pondělí 12. listopadu 2012

Svetry + outfit

Ahoj, 
dnes pro vás mám zase jednou outfit  a také tipy na pár svetrů z Paladia. Jelikož se hodně začaly nosit volné svetry, i já jsem se rozhodla nějaký si pořídit. A tady je outfit s ním:
Svetr F&F
Šátek Takko
Kalhoty Pull&bear
Bunda Tally Weijl
Boty Votocvohoz
Kabelka je od vietnamců

Bunda je stále ještě k sehnání v Tally Weijl, také v modré barvě.











A teď již k tipům na svetry. Jelikož jsem sháněla nějaké svetry do té zimy, která nám tu těď vládne, jely jsme s Dášou do Paladia. A jelikož jsem tak objevila pár  svetrů se slevou, chtěla jsem se o ně rozdělit i s vámi, pokud by se někomu líbily.

                          
Tyto jsou oba z F&F  za 179 Kč. Oba jsou super, je to takový ten materiál, který se nerozpadne po prvním vyprání :) Modrý je z Tally Weijl také za 179 Kč  a mají je snad ve všech barvách, ale bohužel z materiálu nejsem moc nadšená. Mám takový dojem, že vydrží jen pár vyprání, jelikož už po prvním dni začíná být dosti chlupatý, ale jinak vypadá perfektně.
Přeji krásný zbytek večera.
Evička

19 komentářů:

  1. Do Tally Weil se taky chci mrknout! :) A svetr mám podobný z Vero Mody...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se tam mrkni, mají tam teď docela slevy a hlavně pěkné věci :)

      Vymazat
  2. je ty svetriky mam taky - ty z FF..jsou super!:) slusi ti to

    OdpovědětVymazat
  3. ten svetrik ma krasnou barvu, takovy asi potrebuju:)))
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, chtěla bych se zeptat, jedna z vás natáčela video o skladování kosmetiky, tak bych ráda věděla odkud jsou ty červené šuplíky? :)

    Sháním všechny možné už strašně dlouho a pořád nic :( Tak jestli byste neporadily :((

    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šuplíčky jsou z Kauflandu a kupovala jsem je tam asi v půli července.
      Dáška

      PS: zkusím se někde podívat a dyštak sem napíšu :)

      Vymazat
    2. To bys byla hodná ;) :)

      Vymazat
    3. Ahoj, byla si se na ty šuplíčky někde podívat? :))

      Vymazat
    4. Jj byla jse u nás v Ltm ve městě i vÚstí ve Scontu, Jysku a Mobelixu - nikde nic :-(

      Vymazat
    5. Škoda, ale nevadí :)) Děkuju moc za snahu! :) Snad někde něco najdu :)

      Vymazat
  5. krásny outfit,všetko sa mi páči
    p.s.:pozývam vás na začínajúci blog aboutLandD.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky.. Pěkný blog:) Zvu tě k sobě na blog na giveaway o výrobky značky Sephora:)
    http://by-anett-s.blogspot.cz/2012/11/prvni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. Poslední dobou jsem se do nich také zamilovala :)

      Vymazat
  8. Oblečení je to hezké ale dohromady se k sobě vůbec nehodí :/

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)