neděle 11. listopadu 2012

TAG - 11 faktů o mě + 11 otázek a odpovědí - Dáška

Ahojda, 

tak ani nás neminul TAG, který tu koluje už docela dlouho - 11 faktů o mě + 11 otázek a odpovědí. Určila nás Mar z JejíhoFialovéhoSvěta a tímto jí moc děkujeme. Nevím, jak se k tomu postaví Evča, ale mě tento TAG baví číst a tak mě i samotnou napadlo, že bych ho také mohla udělat. Mar mi totiž čte myšlenky, a tak nás určila :-D. Nebudu vás už déle zdržovat a doufám, že se vám TAG bude líbit :-). Předem se omlouvám za možné chybné či zvláštní myšlenkové pochody :-D.

11+1 fakt o mě

1) Jsem děsně líná a pohodlná, ale dokážu zatnot zuby a zamakat.

2) Jsem schopná vykoupit všechny rtěnky, tvářenky, štětce a BB krémy, které se mi líbí nebo mají štítek NOVINKA :-).

3) Miluji roztomilé maličkosti či designové doplňky. Pak už je skoro jedno co to je a jestli to potřebuji :-).







4) Jsem tvrdohlavá a velmi nerada uznávám, že má pravdu někdo jiný, naopak se často podceňuji.

5) Chtěla bych mít byt či dům ve skandinávském stylu - bílo-modrá či bíla a starorůžová + pruhy.








6) Kupuji oblečení a doplňky především ve slevách a musí být něčím zajímavé či odlišující se.

7) Nesnáším lidi, kteří jsou hloupý a současně nafoukaný, myslící si o sobě, že jsou ti nejchytřejší.

8) Jsem odpůrce diskriminace žen, znečišťování a ničení přírody a české politiky. Jsou to věci, které mě dohážou tak naštvat, že se neudržím a promluvím.

9) Miluji Koreu, Japonsko a vše, co se jich týká. Sama se učím tyto jazyky, sleduji jejich seriály  v originálním znění (RealityShow, Anime) a jednou bych se chtěla přestěhovat do Kyota. Také, jak už jste možná vypozorovaly z YouTube, mojí vášní je K-pop, poslouchám ho úplně všude. Moji nej jsou Shinee a BigBang.




10) Nekoukám na seriály, na které koukají skoro všichni (Pretty Little Lairs, Gossip Girl, VampireDiares, ..), nemám ráda Stmívání a všechny jeho pokračování a Evča je zas na vše tohle vysazená - prostě jsme dokonalá dvojka :-D!

11) Vyrostla jsem mezi klučičí společností, nejlepší kamarádka je sice Evča, ale zbytek mých kamarádů jsou kluci a výborně si s nima rozumím.

+ bonusová 12) Dokážu vše okecat - tak jsem udělala jak maturitu, tak všechny zkoušky na vysoké škole. Vše k mému překvapení za 2 a lépe. Doufám, že to za půl roku bude fungovat i u státnic :-).


11 otázek od Mar

1) Líbí se ti tvé jméno nebo by ses raději jmenovala jinak?
Jako malá jsem své jméno neměla ráda, protože mi říkali Dádo (jako klukům). Teď však zjišťuji, že je moje jméno celkem hezké a není tak omílané, jako jména jiná. Také se mi líbí význam mého jména, tj. hebrejsky "Slavný den". Jinak se mi líbí jméno Sofia - jeslti budu mít jednou dceru, určitě se tak bude jmenovat.


2) Jaká je tvá oblíbená část dne a proč?

Mám ráda celý den, vždy je něčím pozitivní - aneb prostě oblíbenou činnost či rituál dělám, kdy chci :-D

3) Jaký je tvůj nejsilnější zážitek z letošního léta?

