sobota 23. února 2013

Péče pro namáhanou pokožku

Přeji krásný podvečer všem,
u nás tedy opravdu krásný je. Venku akorát přestalo sněžit a vše vypadá jak z pohádky, sněhem  pokrytá země a zasněžené stromy. Přesto už se těším na jaro. Už mám dost rozpraskaných rtů či zimou poškozené pokožky. Z toho důvodu jsem se rozhodla ukázat vám ,co používám za tělovou kosmetiku.



Garnier - repairing care
Na ruce jsem si oblíbila tento regenerančí krém od Garnieru . Přes zimu mi ruce opravdu hodně praskají a už jsem vyzkoušela i různé krémy z lékárny a žádný nic moc. Tenhle od Garnieru mi ale při nanesení alespoň 2x denně doopravdy pomáhá, přestože mi tedy moc nevoní ale nemůžu chtít všechno :)
Takový malý tip pro vás ( tedy pro ty co ho neznají ), pokud máte ruce už opravdu hodně hrubé namazejte velké vrstvou krému a na noc si oblékněte kosmetické, balvněné rukavice, které seženete snad v každé drogerii. Ruce jsou poté krásně hladké.


Yves Rocher - vanilkové tělové mléko
Toto tělové mléko jsem dostala pod stromeček a říkala jsem si že zase jen další, průměrné tělové mléko ale byla jsem příjemně překvapená . Zejména po holení mám pokožku hodně podrážděnou a ostatní tělová mléka mi moc nepomáhají. Tohle mléko můj problém řeší, pokožku zklidní a je po něm krásně hladká. Zůstane hladká dokonce i po osprchování, takže jde vidět že pokožku opravdu hydratuje.


Příjemný zbytek dne.
Evička

10 komentářů:

  1. já teď válčím se suchýma rukama, hlavně kolem nehtů a jako by i zespodu na bříškách, je to děs, chvíli něco zabere a pak zas nic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bříška prstů musí být hodně nepříjemný, zkus ten zábal přes noc ikdyž je pravda že pokud se neopakuje každé 2-3 dny tak to pomůže jen na krátko :/

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. jeden čas se mi to dělo na levé ruce u prostředníčku pomohla mi vazelína :))

    OdpovědětVymazat
  4. To tělové mléko jsem dostala v sadě od přítele, byla k němu voňavka i sprcháč.. abych pravdu řekla, tak mi tedy vůbec nevoní..vůně vanilky je moc kořeněná..ale jinak je super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu voňavku mám také a obě mi voní ale já mám ráda výrazné vůně :)

      Vymazat
  5. Ahoj, ráda bych tě pozvala na svůj blog . Předem podotýkám, že mi nejde o reklamu, ale o to, aby se o problematice, které se na svém webu věnuju, dozvědělo co nejvíce lidí a poučilo to tak laickou veřejnost, která je většinou jen plna předsudků. Blog je věnován poruchám příjmu potravy a hlavně boji s těmito nemocemi. Nehodlám se řadit k thinspo nebo podobným komunitám. Na blogu najdeš i trochu z cesty mým životem, každodením bojem s PPP, ale také spoustu rad a tipů týkajících se kosmetiky, fotek, článků o mně samé, beauty vychytávky, recenze, recepty, které nikde jinde nenajdeš a mnoho dalšího. Kdyby tě blog zaujal, budu moc ráda, když zanecháš komentář nebo se můžeš stát dalším z mých ctěných "followers". Budu se moc těšit na tvou návštěvu a přeji krásný zbytek dne. Andie :)*
    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to opravdu zajímavé téma a vždy jsem se o něj zajímala. Určitě se podívám :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)