čtvrtek 1. listopadu 2012

Jak skladuji kosmetiku? - Menší Upgrade :) + polička na nejoblíbenější botky!



Ahojda,

rozhodla jsem se vám ukázat menší upgrade toho, jak skladuji svoji kosmetiku. Dost lidí se mě ptalo, kde jsem pořídila šuplíčky a krabičky, atd. Všem jsem sice odpověděla, ale už v té době jsem měla dávno jiné, stále totiž ještě není vše tak, jak bych chtěla, stále si zařizuji a předělávám svůj útulný pokoj. Sháním těžké látky různých materiálů a vzorů a také šuplíčky a nový psací stůl, který mám už snad vyhlédnutý, no uvidíme.

Teď vám tedy v rychlosti ukážu, jak se co změnilo v uspořádání kosmetiky a spojím to s menší room-tour, o kterou si pár z vás také psalo. Velkou room-tour jsem se rozhodla natočit, až budu mít pokoj dozařízený tak, abych byla spokojená - tedy pokud o ni budete mít zájem :)



Můj kosmetický koutek je stále na stejné skřínce, ale v novém obalu - pořídila jsem si nové rámečky a stojánky na štětce, řasenky, krémy a tužky. Zrcadlo už znáte. (IKEA, Tesco)



Poličku přerovnávám skoro pořád, jsou na ní vesměs stejné věci, ale pokaždé jinak :) A také nově portrét Lady Gagy, který mám z Itálie.


A konečně změněná skřínka na dekorativku. Nahoře jsou nejpoužívanější krémy, lucerna (protože svíček najdete v mém pokoji miliony :) ), sklenice s vatovými tamponky a krabice s takovými kravinkami (papírky, paragony, vizitky, atd.)


První šuplík obklopují paletky na oči, báze všeho druhu, korektory a linky.


Druhý šuplík, do kterého jsem to všechno skoro nenacpala, obsahuje makeupy, BB creamy, pudry a tvářenky - můžete vidět, že makeupy a tvářenky se prudce rozrostly - no jo no, Shopaholička O:-).


Třetí a poslední šuplík je plný paletky Elf a Ladyboxu :D Copak se skrývá pod? Kdo ví? :-D


Ano, správně jste uhádly! Laky a jen samé laky :) Už ani nevím, kolik jich je a nestíhám lakovat.


 Tím to ale nekončí - ještě jsem si pořídila šuplík Ikea do skřínky Ikea :).


Pleťová nej-kosmetika. Brzy bude recenze na Ryor Sérum pro intolerantní pokožku, pak také recenze na řadu MySkin od Essence a masku na vlasy Balea.


Veškerá tělová a vlasová kosmetika. Můžete se těšit na článek o mojí vlasové rutině, aneb co na suché vlasy poškozené barvením.


Spodní šuplík obsahuje další krémy, krabičku s pigmenty, pár šperků a pár věcí do další Givaway :).


A dole pod pigmenty je krabice se všemi různými vzorky a taštička plná vzorků La Roche.


Vrchní šuplík se rtěnkami, monostíny a lesky. V rohu také zbytek ostružinové pěny od LUSHe.


Mono stíny se také dosti nakupily :) Čekejte videorecenzi i s líčením na stíny Golden Rose Silky Matt.


Lesky v krabičce zářijového LB :). Bílá Urban Decay Piňa Colada v popředí.


 Rtěnky ;-) Je jich dost!


A když vyndáme ty vrchní, tak pod jsou další :).



A teď moje další experimentování se starou cihlovou zdí našeho domu. Přidělala jsem si další Ikea poličku. Byla to fuška, ale líbí se mi to. Teď ještě upravit prostor pod poličkou - ještě hledám ty správné rámečky. Na poličku jsem umístila neoblíbenější kousky obuvi, které vlastním. Za botami omluvte můj malinký Wishlist :).


A také se omlouvám za směs bordelu na křesle :) Nechtělo se mi uklízet.


Upgrade máme za sebou a já bych tento článek pojala trošku jako ptací. Ptám se, jesli by jste tu také chtěly nějaké TAGové články, Room-tour, Co nosím v kabelce?, atd. Zajímalo by vás to? 

Také přemýšlým nad další rubrikou Design, kde by jste mohly narazit na fotky mých výtvorů, co se týče pokoje či doplňků. Co vy na to?

Líbil se vám článek takového typu? Jen prostě takový "očumovací" :-D? Co se vám líbí či nelíbí? Doporučily by jste mi nějaké doplňky do pokoje? 
Sem s nimi, budu jen ráda! :)

PS: Ještě malý test, který mě zajímal a vás možná taky - Jste Shopaholička?

