pátek 9. listopadu 2012

BB Cream Shop - Skin79 Super+ VIP Gold & Hot Pink


Ahojda,

po náročném týdnu mám pro vás zase jednu recenzi. Myslím, že téma BB krémů už nemusím zmiňovat, je to prostě boom letošního roku a já jsem za něj prostě ráda. Ačkoliv většina takových šílenství jde mimo mě nebo se jen tak okrajově zajímám, BB krémy jsou mojí naprostou láskou. Používám je teď pořád, úplně nahradily makeupy. Jak už jistě víte, vyzkoušela jsem jak oba BB od Garnieru, tak BB od Dermacolu či La Roche. Také jsem musela dlouho odolávat Nivee a Yves Rocher. Co jste možná zpozorovaly na videích je to, že mám doma i pár zástupců korejských - Etude House All Strong Day a Missha Perfect Cover. Miluju ty korejské stokrát více, ale často mě děsí hrůzné částky přes různé eshopy. Avšak díky slovenskému BB Cream Shopu, jsem měla možnost vyzkoušet dva další BB krémy - tentokrát od Skin79. Tímto moc děkuji BBCreamShopu za spolupráci a za zaslání super vzorků :)




Teď ale už k tomu, co vás asi zajímá nejvíce :)
 Recenzi pojmu tak jako vždy -  to, co slibuje/splňuje? + závěr a zhodnocení


Vzorečky korejských BB a jeden BB Cleanser, moc z tak malého množství nezpozoruji, ale určitě napište, kdyby jste chtěly nějaký z nich extra pro vás zrecenzovat - mohu napsat takové rychlorecenze na první a možná i na druhý pohled :) 
(snad na ten druhý vystačí :-D)


Zrecenzované vzorky - Skin 79
Narsha´s Super+ Beblesh Balm VIP Gold
Gain´s Super+ Beblesh Balm Hot Pink


Něco o kolekci BB Skin79 a korejské Brown Eyed Girls

Motem je : BB, Ask Skin79!
Tuto kolekci BB krémů od Skin79 propaguje jedna dívčí K-popová skupina - někomu známá, někomu naopak vůbec ne. Mě je známá velmi dobře, poslouchám je už nějaký ten pátek. Jde o čtyři slečny - Narshu, Gain, Jeu a Miryo, které tvoří skupinu BrownEyedGirls a za svou krátkou dobu existence se v Korei i ve světě staly celkem dost populární. To bylo to první, co mě na BB krémech upoutalo, čekala jsem korejské obaly, ale vůbec jsem netušila, že bude na obalu zrovna moje oblíbená skupina :). 
Kolekce se skládá ze čtyř BB krémů, každá slečna představuje jeden. Zde vám také dám originální reklamu na tuto velmi dobře vypadající kolekci.




Gain´s Super+ Beblesh Balm Hot Pink


Je vytvořen pro normalní až mastnější pleť.
Abych byla upřímná, tak se po něm celkem lesknu, ale není to nic, co by pudr nespravil. Spíše mi přijde jako mínus menší krycí schopnost - nižší až střední.

Triple Funkcion:
  • Bielenie pre zjednotený tón pleti bez škvŕn / Ano, a bělící účinek je ihned vidět. Nic pro dosti snědou pleť.
  • Redukcia jemných vrások / Toho si tolik všímat ještě nemohu, ale BB je velmi příjemný a dost hydratační. I v okolí očí.
  • Vysoký stupeň ochrany proti UV žiareniu / Co dodat? SPF 25 PA++

Co by měl Super+ Hot Pink splňovat: 
(info bráno z BBCreamShop)

- Dodáva pleti prirodzený vzhľad / Ano.
- Obsahuje takmer výhradne prírodné zložky / Pozitivum.
- Dokonalé farebné krytie, ale na rozdiel od make-upu neupcháva póry / Krytí je spíše nižší až střední, i tak dobré. Pravdou je, že póry mě osobně doopravdy neucpává.
- Nahradí nielen váš make-up, ale aj váš denný hydratačný krém / Hydratací  ano.
- Zakrýva nedokonalosti pleti , pigmentové škvrny, akné a iné nedokonalosti / Tak mírně až středně.
- Regeneruje pokožku a redukuje jemné vrásky / To nemohu posoudit, ale hydratací nejspíš ano.
- Obsahuje Arbutín pre vyrovnaný tón
/ Tón pleti je výborně sjednocený.
- Obsahuje kaviár pre optimálnu výživu suchej a/alebo zrelej pleti / :D Pro mastnější pleť je to někdy také pozitivum.

- Obsahuje výťažky zo zeleného čaju, slnečnicových semienok a ryže pre ochranu pokožky / Pozitivum.
- Chráni pokožku pred UVA a UVB žiarením pomocou SPF25
/ Pozitivum.

Zakoupit si ho můžete třeba zde.




