středa 2. ledna 2013

Bude zima, bude mráz...

Přeji všem krásné dopoledne v Novém roce.
Z prosince jsme se přenesly na leden a jsme zase o rok starší. Ani se nenadějem a brzy tu bude jaro  a tak proč si té zimy ještě rychle neužít . Proto jsem pro vás připravila nějaké ty zimní nehtíky a také nějaké ty fotečky se zimní tématikou, které jsem posbírala v Ústí ve Foru. Ve Foru se mi letos výzdoba opravdu líbila , nejhezčí byly pohybující se lední medvědi, takovou výzdobu mít na zahradě tak mi jí závidí celé město :D







 A teď už k nehtům. Jako první jsem zkoušela sněhuláčka, musím uznat že by mohl vypadat lépe ale nadruhou stranu já bych ho už lépe nenakreslila, bohužel nejsem žádný malíř :) Jako podkladovej lak jsem použila  Nyc odstín 264 Lincoln Square Lavender a na kreslení jsem použila Catrice 470 Snow Motion!


 Jako další jsem si velmi oblíbila lak od Flormaru odstín P25, který jsem dostala k vánocům a z kterého jsem opravdu nadšená.Sice kryje až ve dvouch vrstvách ale zato perfektně drží a lehce se roztírá.






 Na tyto nehty jsem použila , stejný lak jako na kresletí (Catrice odstín 420 Snow Motion!) a přelakovala jsem ho třpytivým lakem od Colorclub v růžovém odstínu  875 Hot Couture.






 Všechny tyto barvičky jsou momentálně moje nejoblíbenější, jelikož mi nějakým způsobem připomínají  zimu a sníh :) To je dnes vše, milovníkům zimy přeji, aby si jí  co  nejvíce užili a ti co preferují teplejší období,  těm ať to rychle uteče.Všem přeji uspěšný a šťasný nový rok, plný krásných zážitků.
Krásný zbytek dne !
Evička

19 komentářů:

  1. Tak ty poslední nehty vypadají úžasně :) Je to takový zasněžený... Moc pěkný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, také mi připomínají sníh. Škoda že venku nesněží, skvěle by to ladilo :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuju moc, každá chvála potěší :)

      Vymazat
  3. ta výzdoba je úžasná:))..nejvíc se mi líbí ty poslední nehtíky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je úžasná, já z ní byla uplně unešená :)

      Vymazat
  4. Taky se mi líbí nejvíc ty poslední, vypadají krásně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Všechny laky jsou moc pěkné a sněhulák se náhodou povedl! :)
    svet-podle-klary.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda že si to někdo myslí :)

      Vymazat
  6. Pěkný nehtíky.. :) Výzdoba je parádní.. bejt malá, tak se od těch medvědů nehnu.. :D

    http://moninkaslife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, také jsem viděla chlapečka co na ně fascinovaně zíral :)

      Vymazat
  7. Eví, máš moc pěkné nehtíky, tyhle barvičky jsou na zimu perfektní.. :) sněhulák vypadá moc pěkně, jsi šikulka! Jinak já jsem ve foru byla před týdnem a jen jsem žasla nad těmi medvídky, jsou opravdu nádherní a jako živí..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji a děkuji :) Nevím proč ale tyhle barvy mi připomínají sníh s ledem a hrozně se mi líbí :D Forum to s výzdobou tento rok určitě vyhrálo, byla jsem i v Praze ale nikde takhle krásná výzdoba nebyla :)

      Vymazat
  8. Já miluju toho spícího medvídka před H&M jak se mu nafukuje to bříško :D ten je nejrozkošnější!! :)))
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím kterého myslíš, je úžasný :D

      Vymazat
  9. tie ružové nechtíky sú krásne :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. Ty růžové a modré nehtíky jsou dokonalý:)

    Bublinka

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)