sobota 3. listopadu 2012

Ryor - Klidnící sérum pro intolerantní pokožku


Ahojda,

tak konečně nadešel čas na nějakou recenzi. Jelikož spolupracujeme s firmou Ryor, obdržely jsme pár výrobků dle svého výběru ke zrecenzování. Jde o podzimní novinky. Snažily jsme se vybrat výrobky, které by se vám mohly líbit a i když už je máme doma měsíc, chtěly jsme, aby recenze stála za to. Já jsem si vybrala Klidnící sérum pro intolerantní pokožku a to hlavně z důvodu, že ráda plavu, ale jsem alergická na chlor, což znamená pokaždé nějakou vyrážku. V bazéně jsem sice nebyla, ale i tak jsem se dočkala "suprové" krupičky na pravé tváři. Vůbec nevím, co by mohlo být alergenem. Mohlo jím být prakticky všechno, i stres z praxe.


Teď už ale k recenzi. Ihned, co se krupička objevila, jsem začala ráno a večer používat Klidnící sérum - prostě jsem ho používala jako jediný denní i noční krém, žádný jiný jsem jinak na obličej nedávala. Byla jsem strašně zvědavá, zda-li dooprady zafunguje, byla jsem z nerovnosti na tváři celkem nešťastná - která z nás by nebyla, že? Teď však sérum rozeberu pěkně kousek po kousku:

Konzistence je vážně taková tekutější, něco jako druhá verze BB od Garnier. Konzistence mi však velmi vyhovuje, dobře se totiž vstřebává
Sérum krásně hydratuje, a tak ho i teď používám jako krém na noc. Pleť je vláčná a taková jakoby lehce mokrá. Je to příjemný pocit, hlavně tedy na noc, tvář ani čelo není nepříjemně napnuté.
Barva séra je lehce nažloutlá a má takovou přirozenou krémovou vůni. Je lehká, po vstřebání ji necítíte, vůbec nedráždí oči.
Velmi se mi líbí dávkování pumpičkou, se kterým si vymáčknete na ruku jen tolik, kolik potřebujete - lze jednoduše zmáčknout.
Co beru jako velké plus je to, že lze použít i na pokožku hlavy - vlasatou část hlavy - často mě svědí kůže na zátylku, tak  to určitě vyzkouším. 
S tím je také spojeno nemastné složení séra.

A nakonec, jak to dopadlo s vyrážkou? Jsem ráda, že sérum splnílo, to co slibovalo. Vyrážka byla přesně do čtyř dnů pryč, zarudnutí ještě rychleji. Nečekala jsem to, ale doopravdy se tak stalo. Samotnou mě to překvapilo.
Zatím jsem sérum u nás neviděla, ale je možné, že u nás ani nebude, protože nemáme více jiných dostupných výrobků Ryor - naše drogerie berou jen nějaké řady. Seznam prodejen je tady, pokud produkt nemají na skladě, tak ho rádi objednají.

Nakonec bych tedy řekla, že pokud máte problémy se svěděním, začervenáním kůže, vyrážkou či velmi suchými a namáhanými místy pokožky celého těla, je toto sérum pro vás jako stvořené. Myslím, že bude výborné i pro pokožku, která trpí různými druhy exémů, ale to nemohu plně posoudit. Také je výborné na zklidnění pokožky po holení či vytrhávání obočí :). 

Jsem ráda, že jsem si ho mohla vyzkoušet a že doopravdy funguje - tímto také ještě jednou moc děkujeme Ryoru za spolupráci. Sérum se stalo jedním z výrobků, bez kterých už asi nedám ránu, protože, jak už jsem říkala, na vyrážky dost trpím. Myslím, že ani cena nebude tak hrozná, Ryor vždy vyráběl produkty dostupné každému. Tomuto produktu dávám 1*, protože vážně funguje :) (a neberte to tak, že když jsem ho dostala, tak že ho budu vychvalovat. Berte to takhle - Vyzkoušejte a uvidíte, zda-li mám pravdu nebo ne :)! )

Doufám, že se recenze líbila a že někomu jak recenze, tak poté i výrobek pomůže zpříjemnit a ulehčit každodenní život.

Jak se vám sérum líbí? Využily by jste ho? Co používáte na zklidnění pokožky vy? Vyzkoušely jste ho? Viděly jste ho už u vás v drogerii?

