sobota 9. února 2013

Outfit - Plesová sezóna je tu!

Ahoj,
přeji všem krásné odpoledne po delší době. Dnes pro vás mám outfitový článek z mého maturitního plesu.
Šaty jsem si vybírala téměř od prvního ročníku, ale v průběhu studia jsem je několikrát změnila. Moje volba od začátku ale bylo nechat si šaty ušít nebo si je zakoupit. Nakonec jsem se v září rozhodla, že si nechám šaty ušít. Trochu mě znervozňoval fakt, že nevim, jak budou přesně vypadat, ale risk je zisk :). Šaty jsou výsledkem spojení několika šatů ze splývavé kolekce Evening glamour.
Původně jsem k šatům chtěla stříbrné lodičky, ale bohužel jsem takové nesehnala. Potřebovala jsem je na začátku ledna, aby mi švadlena šaty zkrátila podle podpadků a bohužel v tuto dobu je v obchodech ještě loňská kolekce, a tak jsem musela béžové sandálky na platformě, do kterých jsem se ale později zamilovala:)
A teď už tedy k popisu outfitu. K šatům jsem doplnila pouze náhrdelník z Oriflamu a naušnice jsou z Tally Weijl. Již zmiňované botky jsou z Deichmannu.




















Dáša byla na plese samozřejmě se mnou a tak bych chtěla zmíňit také její outfit.
Petrolejové šaty jsou z H&M, boty stejně jako moje z Deichmannu a náhrdelník z Tally weijl.
 






Přeji všem příjemný zbytek dne!
Evička

36 komentářů:

  1. krásna si bola :)) prekrásne šatky aj náhrdelník.

    http://catherinestyl.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. krásné fotky a nádherné šaty ;-) sluší vám to, holky :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to slušelo a krásné šaty máš! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Překrásná jsi :) V těch šatech vypadáš jako víla.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Taková chvála potěší

      Vymazat
  5. nádherné šaty, jemné, krásná barva, moc se mi líbí

    OdpovědětVymazat
  6. Ty pudrové šaty jsou moc krásné a sluší Ti, měla jsi to pěkně sladěné. :)
    Druhé šaty jsou taky hezké, jen botky mi připadají trochu méně slavnostní na ples, ale jsou taky hezké! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Dáši botky sice nebyly moc slavnostní ale skvěle ladily s páskem a náhrdelníkem :)

      Vymazat
  7. Krásný šaty - jako pro princeznu :) Moc Vám to oběma sluší!

    OdpovědětVymazat
  8. Šaty jsou nádherné :). Moc Vám to sluší, holky.. ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, hrozně moc Ti to sluší!))
    Jinak mám takový dotaz, jsem také z LTM, ale nevěděla by jsi, kde by se v LTM dali sehnat blog Clip in vlasy? Nemusí to být nic kvalitního, klidně někde u vietnamců, potřebuji to jen do copu :) Děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj a děkuji :)
      Dají se koupit umělé u vietnamců v Lidické ulici, v malé prodejně. Lidské nevím, možná v nějakém kadeřnictví se poptat:)

      Vymazat
    2. Dobře, děkuju moc :)
      Zkusím se podívat :)

      Vymazat
  10. Sluší :))

    http://janescolours.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Obou vám to neskutečně slušelo! Evi, vypadáš jak antická bohyně nebo hollywoodská kráska a Dáša jak sexy Britka (nevim, prostě jsem si vybavila agentku z Bonda:D).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obě moc děkujem, takovou pěknou pochvalu jsme dlouho nedostaly :)

      Vymazat
    2. Tak to se divím :) Vážně vám to moc slušelo :)

      Vymazat
  12. Jinak bych se chtěla ještě zeptat : Ty šatky sis k ušití navrhla sama? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kombinaci jsem si navrhovala sama ale inspirovala jsem se těmito šaty http://www.plesove-saty.cz/eshop/2452-spolecenske-saty-c-56925.html a tyto http://www.plesove-saty.cz/eshop/2198-vyprodej-spolecenske-saty-c-80619.html.Takže jsem je prakticky pouze kombinovala tak aby vyhovovaly mé postavě.To co se mi nelíbilo u jedněch použila jsem z druhých :)

      Vymazat
  13. Ty šaty jsou krásné a moc se mi líbí jak máš udělané vlasy..!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, u kadeřnice jsem měla sice trochu šok, vypadala jsem jak pudl ale do začátku plesu to trochu spadlo a vypadalo to perfektně :)

      Vymazat
  14. prekraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasne saticky,ta farba je uzasnaa !!!

    http://yvettamikulova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  15. Ty šaty jsou fakt naprosto úžasné:) hned bych je brala.:)

    Bublinka

    OdpovědětVymazat
  16. Normally I don't read post on blogs, but I would like to say that this write-up very compelled me to check out and do so! Your writing taste has been amazed me. Thanks, very nice post.

    Also visit my weblog;

    OdpovědětVymazat
  17. You can definitely see your skills in the paintings
    you write. The world hopes for even more passionate writers such as you who aren't afraid to mention how they believe. Always follow your heart.

    Look at my webpage

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)