Narsha´s Super+ Beblesh Balm VIP Gold


Je vytvořen pro suchou a zralou pleť.
I když mám pleť smíšenou, více mi vyhovuje právě tento BB, ale stejně jako Hot Pink krásně hydratuje napnuté části tváří a spánků. Také se mi zdá, že i lépe kryje kruhy pod očima. Krytí je tedy střední.

Triple Funkcion:
  • Bielenie pre hladkú pleť bez škvŕn / Ano, bělící fce za 1.
  • Redukuje jemné vrásky / Krásně hydratuje. Příjemná konzistence.
  • Vysoký stupeň ochrany proti UV žiareniu / SPF 25 PA++

Co by měl Super+ VIP Gold splňovat: 
(info bráno z BBCreamShop) 


- Dodáva pleti prirodzený vzhľad / Ano.
- Obsahuje takmer výhradne prírodné zložky / To se mi zdá jako +
- Dokonalé farebné krytie, ale na rozdiel od make-upu neupcháva póry / Krytí je tak střední, ale sjednocení pleti je výborné. Nezalézá do pórů.
- Nahradí nielen váš make-up, ale aj váš denný hydratačný krém / Hydratací ano.
- Zakrýva nedokonalosti pleti , pigmentové škvrny, akné a iné nedokonalosti / Celkem ano- tak středně.
- Regeneruje pokožku a redukuje jemné vrásky / Nemohu posoudit, ale příjemný je a  hydratuje dostatečně.
- Obsahuje arbutín pre jednotný tón / Sjednocení tónu pleti za 1.
- Obsahuje kaviár pre optimálnu výživu suchej a/alebo zrelej pleti / Ano.Velmi dobře hydratuje.
- Obsahuje výťažky zo zeleného čaju, slnečnicových semienok a ryže pre ochranu pokožky / Pozitivum - Chráni pokožku pred UVA a UVB žiarením pomocou SPF25 / Pozitivum :)

Zakoupit si ho můžete třeba zde.



Závěrem bych řekla, že oba BB mají hodně podobné a více stejných vlastností. VIP Gold mi přijde, že kryje o trošku více než Hot Pink. Oba mi přijdou velmi hydratační a konzistencí i odstínem stejné. Oba také stejně dlouho vydržely a ani tolik nezalézaly do pórů. Sama bych si, i přes moji mastnější pleť, vybrala spíše VIP Gold, protože mi vyhovuje více. Asi už stárnu :-) a moje pleť se každým rokem stává sušší a sušší a bohužel i starší. 
Oba BB krémy jsou super (+ :-) ) a celkově mezi nimi nevidím rozdíl, je proto jen a jen na vás, jak dignostikujete svou pleť a jaký si nakonec vyberete. Za mě oba doporučuji :). 

Doufám, že se vám recenze na poměrně žádané BB krémy líbila a třeba vám pomohla s výběrem. Děkuji za pozornost u tohoto delšího článku :) Předem také upozorňuji, že jsem nebyla nijak uplácena ani nic podobného - vše popisuji tak, jak to vidím já.

Líbí se vám celkově BB krémy? A co říkáte na značku Skin79? Jaký by jste preferovaly vy? Máte s nějakým z nich nebo i s jiným zkušenosti?

Mějte se krásně a teď už dobrou noc :)!
Páá, Dáška!



12 komentářů:

  1. Ahoj, používám Hot Pink a jsem moc spokojená a chystám se vyzkoušet i Super+ VIP Gold. Nemám ráda klasické make upy, ale BB cream mi fakt sednul.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to já mám taky raději BB, VIP Gold mi přijde o trošku lepší, takže doporučuji :)

      Vymazat
  2. Oba BB mám a jsem z nich nadšená :). Kam se hrabou ty z našich drogerií ;)

    OdpovědětVymazat
  3. od obou mam jen vetsi vzorky ale ano, jsou super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslí, že i ze vzorků se dá poznat zdali sedne či ně a tyhle vzorky jsou i roztomilé na pohled :)

      Vymazat
  4. jůůů holky, tak tuhle příležitost vám trošku závidím :-))
    ps. nominovala jsem vás v tagu 11 zajímavostí : http://mujfialovysvet.blogspot.cz/2012/11/11.html :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D doufám, že nám spolupráce s tímto shopem vydrží i nadále :)Je vážně fajn :)
      Moc děkujeme za nominování :) Určitě TAG udělám, snad i Evča :)

      Vymazat
  5. mám hot pink v plném balení a pro mě je to zatím ten nejlepší BB jaký jsem vyzkoušela! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem s ním také spokojená :) s oběma!

      Vymazat
  6. Super recenze. Na léto mám v plánu nějaký BB určitě zakoupit a tyhle vypadají vážně dost lákavě :-)

    http://cnbymiisha.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, vypadají, já mám sice svou stálici Etude House, ale tyhle jsou taky super :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)