pátek 30. listopadu 2012

"Cinkrlátka" na podzim a zimu!


Ahojda,

dnes se zase podíváme do mých sbírek. Tentokrát poprvé do šperkovnic - krabiček všeho druhu :-). Miluji všechny cinkrlátka, i když jich nemám moc - mám totiž velký problém s vybíráním a samotným jejich nošením - vždy na ně zapomenu. Jediné, co většinou nezapomínám, jsou naušnice, ale náhrdelníky či prstýnky nosím jen vyjímečně - na připravenou akci, outfit nebo když mám čas se pořádně připravit než jedu do školy.


Jak už jsem psala - šperky a bižu schovávám v papírových krabičkách všeho druhu a protože se mi skoro všechny, které vidím, líbí, mám jich celkem velkou a rozmanitou sbírku - teď vám však ukážu jednu, ve které skladuji pro teď nejoblíbenější kousky.

Pro ty které to bude zajímat - jsem z barevné typologie typ teplý a také typ zvláštní - jsem přechod mezi jarem a podzimem, což znamená, že mohu nosit více barev. A teď si nevymýšlím :-D - byla jsem u typoložky a sama se divila, že mi jdou oba typy :-). A co z toho vyplývá? Mohu nosit více věcí (a tím i nakupovat :-D ). Tím se dostávám k tomu, že i když mám spoustu "stříbrných" šperků, neměla bych je vůbec nosit, a tak pomalu, ale jistě přesedlávám na teplé kovy - zlato, bronz, atd. Sem tam však stále nakupuji "sříbro".


Teď můj nej náhrdelník z Gate za 129 Kč.


Takko, cca 139 Kč


Už na Evčin ples :-) Oriflame, cca 129 Kč - vypadá jako límeček - těsně ke krku.



Oblíbené naušnice, Takko, cca 99 Kč


Staromódní? Ne! Retro-naušnice jsou také moc pěkné a je to jeden z bílých kovů, který mi sedne. Takko, ve slevě 59 Kč.


A teď už řada zlatých peciček všeho druhu - i když nevypadají, jsou všechny hodně velké a celkem těžké - zakryjí celý boltec.

Pimkie, cca 179 Kč


Takko, cca 149 Kč.


Takko, 139 Kč.


Gate, 48 Kč.


Tak ty jsou velmi extravagantní, a proto se mi moc líbí. Jsou dost těžké a velké. Takko, sleva 59 Kč.


Jedny z léta - Tally Weijl, v Itálii za 2 €.


Moje oblíbená kombinace - Sovička z Itálie za 4€, naušnice Takko, ve slevě za 29 Kč.


Zajímavé - F&F, 30 Kč.


Moje nej podzimní - Gate, 48 Kč. Mám teď takové vzory moc ráda.


Dvojprsten. Gate, 78 Kč.


 Takko, ve slevě 59 Kč.


Motýlek, kterého jsem si koupila k výše zmíněným oranžovým peckám. Takko, 179 Kč.


Takko, ve slevě 59 Kč. Moc se mi líbí ke svetru, který vám ukážu příště v druhé - mojí - části o svetrech.


Řetízek bez zapínání - jen na obmotání. Takko, ve slevě 149 Kč.


 Plesové - dárek k narozeninám od kamarádky - jsou hrozně roztomilé :-).



A zde se krabička schovává :-D.


Tak to byli moji miláčci pro letošní podzim a zimu. Většina z nich je stále k sehnání, tak pokud se líbí, myslím, že je někde ještě objevíte. Musím uznat, že toho nemám tolik jako třeba kosmetiky, ale i tak všechny skoro neunosím, což je škoda, ale jsem bohužel hrozně pohodlná a zapomnětlivá :-) No jo no, celá já :-D.

Líbí se vám nějaké? Vlastníte nějaký kousek z těchto? Máte pro mě nějaké typy na šperky teplého tónu?

Moc děkuji za přečtení a také za komentáře k minulému videu. Moc mě potěšili odběratelé mého YouTube Chanell, kterých s líčením přibylo skoro 20 :-). Všem moc děkuji.