Můj výsledek: 15 bodů
Výsledek: Nákupy = radost
Nakupování tě baví. Užíváš si courání po obchodech, i když máš zrovna hluboko do kapsy. Je to s kamarádkama prostě takový váš rituál. Okukujete výlohy, komentujete nové výmysly návrhářů a zkoušíte, co by vám slušelo a co byste si koupily, kdybyste na to měly. Díky tomu máš přehled o tom, co letí a co ti sluší, když zrovna potřebuješ něco doopravdy koupit.
Tak takhle to je :-D!

Přeji vám krásný zítřejší den a teď už dobrou noc :)
Mějte se hezky!
Dáška

69 komentářů:

  1. páááni, úžasná kosmetická skříňka i sbírka :-))

    OdpovědětVymazat
  2. To nemáš šanci spotřebovat! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D budu s tím mít problé, ale zase maluji i kamarádky a maluji se třeba i dvakrát denně, tak třeba se to spotřebuje :D :D

      Vymazat
  3. Tohle ukážu přítelovi, on furt dr*kuje, že se nám to do bytu nevejde (a toho mám jen setinu toho, co ty :D).
    Opravdu krásná sbírka, která ve mně vyvolává touhu po nakupování :)

    Lil

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D jen ukaž :D ten můj tomu snad ani nemůže uvěřit. Jo já bych stále nakupovala, ale vím, že se už musím krotit. :)

      Vymazat
    2. Už jsem mu poslala odkaz :D :D Já tě fakt obdivuju :) Hlavně rtěnky a laky - to je moje vášeň - ach jo, zítra to vidím na nákupy :D

      Vymazat
    3. :D děkujuu
      Nákupy jsou nejlepší odreagování a hlavně ti pak udělají radost :)
      Jsem zvědavá, co na to přítel řekne :)

      Vymazat
  4. Páni, páni, páni.... můžu se zeptat na věk? Protože já budu asi tak o deset let starší a proti tobě jsem absolutní hubkař :D

    Evča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D můžeš - je mi 21 :D. Myslím, že se to dá nastřádat za poměrně rychlou dobu. Já jsem se takhle začala o kosmetiku zajímat asi před rokem, něco jsem měla už před tím, ale byl to jen makeup, linky a řasenka. Slovo tvářenka nebo rtěnka pro mě byly pasé :)

      Vymazat
    2. Já jsem taky tuhle vášeň poznala asi před rokem - a pro mě pasé bylo slovo tvářenka a rozjasňovač :D:D

      Vymazat
    3. jj :D rozjasňovač byl taky neznámý pojem :D

      Vymazat
  5. Uf, Ty toho máš! :D
    Pěkné, vážně. :)

    OdpovědětVymazat
  6. veľmi , veľmi veľmi sa mi to páči ako máš tu kozmetiku uskladnenú.. a samozrejme aj krásny biely nabytok :) Na takúto izbičku s takou hrrbou kozmetiky môžeš byt len hrdá :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D moc děkuju, mám velkou radost, že se ti to líbí :) jsem hrdá, i když si o mě lidi říkají, že jsem bázen ;-)

      Vymazat
  7. Krááásný článek.
    Já takovéhle nakukování k někomu miluju (kabelka, pokoj, skříňky...;-) ) takže za mě pokračovat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D tak jo, děkuji, protože mě tenhle typ článků taky moc baví a baví mě i dělat, takže příště zas nějaké to koukání :)

      Vymazat
  8. Málem vy vypadly oči z důlků :D Nechápu, jak to, že toho máš tolik! Tos sbírala snad celý život, ne? :)) A nezkazí se něco, když se to nepoužívá tak často? Ale ten stolek máš moc hezký, jak je vyladění do bíla!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastně, když to tak vezmu, tak je to sbírka za celý život, vícejsem toho ještě nikdy neměla :) Docela se na to lidi ptají, ale mě celkově každý s těch výrobků vydrží půl roku, stíny tak rok, jinak to docela stíhám, také maluju i jiné lidi, tak snad to vypotřebuji :)

      Vymazat
  9. Aha tak už si nemyslím, že toho mám tolik, když to porovnám s tebou :D Trochu mi přišly zvláštní ty boty na poličce v pokoji :D Jinak máš pokojík hezky zařízený, líbí se mi ty bílé doplňky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D děkuji za pochvalu
      boty na poličce mi taky nejdříve přišly divné, ale tohle jsou kousky, které nosím jen tak na plesy a nebo málo, takže to zas tak hrozné není. :)

      Vymazat
  10. Ten koutek je parádní, přesně podle mého gusta. A koukám, že máš teda bohatou sbírku :-)
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. No téda parádní věcičky a super sbírka :) Můžu závidět, nakupování miluju a vždycky si ho užívám :)
    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. wow to je sbirka:))
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  13. Páni, závidím ti nie len ten poriadok v kozmetika, ale aj to množstvo kozmetiky :D Musíš sa cítiť ako v raji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D to ano, i když stále někde pokukuji po další :)

      Vymazat
    2. prosím odkud máš ty tři stříbrné krabičky jak máš na poličce u lady gaga?Díky :)jinak super doplňky a sbíka

      Vymazat
    3. děkuji :) krabičky jsem sehnala v Mobelixu :)

      Vymazat
    4. to je škoda , že ho poblíž nemám :( na kolik tě vyšly?

