úterý 20. listopadu 2012

TAG - Co nosím v kabelce?


Ahojda,

tak jsem se rozhodla vám po týdenní odmlce zase zaTAGovat :-). Dnešní článek tedy bude o tom, co nosím v kabelce. Není to nic převratného - nečekejte nějaké super vychytávky. Jediné, co je asi ojedinělé, je poměrně velké množství kosmetiky O:-), ale většinou kosmetiku v taštičce celkem obměňuji nebo vyndavám úplně. 

Takto tedy vypadá vnitřek mojí kabelky....





Můj nejoblíbenější parfém Beyonce Heat Rush, desinfekční gel a ubrousky od Baley, žvýkačky všeho druhu (ale stejně mám nejraději fialové Airwavesky :-) ) a nakonec extramastný gel-krém na ruce od Neutrogeny - je hodně podobný vazelíně.


Dalšími nezbytnostmi je peněženka - mám ráda tu svou zavírací na zip - pak se totiž nemůže nic ztratit a dám do ní skoro vše (papírky, jízdenky, kartičky,...), také samozřejmě nemohu zapomenout na rukavice (nic extra) a čepici - souprava i s kolovou šálou.


Něco na studia - Diář se sovičkami, sešit pro všechno, papíry, poznámky, papíry a zas jen papíry :-D


Sovičkový diář, index, bloček a tužky.


A také spoustu kapesníkůůůůůůů! :-D



A v kosmetické taštičce je....


Je toho hodně, ale hodně věcí střídám a nebo vyndavám. Tohle vše beru jen, když v UNL přespávám u kamarádky :-D

Taštička z LB - Fleur de Santé




Hromada věcí :)


Gumičky a sponky - stále u sebe! Nevíte, kdy se budou hodit.


Štětce, pilník a houbička - Velké štětce nosím jen někdy, zbytek je maličký, takže mi kabelku moc nezatíží.


Dekorativka - tvářenky, rtěnky, řasenku a stíny jsem ochotna nechat doba, bez zbytku se však neobejdu.


Oriflame Very me - tahám je, protože mi není potom líto, že se cestou rozbily. Smutné, ale pravdivé.


Tyto produkty nosím stále, protože je často využívám při dlouhém čekání na hodinu = spánek u kamarádky na bytě či přímo ve škole :-D
Micelární voda, maska (tak tu teda už netahám), velmi potřebný krém, balzám na rty, mycí gel používám na ruce, kompaktní deodorant.


Další parfém od Essence, taštička s léky (většinou Panadol Novum) zrcátko s prasátkem, které se vydávaá za kravičku a matující papírky od Elfu. Vše nutně potřebuji každý den.


No vidíte a máte to za sebou. Ještě jednou se omlouvám za výpadek a teď to už snad napravím :-).

Bez jakých věcí se neobejdete a musíte je mít stále při sobě/v kabelce? Jaký máte dojem z mé "Hermioniny" kabelky ?


Mějte se krásně!
Páá, Dáška

12 komentářů:

  1. Kolik váží tvá kabelková kosmetika?:D asi to nebude málo:D Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D abych řekla pravdu, tak mnohem víc váží ty věci okolo - jako sešity a moje kilová peněženka. Kosmetická taštička se dá ještě snést a unést :D

      Vymazat
  2. jj, gumicky jsou naprosta nezbytnost! Ty nosim vsude... temer v kazde kapse .-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) to chápu, já nemám ráda, když mi vlasi lochtaj na krku, tak je šoupnu do culíku a je hotovo :)

      Vymazat
  3. Ty toho teda taháš :D Ještě ti neupadlo rameno? :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D ne ještě ne, ale ještě o pětikorunu více a upadlo by mi :D

      Vymazat
  4. tyhle šmírovací články já můžu! né že bych se dozvěděla něco nového, ale stejně mě to baví sledovat :D

    OdpovědětVymazat
  5. Asi by mi upadlo rameno :D Nemyslím si, že toho tahám tolik, ale pokaždé když přijdu večer domů, tak necítím záda :DD

    Ale je jasně, že mě se hodně odlišuje taška do školy a taška když vyrážím do víru velkoměsta, na nákupy nebo na kafe s kamarádkou :))

    Hlavně tedy musím mít krém na ruce, hřeben, nějakou gumičku, balzám na rty, kapesníčky, voňavku a pak ty obyčejné věci, peněženka, klíče, iPod atd. :))


    http://fashion-is-myobsession.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, to jsou asi takové ty nej věci, já sama si taky rvu rameno, někdy mám však štěstí - nosím totiž malinké kabelky přes rameno a do nich se toho moc nevejde :)

      Vymazat
  6. Nevim jestli to tady jeste vubec ctes. :-) Ale me by zajimalo, jestli se do te kabelky vejde ucebnice a4? Chci si ji koupit a nevim jestli se mi to tam vejde vsechno. Dekuju :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. samozřejmě, že čtu ;-), už toho tolik dávno nenosím, ale přímo do této kabelky se mi cokoliv velikosti A4 vešlo úplně suprově a nejen jedno. :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)