neděle 21. října 2012

Štětce Sigma z LovelyHair shopu


Ahojda,

konečně mám čas - po všech oslavách narozenin a praxi - a tak se konečně dostávám zase do starých kolejí, kdy budou příspěvky přibývat zas tak třikrát, čtyřikrát týdně :). Dnes je tu článek o štětcích, které určitě znáte. Jsou jimi štětce Sigma a já jsem si vybrala základní Essential Kit. Sama jsem si je chtěla někdy vyzkoušet a tak jsem projížděla Sigma eshop, ebay a jiné, ale i tak jsem nenašla odvahu posílat větší obnos peněz na nezaručené ebay, kde byly ceny přijatelnější. Proto jsem skákala dva metry vysoko, když Péťa přidala tyto štětce na svůj eshop. Chvíli jsem sice ještě otálela a čekala nepřijatelné částky (něco jako 3500 Kč a více), ale když jsem zjistila, že jsou za 2600 Kč, ihned jsem je brala.


Co bych řekla k nákupu v eshopu LovelyHair?
Musím říct, že jsem měla problém s přeposílání peněz z jednoho mého účtu na ten druhý, kde mám povolené platby PayPal, ale po vložení štětců do košíku jsem zjistila, že stačí i platba přes účet, tak to teď pro příště vím :) Co mě velmi překvapilo, byly vyčerpávající informace v emailu, který ihned po koupi přišel - bylo tam obsaženo úplně vše a jasně, výstižně. Nikde žádné nesrovnalosti atd, jako se mi to už tolikrát stalo. Také se mi líbí, že neplatíte při použití této platby žádné poštovné.
Platba přes účet je delší než PayPal, ale i tak byly doručeny do druhého dne (samozřejmě záleží i na bance a množství variabilních a jiných symbolů). Pár minut po tom, co mi přišla SMS, že peníze přešly na účet LovelyHair, jsem dostala email, že budou štětce do 24 hodin doručeny, což se opravdu stalo, ikdyž trasa byla přes celou republiku. Kdybych to měla shrnout, Péťa na mě působila důvěryhodným dojmem už předtím, ale těď vím, že vše dělá precizně a rychle, což je pro mě, jako pro kupující, velmi pohodlné.

A teď ke štětcům...
Jak vidíte, vybrala jsem si Essential Kit, ze dvou důvodů. Za 1. byly levnější, ale musím říct, že 280 Kč navíc by mi tak nevadilo. Za 2. a za hlavní důvod beru to, že se mi moc líbí klasické barvy štětců - černá a stříbrná - dělá to ne mě dojem profesionality a kvality. Jinak se mi jako druhý set moc líbil Make Me Crazy a jako třetí Mrs. Bunny black, ale u těch se mi moc nelíbily tmavé štětiny se světlými konci.
Po přijetí balíčku jsem obal trhala na kusy, jak jsem se nemohla dočkat - to asi velmi dobře znáte :). Sada se mi na první pohled moc líbí a taky se mi líbí široké rukojeti, na které nejsem zvyklá, ale pracuje se mi s nimi o mnoho lépe. Jako pozitivní věc beru i to, že jsou rukojeti těžší a - snad se nepletu - i dřevěné, což mi lichotí. 
Štětce jsou krásně jemné a nejvíce mě dostává štětec na tvářenku - je jako z plyše :). Dalším štětcem, ze kterého mám naprostou radost je Pencil Brush. Stále mi nešly vykreslovat kontury tak dobře, jako to vidím na videích a teď, s tímto štětcem, jsem je vykouzlila, ani nevím jak. Z ostatních štětců mám také velkou radost, ale tyhle dva jsou nej.
Bohužel se našla i chybička a to byla ta, že u štětce na korektor byla na štětinkách přilepená nějaká hmota. Díkybohu jsem to rychle vyřešila, abych zbytečně nemusela nikoho trápit reklamací. Většinu štětin jsem z hmoty vytáhla a asi tři štětinky jsem od hmoty mírně odtrhla. Poté jsem štětec umyla a je jako nový, žádná vada. Samozřejmě jsem si vědoma toho, že v takovém počtu vyrobených štětců se něco takového může stát, proto jsem také ráda, že vše dobře dopadlo a šlo to umýt :).

Dárek navíc!
Ke štětcům jsem také dostala malý dáreček v podobě stínu na obočí, který mi - Světe, div se - vážně jde a sedne mi. Moc se mi líbí i jeho balení :).

Abych to shrnula. Tyhle štětce u mě zatím nemají konkurenci a jsem strašně ráda, že jsem se nebála a investovala. Sice ještě nejsou prozkoušeny praxí, ale zatím jsem moc spokojená. Doufám, že se vám článek líbil a příště se můžete těšit na moji každodenní pleťovou péči.

Jak na vás působí štětse Sigma? Máte je? Vyzkoušly jste už eshop LovlyHair?

Přeji vám krásnou neděli :)
Dáška
















5 komentářů:

  1. Těch štětců je tolik, že bych pomalu nevěděla, na co jaký použít :D

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím si, že pro mě je to standartní počet, ale pro někoho to může být hodně :) Mě v sadě třeba například chybí štětec na rty, malý štětec a štětec na zapracování makeupu - ty ale mám od MACu a ELFu, takže je to vše, co potřebuji :)

    OdpovědětVymazat
  3. O štětcích Sigma uvažuju už delší čas - štětců není totiž nikdy dost, že :) Do nákupu z e-bay se mi moc nechtělo, obecně e-bay moc ráda nemám. Takže když se objevila možnost si pořídit štětce v českém e-shopu přidruženém k blogu Petry, byla jsem nejdřív hodně nadšená.

    Moje nadšení mě ale přešlo díky negativní zkušenosti s obdobným e-shopem (nejedná se o obchod Petry), který postrádal veškerou profesionalitu, což bych mu ještě odpustila, ale jeho způsob jednání se zákazníkem byl už na mě moc.

    Jinak moc pěkný blog, jen tak dál :) Přeji hodně inspirace a energie pro další tvoření na tomto blogu :) čtenářka Iva

    Tak trochu jsem tedy zanevřela na "tyhle blogerské obchůdky".
    Jsem proto ráda za Váš článek o Vašich zkušenostech s nákupem, protože Petra na mě vždy působila jako perfekcionistka a s velkou radostí čtu, že u jejího e-shopu vše funguje, tak jak má a že jednání ze strany jejího e-shopu je opravdu vstřícné, milé a profesionální.

    Vypadá to, že se snad budu brzo ze štětců Sigma tedy radovat stejně jako Vy :)



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D mohu je jen doporučit a eshop Péti taky - je moc fajn kupovat z jejího shopu - zrovna včera mi přišel štětec od Maestra a vše bylo naprosto rychlé a jasné. V pondělí jsem poslala penízky a ve středu ráno jsem mělaštětec doma :)

      Vymazat
  4. It demonstrates the strong association between cats and humans,
    more than paphos car hire could consume in a century.
    So, make sure you return the car. Some couples are very
    romantic and opt for complete car detailing at least once.
    If you did not do this.

    my website ... http://melotten.altervista.org/macro-botanic-garden/botanic-garden/img_4379.jpg.html

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)