neděle 25. listopadu 2012

Video - Recenze a líčení se Silky Touch Matte Eyeshadows od Golden Rose



Ahojda,

dnes mám pro vás menší recenzi a jednoduché líčení, které mám teď nejraději. Jedná se o stíny Golden Rose. Nevím, zda-li tuto značku znáte - já sama jsem ji objevila nedávno - ale i tak jsem si tyto stíny moc oblíbila. Seženete je asi jen v kamenných drogeriích - u nás v LTM je to Ina, která patří Teta drogerii, ale v další Tetě už nebyly,  tak budete muset více hledat. I tak jsem našla webovky i s eshopem, tak pokud se vám chce, můžete juknout - mají velmi slušný výběr.


Tak tedy ke stínům Silky Touch Matte...

Musím říct, že první co mě zaujalo byl velký barevný stojan testerů, který u nás v Ině mají. Vyzkoušela jsem a některé stíny mě naprosto překvapily svou pigmentací - stačí malinko a máte barvy až až - musíte ale zkoušet. Já jsem si vybrala tři odstíny a to takové aby spolu ladily a vystačily na celé líčení. Poté, co jsem je ukořistila, mě překvapila cena - 59 Kč - pro někoho za monostín hodně, pro někoho málo a to málo platí i pro mě, protože tak pigmentované světlé stíny nemá ani Essence, ani Catrice - a víte, že já jsem jejich velký milovník. 
Stíny jsou celkem jemně namleté a malinko práší. Pigmentace všech tří odstínů je nad očekávání - velmi dobrá na stíny za 59 Kč. To samy uvidíte na videu. Co je super - matný effekt. Jsou to krásně matné odstíny a to všechny - i ty, co jsem jen zkoušela. Celkově jsou pro mě tedy matné mono stíny Golden Rose objevem roku. A jak se znám, budu mít do Vánoc zase slušnou sbírku :-D. Nééé, nebojte, už se krotím! :-D

Odstíny jsou: bílá 202, staro-růžová 203 a hnědo-růžová 212




A video - jednoduché matné líčení s černou linkou. Doufám, že se bude líbit ;-).
Pro ty, kterým se moje teď nejmilejší písnička bude líbit, odkaz na ni je zde.




Tak snad se líbilo :-)


Znáte kosmetiku Golden Rose? Vlastníte nějeký jejich výrobek? Jste s ním spokojeny? Líbí se vám nějaký z webovek?
A otázka hlavní - zajímalo by vás více recenzí a zajímavostí značky Golden Rose?
A líbí se vám další líčení? A písnička? :-)


Děkuji za shlédnutí! Přeji vám dobrou noc a krásný zítřejší den :)
Páá, Dáška

8 komentářů:

  1. Tuhle značku vůbec neznám... V rossmanu nebo v DM to asi nemaj, co? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Rossmannu ani v Dm právě vůbec - spíš v takových těch malých drogeriích a na webovkách - co jsem koukala, mají velmi dobře vypadající výrobky :)

      Vymazat
  2. s touto značkou zkušenosti vůbec nemám a vlastně jí ani neznám..ale co není může být ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D to může...budu se snažit ji více představit a zrecenzovat více výrobků, protože vypadá moc dobře :)

      Vymazat
  3. Jé hezké líčení i video :) Kdysi jsem si od nich kupovala laky v naší teta drogerii v Rakovníku, za tu dvacku nebyli nejhorší, lepší než současné Essence laky :) Nj recenze by byla zajímavá :) Ty mono matné stíny vapadají hezky, hlavně odstíny taupe. Líbí se mi i rtěnky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na rtěnky jsem ani ještě nekoukala, ale vím, že to brzy napravím. Kouknu i na ty laky :)
      Moc děkuji za pochvalu, jsem ráda, že se ti líčení líbí :)
      Budu se snažit sehnat více výrobků a poreferovat o nich ;-)

      Vymazat
  4. Mě se video líbí moc a nejvíc ta černá linka asi bych se ji taky měla naučit dělat..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Linky se dají naučit, chce to cvik a zkoušení různých technik a štětečků :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)