Trošku smutný a vtipný zážitek, kdy jsem byla opravdu vyděšená, ale pak jsem se musela smát. Jezdím pro svoji babičku autem, když jde trajdat s kamarádkami do hospůdky (vždy do jiné :-) ). S babičkou jsme domluvené, že mi vždy zavolá, ale tentokrát nevolala. Tak jsem ji zavolala já a ona to típla, ale zpět už nazavolala. Tak jsem se pro ni vydala. S hrůzou jsem zjistila, že auto stojí na svém místě, ale babča nikde a navíc mi nezvedala telefony. To byla pro mě katastrofa - to víte v 76 letech a skoro nemohoucí na jednu nohu. Začala jsem bláznit a prolézala jsem ve dvě v noci lokál za lokálem. Když už jsem to asi ve čtyři chtěla vzdát a nespat celou noc, dokud se neozve, přišel můj přítel s tím, že by mohla být v Despu ( diskotéka a bar pro náctileté), že prý o něm kdysi mluvila, že tem chodila jako mládežnice. Vyjeli jsme tam (v tu dobu už jsem byla jaksi mimo, bylo mi vše jedno) a HLE! Přiopitá babička lezla do taxíku, před známým nonstop-disco-barem a ztěžovala si, že se do něj prostě nevleze. Poté, co jsem babičku trošku pokárala, jsem se musela prostě smát - takové nervy a babička si v 76 trsá s dvacítkami :-D.

4) Kolik knih máš ve své knihovně?

I když čtu knihy spíše na internetu, mám v pokoji zhruba okolo sto knížek, v celém bytě pak několik set, protože mamka je kdysi prodávala.

5) Černá nebo bílá?

Černobílá :-D. Mám ráda jak černou, tak i bílou. Mojí světlé pleti je však bílá sympatičtější.

6) Jaké je tvé nejoblíbenější místo? Kam se ráda zašíváš?

Miluji svůj pokoj a také přírodu celkově. V létě se ráda zašívám k nám na zahradu, co máme za městem, ale také často chodím k řece, je tam takový klid :).


7) Matematika nebo filosofie?

Určitě filozofie. Sama jsem takový ukecaný roztěkaný filozof a někdy se i přistihnu, že přemýšlím nad bláznivinami, např. vznikem bytí či životem chrousta, apod. :-D

8) Umíš na nějaký hudební nástroj?
Ano, myslím, že i na celkem velký počet - klávesy, klavír, kytara, flétna a ukulele :)


9) Kolik druhů ořechů znáš?

Dobrá otázka :-D Asi 6. Vlašák, muškát, pistácie, burák, kešu a lískáč.

10) Divadlo nebo kino?

Asi kino, kvůli tomu, že miluji filmy, ale dobrým divadelním představením nepohrdnu - třeba takový Sluha dvou pánů, Theodor Mundstock, Ze života hmyzu,... A pak také muzikály - ty naprosto miluji.

11) Jaká je tvá nejhorší noční můra?

Bolest a opuštění mými nejbližšími. To je vážně děs, proto nesmím koukat na horory - pak mám moc bujnou fantazii :-(

Tak a máte to za sebou.  Musím říct, že jsem se celkem zapotila, vůbec jsem netušila, co psát a když už jsem se rozjela, tak jsem zas nedodržela body, a tak mám jeden bonusový navíc. Ach jo, prásknu na sebe skoro vše :-D.

Doufám, že se TAG líbil a něco vám o mě prozradil. Už se přeci jen virtuálně známe půl roku (s těmi prvními :) ) a tak si zasloužíte něco o mě vědět :-).
Určovat nikoho nebudu, protože už skoro nemám koho, ale i tak si u všech ráda počtu. Proto vás všchny vybízím, prozraďte taky něco :-D Nebo mi pošlete odkaz na blog. Otázky od Mar jsou super a zasmála jsem se u nich, tak račte pokračovat :).

Vlastně jooo! Určuji Evču, ať se nemá na co vymlouvat :-D A ať se o ní taky něco dozvíte!

Líbí se vám tento TAG? Překvapilo vás něco, co jsem na sebe práskla? 

Děkuji za pozornost a přeji vám krásný den!
Páá, Dáška :)

4 komentáře:

  1. super článek, pobavila jsi mě tou diskobabičkou :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D jo je to nakonec vtipná příhoda, ale nechtěla bych to zažít znovu :)
      Děkuji za pochvalu :)

      Vymazat
  2. Pěkné informace... :)
    Taky nemám ráda Stmívání. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to jsem se bála, že se na mě lidi sesypou, kvůli tomu, že ho nemám ráda :D Jsi můj člověk :D

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)