Mějte se krásně a moc děkuji za ohlasy a komentéře v minulém příspěvku. Udělaly jste mi velikánskou radost :) Všechny! :-D

Pááá, Dáška :)






26 komentářů:

  1. protože mi jen tak něco taky nesedne, testuju tohle klidnící sérum taky :) zatím spokojenost!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak pak napiš, jestli ti vyhovuje i dlouhodobě :)
      Děkuji za komentář :)

      Vymazat
  2. Seznam prodejen je tady http://www.ryor.cz/cz/prodejny/, pokud produkt nemají na skladě, tak ho rádi objednají :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za informaci :) Pokud to nevadí, přidám to do článku :)

      Vymazat
  3. Vypadá to dobře. Jeden čas jsem Ryor používala velmi často. Dokonce jsem psala nějaké recenze a se vším spokojenost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem Ryoru přišla na chuť teprve od té doby co vyšel dvoufázový odličovač, ale vypadá to, že se jeho produkty zlepšují a zlepšují, takže hodlám vyzkoušet více věcí :) Ráda si tedy recenze přečtu :) Děkuji za typ i za komentář :)

      Vymazat
  4. Chci moc poděkovat za tuto recenzi, o tomto séru jsem již četla na oficiálních stránkách Ryoru, ale chtěla jsem slyšet i názor někoho jiného. Ryor používám pravidelně cca rok a jsem s ním velice spokojená, občas ho kombinuju s Biodermou, ale to už jsem jinde:-). Trpím na atopický ekzém a právě Vámi zmiňovanou alergií na chlor a dlouho jsem hledala něco bez příměsí kortikoidů a podobných složek, díky za přírodní typ:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, jsem ráda, že ti recenze pomohla. Sama jse i ráda, že jsem si vybrala zrovna toto sérum, protože mi moc pomohlo :)

      Vymazat
  5. Moc pěkná recenze. Mohla bych poprosit o foto složení? Děkuji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu :) Už jsem foto přidala :)

      Vymazat
  6. Dáši, myslíš, že by se dalo používat i na atopický ekzém? Mám ho na očním víčku a spousta krémů mě pálí...
    A recenze je úžasná, takové slohy já ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že určitě, sice to nemohu tak úplně posoudit, ale krém používám na celý obličej, oční víčka i tělo a nepálí. Přijde mi to jako tekutá vazelína nebo vosk. Hezky hydratuje, ale není mastný a také vůbec nedráždí, nepálí, prostě nic. Myslím, že za zkoušku nic nedáš. Mě na tu vyrážku moc pomohl.

      Jinak moc děkuji za pochvalu :)

      Vymazat
    2. Díky :) Tak až na něj narazím, půjde do košíčku k Nikolce :) Nemáš zač :) Ráda sem chodím :)

      Vymazat
  7. moc dík za recenzi! Vůbec jsem nevěděla, že Ryor dělá i něco takového a s mojí citivou pletí to určitě vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. není zač ;-) Můžu ho vážně doporučit, je suprovej, používám ho pořád, teď už i na den :)

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. To ne no, i když každá značka má mouchy :), tohle sérum je super :)

      Vymazat
  9. chci se zeptat zda vás po použití séra nepalila pokožka, jelikož mi po nanešení lehce zrudla, nevydržela jsem a šla smít z obličeje, je tato reakce normální?
    předem děkuji za odpověď

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak po dlouhodobějším zkoušení si musím mazat obličej dvakrát, protože napoprvé se sérum rychle vsákne, ale jinak žádná negativa nepozoruji - nepálí a ani mi nezčervená obličej - můžeš mít špatnou reakci na nějakou složku v séru, i když neobsahuje alergenní přísady . Jedině to zkusit na úplně čistou pokožku bez použití jakéhokoliv přípravku třeba na předloktí - do loketní jamky a pozorovat, co to udělá - kůže je tam velmi jemná a citlivá
      Pak určitě napiš, jak to dopadlo :) Přeji ať funguje

      Vymazat
    2. Mě pleť pálila a zčervenala ještě víc. Suchá místa se zhoršila.

      Vymazat
  10. Ahojky chtěla jsem se zeptat jestli můžu tento produkt použít i na čerstvě oholenou pokožku ?? :)))
    http://reginanailpolishes.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že to tomu vadit vůbec nebude, použila jsem ho takto sice jen jednou na nohy, ale i tak se neobjevila žádná negativní reakce :)

      Vymazat
  11. Sérum jsem si také koupila a jsem s ním spokojená. Po dlouhé době mám pleť klidnou a ustoupil i ekzém kolem úst a očí,na který mi nepůsobila ani kortikoidová mast.A to mi jen tak nějaká mast nesedí.Doporučuji všem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plně souhlasím. Je to rok, co jsem psala tuhle recenzi a stále jsem s tímto sérem velmi spokojená a používám ho velmi často, na vyrážky je to první a jediná volba, po které vždy sáhnu. Ani po dlouhodobém užívání, nepociťuji změnu v jeho účinnosti. Stále je naprosto perfektně účinný. Děkuji za komentář :)

      Vymazat
  12. pouzivam kremy od ryoru uz 3 roky....podotykam,ze predtim jsem mazala jen collistar,lancome atd......nic se ryoru nevyrovna...superrrrrrrrr

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)