Mějte se krásně. A doufám, že konečně nasněží, ať je bílo :-D
Páá, Dáška

25 komentářů:

  1. Já jsem bižuterní shopaholik :-D Doma mám na 130 párů náušnic a snažím se je všechny vystřídat, i když se mi to moc nedaří, protože mám své oblíbence :) Náhrdelníky nosím ráda a moc, a taky mi převažují spíše zlaté a stříbrné, takže jsem si řekla, že se budu soustředit už jen na barevné :-D A co se týče prstýnků a náramků, tak nosím oboje. Mám ráda výrazné barevné prsteny a náramky pak ty pevnější..
    Tvoje sbírka se mi moc líbí, ty náhrdelníky jsou super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D toznám, i když s kosmetikou :D Mám i více kousků, ale ty jsou vyloženě na jaro/léto - takže bude zase nějaký podobný článek na jaře :)
      Moc děkuji za pochvalu :)

      Vymazat
  2. Ahojky! Opravdu hezká sbírka, je to pastva pro oči! Jsem podobný typ a také kombinuju oba kovy. Mám ty černé šutry s Takka i ty retro a mám je moc ráda. Bižu jsem teď nakoupila ve Forever21 je tam akce buy 1 get 1. Vyjde to cenově moc dobře a já mám na cestě snad 20 kousků bižu :-) Třeba tyhle se mi moc líbí http://www.forever21.com/EU/Product/Product.aspx?BR=f21&Category=Promo_Bogo&ProductID=1000020370&VariantID=

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jůůů 20 kousků? Tý jo. Já byla včera v Gatu a koupila jsem si další prstýnek a řetízek - kupuji po troškách :)
      Ten náhrdelník je nádherný, hned bych ho brala :)

      Vymazat
  3. Nejvíc se mi líbí ty postříbřené plesové :) Já mám ráda jemnější, roztomilé šperky :) :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám, mívala jsem takové období, ale vypadají na mě zvláštně. Musím uznat, že větší a extravagantnější šperky se mi líbí více :)

      Vymazat
  4. Ten náhrdelník z Gate je vážně boží :) Nějaký podobný scháním,ale většinou už je u nás vše hned pryč

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včera jsem ho viděla v New Yorkeru - byl úplně stejný, jen nevypadal jakoby zastarale - vyl lesklý a čistý. Mě se taky moc líbí :)

      Vymazat
  5. Nejvíc se mi líbí ten zlatý "límeček" z Gatu :))

    OdpovědětVymazat
  6. jéj ty geometrické naušky jsou fajn, ale s Gate mám ohledně bižu celkem špatnou zkušenost, dost často šperky brzy změní barvu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsou moje oblíbené :). Jo s tím mám zkušennost u toho prstýnku s křížkem, foto jsem pořizovala už před 14 dny a teĎ je prstýnek spíše stříbrný :(

      Vymazat
  7. Krásná krabička plná krásných věcí!
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Všechno je totálně boží, jsem maniak na šperky, takže teď ti všechny závidím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D děkuji, třeba se ze mě taky nějaký maniak stane :)

      Vymazat
  9. Ty motýlí prsteny jsou super ! A parádní krabička, taky musím něco pořídit..teď mám takovou prťavou a nějak to přestává stačit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spoustu takových krabiček mají v Kiku. Jo motýlci jsou krásní :)

      Vymazat
  10. Ahoj, super článek.
    Nechtěly by jste někdy udělat room tour?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D děkuji, mám ji v plánu, jen čekám na lepší světelné podmínky :)

      Vymazat
  11. Překrásné věci!!:OO:) Máš krásný blog:).

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné. A nejlepčejší jsou ti motýlci:) Veronika

    OdpovědětVymazat
  13. Jéé ten první motýlek je krásnej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D jo je parádní a přitom mě motýli (jako živočichové) moc netáhnou, nevím proč je mám ráda jako doplňky či na oblečení :-)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)