, na který jsem se opravdu těšila - Senzabox. Netěšila jsem se na něj kvůli tomu, že bych čekala nějaké super věci, ale už jen z toho důvodu, v jakém balení vám přijde a že předem nevíte, co vás čeká :). A musím říct, že mě říjnový Senzabox velmi potěšil jak barvou, tak i obsahem.



Moc se mi líbí mašle, která zřejmě bude u každého měsíce jiná - tentokrát oranžová. 
Je to pěkné balení.



A jak to vypadá uvnitř? Moc hezky :)






 Krémy L´Occitane - denní, noční, a tělové mléko. Vše moc ráda vyzkouším.


Co mě potěšilo ze všeho nejvíce je velké balení Satin Base od Dermacolu. Mám ji moc ráda a už dlouho jsem si ji chtěla koupit. Dalším výrobkem, který bych si možná koupila i v plném balení, je krém od Weledy pro citlivou pleť - je super na noc, krásně hydratuje.


Od L´Occitane je v Senzaboxu ješte malinký roztomilí parfém Pivone Flora, který mě naprosto okouzlil. A také KrystalDeo, o kterém jsem ještě neslyšela a jsem moc zvědavá, jaký bude.




Jako poslední přišla pasta na zuby od Elmexu, kterou užiju na cestování a přírodní kajalová tužka od  Benecos, která je suprově měkká a pigmentovaná. Je v khaki odstínu.


Tak jak se vám líbí tento Senzabox? Co by jste z něj braly nejvíce? Máte ho nebo by jste chtěly?

Také nás můžete sledovat na Blogerky.cz :) Děkujeme za přízeň! ;-)

Také bych vám, s vaším dovolením, chtěla představit blog, který je mého bratra, který studuje grafický design a bude přispívat svými nápady, ale budu tam přispívat i já. Je o fotografování a fotkách, tak se jukněte :-)

Mějte krásný den!
Dáška

6 komentářů:

  1. Ta minivůně je kouzelná a ráda bych jí vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D je krásná a nádherně voní...uvidíme, uvidíme, co bude v příští Giwaway ? :)

      Vymazat
  2. Mně taky udělala největší radost báze od Dermacolu:) sice to není nic vyjímečného, ale tak měsíc zpátky jsem uvažovala, jestli si jí koupit.. a nějak jsem se na to vyprdla, takže jsem opravdu jásala, když jsem otevřela box a v něm našla bázi:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D mám to úplně stejně, taky jsem okolo ní stále chodila a polemizovala jestli koulit nebo ne. Ještě, že jsem ji nekoupila, co pak se dvěma? :D

      Vymazat
  3. Já jsem nadšená hrozně! (viz. má recenze na blogu) :) Už jsem z toho pár věcí vyzkoušela a zatím jsem nadšená :)))
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D jo tenhle je super a už se moc těším zas na další :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)