středa 9. ledna 2013

Podprsenkový speciál

Přeji všem příjemné odpoledne,
dnes pro vás mám  krátkou ukázku a tak trochu i recenze na mé oblíbené podprsenky. Vybrala jsem jich pro vás šest, v různých cenových kategoriích a od různých značek.



1. Fialová push-up podprsenka Lormar ( 600 Kč)
2. Černá a bílá, gelová push-up podprsenka Leilieve  (kolem 600 Kč nebo momentálně za 300 Kč na sexshopik.cz ). Levně mají tyto podprsenky také na moje-pradlo.cz
3. Růžová podprsenka s černou krajkou H&M  (momentálně již není k sehnání)
4. Neonová podprsenka H&M (nyní ve slevě za 200 Kč)
5. Zlatá podprsenka Intimisimi (možná ještě seženete ve Fashion Areně)


Přeji příjemný zbytek dne!
Evička

15 komentářů:

  1. Super video holky.:) V H&M mají nádherné prádlo, tudíž se mi nejvíc líbí ty poslední dvě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, máš pravdu, zrovna jsem si tam zas jedno vyhlédla :)

      Vymazat
  2. Budeš mě mít za hrozného šťouru anonymního, ale nemůžu si pomoct. Je docela rozdíl mezi typem a tipem a v názvu videa to máš špatně. A podle mě ti ty podprsenky z videa musí být hrozně malé. Ale pěkné jsou, to zas jo. :) M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, videjko upravovala Dáša, která jinak pravopis ovládá perfektně takže se asi bohužel překlepla , děkuji za upozornění, napravíme to :)Malé mi nejsou jsou to velikosti 75C a kupuji si podprsenky v kamenám obchodě u nás ve městě a i v obchodě mi tuto velikost doporučují ale je možné že video klame :)Jinak anonymní šťouralové mi nevadí pokud se umí podepsat což jsi udělala takže jsem spíš ráda žes upozornila na chybu :)

      Vymazat
    2. Na obvod 75 jsi podle mě moc štíhlá, vážně ti není volný? A ty košíčky mi přijdou hrozně malé, zvlášť s těmi vycpávkami... Pokud stojíš o radu, já bych ti doporučila velikost 70DD, možná 70E, možná ještě větší, případně i obvod 65, jenže ten se u nás moc neprodává. M.

      Vymazat
    3. Sehnat velikost obvodu 70 je už problém alespoň tady u nás ale je pravda že 75 mam co nejvíc utaženou ale košíčky mi sedí dobře , zkoušela jsem jednou velikost D ale ta je mi už velká :)

      Vymazat
  3. ahojky,
    v čem je toto video přínosné? Za prvé, chyb jak máku - typ - tip! Za druhé, vychloubat se Tvýma podprsenkama také není na místě. Za třetí - mohla jsi je ukázat víc zblízka a za 4.říct nám víc zajímavostí než takový pitomosti.. promin..

    LEnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chyb jak máku, ale upozornila jsi na jednu. Chybu snad může udělat každý nebo ty jsi snad dokonalá a neděláš chyby ? Za druhé nebylo to vychloubání ale TIPY! Za třetí, zblízka tam máš fotky a lépe se nám to bohužel natočit nepodařilo. A za čtvrté, tvůj komentář až zavání urážkou, možná by ses měla naučit lépe vyjadřovat svůj názor, a také když někde píšeš tři čísla slovem, a pak poslední číslem, tak to vypadá dost blbě, stejně jako dvě tečky na konci věty, píšou se totiž tři...
      Promiň

      Vymazat
    2. Dáša: Studuji logopedii a speciální pedagogiku - specifické vady učení, ve kterých je samozřejmě zahrnuta i slovní zásoba. Víš o tom, že slovo typ a tip je úplně to stejné, jen v jiném jazyce? Podívej se prosím příště do slovníku než budeš něco takového psát!

      Vymazat
  4. Fakt mi na 75 připadáš hrozně štíhlounká... Právě z toho důvodu nemůžu nakupovat v HM, protože moje velikosti prostě nedělají... Celkově mají tyhle řetězce malý výběr rozměrů, i když prádlo je to krásné... Jinak nejvíce se mi líbí ta fialová:) Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jí utáhnu na nejvíc tak mi sedí :) To je pravda pro mě je h&m jediný obchod kde mi seděj ale například takové Takko je katastrofa. Tu fialovou mám taky nejraději :)

      Vymazat
  5. Prádlo moc pěkné, ale já prostě v těchto obchodech nenakoupím, mám větší objem a prostě tam na mě nic nemají...škoda :(

    http://fashion-is-myobsession.blogspot.cz/

    Ps: tvůj blog strašně ráda sleduji :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, děkuji moc :) To je pravdy tyhle obchody maj nedostatek jak moc malých tak moc velkých čísel :(

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, na mém blogu je giveway.. Byla bych ráda, kdyby jsi se přihlásila.. :)
    http://beautyandcosmeticcz.blogspot.cz/2013/01/1-giveway.html

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)