pátek 7. prosince 2012

Jaké rtěnky teď "nosím"?


Ahojda,

zas po delší době. Cítím se strašně, když vás takhle zanedbávám - poslední ročník VŠ je v plném proudu, ale musím přiznat, že nejen učení mě teď časově tíží - to víte - poslední ročník si chci také pořádně užít a celkově je všeho před Vánoci hodně :-). Tak alespoň nějakou tu minirecenzičku na rtěnky, které jsou v poslední době moje oblíbené a ladí mi s podzimem a zimou.






Rimmel Lasting Finish by Kate 03
Velmi hezký odstín a dobrá pigmentace. Celkem dlouho vydrží, ale přijde mi, že tak úplně nehydratuje :(.

Rimmel Moisture Renew 180 Vintage Pink
Méně hydratační barva, která je ale moc hezká - je spíše tak fialovo-šedo-hnědá (mauve/taupe?) 


Oriflame Triple Core Lipstick Love Pink
Spíše podzimní barva, pěkně hydratuje, ale moc nevydrží.


Dermacol Lip Seduction 02
Tuhle mám teď nejraději, znovu je to taková šedo-hnědá barva, ale spíše nude než zabarvená. Pěkně hydratuje a výdrž je zhruba střední.


Dermacol Lip Seduction 06
Lila barva, opět dobře pigmentovaná, hydratační, vydrží ale kratší dobu.


Oriflame Pure Colour Vintage Nude
Tohle byl asi trošku omyl, ale i tak ji využiji. Chybou je, že je poměrně suchá a ještě sama rty vysušuje.


NYX Round Lipstick B-52
Velmi hydratační rtěnky, skoro jako od Essence, hezky pigmentované, ale moc nevydrží.


NYX Round Lipstick Circe
Světlejší odstín, ale stejné vlastnosti - tato rtěnka dělá dojem nahých rtů.


NYX Round Lipstick Thalia 
Moje nejoblíbenější, moc pěkný odstín, který mi skvěle sedne.




+ dva nové lesky Dermacol
Na půl - růžový 04 a oranžovo-červený 06 - oba obsahují třpytky a jsou lepivé, tím také docela dlouho vydrží. Růžový více zabarvuje rty, 06 je zase moc pěkně tónuje do oranžovo-červena.




To byli moji oblíbenci pro toto roční období. Budu se opravdu snažit více přispívat a moc doufám, že se nezlobíte :-) 

Máte nějaké z nich? Jaké jsou vaše oblíbené? A jak vám jde shánění dárečků?

Mějte se krásně :)
Páá, Dáška

10 komentářů:

  1. Nejvíc se mi líbí ta první a poslední rtěnka! :) Moc pěkný odstíny

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné odstíny, tedy až na ty NYX, ty jsou na mě už trochu moc mrtvolné... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D mě sednou, jsem bílá jak stěna :D

      Vymazat
    2. Souhlasím s An. už je to z fotek moc mrtvolné, to že jsi bílá jak stěna právě pak vypadá ještě víc mrtvolněji :D. Jinak se mi právě z fotek líběj nejvíc barvy, která Ti dodají šťávu, máš krásné rty takže výraznější rtěnky Ti moc slušej :)

      Vymazat
    3. Taky jsem si oblíbila ty výraznější, ale ještě na ně tak úplně nemám odvahu :).

      Vymazat
  3. Já mám ráda Dermacol, protže jsou matné a dlouho vydrží. jen by mohli mít lepší škálu barev.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by mohli, mám je ráda, ale brala bych třeba nějakou růžovooranžovou růžovočervenou a více odstínů hnědých :)

      Vymazat
  4. pekna zbierka, ten cukrikovy lesk je pekny:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :), mě se taky moc líbí, i když už teď lesky moc nepoužívám :(

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)