úterý 23. října 2012

Video - Bronzovo-hnědé líčení

Ahojda,

dnes vám přináším slíbené video na líčení. Líčení je trochu výraznější, ale mě vůbec nevadí a nosím ho úplně běžně skoro ke všemu, i pře své barvy je takové neutrálnější. Předem se moc omlouvám za kvalitu fotek ve videu - v MovieMakeru byly úplně v pořádku, stejně jako v počítači. Proto je přidám i pod video. Doufám, že se vám i tak bude video i líčení líbit :)



Hlavní použité výrobky
Loreal Lipstick S 100


Slíbené fotky - v lepší kvalitě






Jak se vám líčení líbí? Požily by jste ho na den jako já nebo spíše na večer? Měla bych líčísí videa nějak upravit či změnit?

Nyní nás můžete sledovat i na Blogerkách :)

Mějte se krásně!
Dáška

11 komentářů:

  1. Mně se video líbí, klidně bys tam mohla i mluvit. ;)
    A líčení je taky hezké. Škoda, že bronzové odstíny mi dělají unavené oči. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Mluvit se právě docela bojím, protože můj hlas je zkreslený do hrozného pazvuku :) Ale mám už dlouho naplánované nějaké povídací video, tak se přes to musím nějak dostat :)
      Moc děkuji za pochvalu. Já myslím, že si najdeš dobrou alternativu místo bronzové ;-)

      Vymazat
  2. já bych řekla, že není vůbec výrazné:) pěkné denní líčení:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Děkuji, sdílíme stejný názor, já jsem prostě na trošku výraznější barvy a líčení :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu. Mám tohle líčení moc ráda :)

      Vymazat
  4. Moc hezké .) Líčení i kvalita videa, která jsou jen a jen lepší :) moc se mi líbila sladěnost svetru, laku na nehty a prstenu :) Myslím, že kdyby jsi použila hnědou tužku, tak tohle líčení bude hezké i na večer třeba do divadla :) A zdá se mi to, nebo se ti lepší i obočí? Vypadá plněji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Je to tak hezké, slyšet pozitivní ohlasy :) Všimla sis správně, konečně mi dorostlo do nějakého normálního tvaru i hustoty, ale stále se snažím ho nechat dorůstat podle namalování, takže nevycházím ven bez namalovaného upraveného obočí ;-) :D

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)