      Vymazat
    5. Asi na 60Kč všechny 3, byly v jednom balení.

      Vymazat
    6. díky za info :)

      Vymazat
  14. ach, krásná sbírka, závidím...hned bych si jí prošmejdila a prohrabala se v ní :)

    TAGy mám ráda, takže ano :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ok :) ráda nějaké udělám :)
      já bych se prohrábávala tak ráda i jinými, jsem hrozně zvědavá :)

      Vymazat
  15. Dášo, Dášo... už mi z tebe zase spadla brada a nemůžu jí najít :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D snad ji najdeš :)
      děkuji za milý a vtipný komentář :)

      Vymazat
  16. waaau,tolik kosmetiky? to je sen! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D děkuju, někdy je to však i starost :)

      Vymazat
  17. to je věciček!!
    a ty boty na poličce by mi doma nezkousli:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě do toho naštěstí nikdo nic neříká :), ale i tak bych si je tam dala, jsou to jen plesové botičky :)

      Vymazat
  18. tak jsem ty krabicky v mobelixu nenasla..nebyla by jsi tak hodna a nezakoupila mi je?strasne se mi libi..penizky bych poslala predem:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já se během týdne (asi zítra nebo v pondělí) podívám, dyštak je koupím a pak ti napíšu, kolik by s poštovným stály, ju? :) napíšu ti pod tento komentář, tak ho sleduj :)

      Vymazat
    2. jeee ty ses hodna..napises mi prosim kddyztak spis na mail?abych na to nezapomela..je to martinecinka@centrum.cz

      Vymazat
    3. jj :) určitě!
      Není zač ;-)

      Vymazat
  19. Možná jsi blázen,ale krásnej...:-D A tomu já rozumím.Krásná sbírka a všechno pěkně srovnané,to se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D děkujuuu...tvůj komentář je strašně milý :D

      Vymazat
  20. Páááni! Do dneška jsem si myslela, že toho mám hodně. Ale myslím, že na tebe nikdo nemá! Super super a super ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D a to jsem viděla na Youtube i větší blzný :) moc děkuji za milý komentíř :)

      Vymazat
  21. Hezká sbírka..:) Nejvíce mě zaujala polička a stolík se zrcadlem, fakt to spolu vypadá moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Byla hrůza to dávat dohromady, ale také se mi to líbí :)

      Vymazat
  22. tvé jméno vážně sedí ty jsi 100% shopaholička a kdo by chtěl protestovat nemá šanci ty jsi 100% :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D to ano, málokdy se přemluvím něco nekoupit :D

      Vymazat
  23. Nádherná sbírka! Mimo to máš nádherný pokoj!
    Mě se vše vejde do čtyř šuplíků, ale moc ti to závidím. :) Až se budu poslouchat, že toho mám zbytečně moc tak je odkážu na tvé fotky :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D to už tady párkrát zaznělo :D moc děkuji za pochvalu :)

      Vymazat
  24. Jezisikriste tolik laků na nehty!:D Desne ti tu sbirku sminek zavidim, to teda jo, taky se mi libi ta police na boty, nikdy jsem to jeste nevidela u nekoho v pokoji:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D taky mi na lo docela hodně lidí píše, že je to divné, ale jsou to boty, které vezmu jednou za rok na ples nebo do baru a pak je vyčistím, líbí se mi to, přijde mi škoda aby byly někde schované v krabici, když se mi tak líbí :)

      Vymazat
  25. Jezisikriste tolik laků na nehty!:D Desne ti tu sbirku sminek zavidim, to teda jo, taky se mi libi ta police na boty, nikdy jsem to jeste nevidela u nekoho v pokoji:)

    OdpovědětVymazat
  26. Můžu se tě zeptat kde si koupila ten stolek je boží :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stolek je vlastně skřínka systému Lack z Ikea :) dá se různě kombinovat s šuplíky a dvířky, myslím, že stála okolo 600,-

      Vymazat
  27. Páni a to jsem si myslela, že toho mám hodně :-) Musím si i přes to, že vlatním 1/10 toho co ty pořídit nějaké místo. Přestěhovala jsem se k příteli a nějak si na to neumím najít místo. :( Máš to nádherný, to zrcadlo je úžasný.

    OdpovědětVymazat
  28. Krásne vybavená izba a máš toho fakt, že veľaaaaa :)
    theVandasdiary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mocc :-) Teď někdy bude nová foto-roomtour, tak se přijď opět podívat, spousta se toho změnila :-)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)