sobota 16. března 2013

Micelární voda Bourjois

Ahoj, 
přeji všem příjemný večer. Dnes jen taková rychlovka a tou je recenze na micelární vodu od Bourjois, kterou jsem nedávno objevila, přestože to není žádná novinka.
Recenze na micelární vody tu už byly, přesto jsem se rozhodla ukázat vám ještě tuto vodu, která u mě vyhrála.


Zkoušela jsem již vodu také od Biodermy sensibio ale ta mi bohužel nevyhovovala, přestože většina ostatních holek, včetně Dáši,  si jí nemůže vynachválit. Po nanesení vody Bourjois nemám pocit napnuté pleti, který mě osobně, hlavně večer,  dost vadí. Další důvod proč jsem si jí oblíbila je, že mě nepálí v očích, pokud se mi omylem dostane do očí. A i přesto že nemám nějak zvlášť citlivé oči, tohle o  Biodermě říct nemůžu, ale možná jsem jediná jelikož Dáša tento problém nemá. Naopak bych řekla, že Bioderma lépe odličuje. Bourjois odlíčí normální líčení ale rozhodně si  neporadí s vodeodolnou kosmetikou ( na tu je dle mého názoru nejlepší dvoufázový odličovač od Ryoru). Micelárka od Bourjois má ještě jeden příjemný klad a tím je její cena, která se pohybuje pouze okolo 140 - 150 Kč.

Pokud vám tedy nevyhovuje žádná vámi vyzkoušená voda, tuhle vám mohu doporučit. 
Já jí tedy v blízké době měnit neplánuji. :)

Přeji všem příjemný zbytek večera.
Evička

14 komentářů:

  1. Tahle mne hrozně láká a konečně je tu nějaká pořádná recenze :) Mně Bioderma přijde dobrá na pleť, na oči zas Blanchette B z Kauflandu :) S pálením okolo očí mvíým problém taky :(
    Až dodělám odličovače od Yves Rocher, zajdu na lov po parfumeriích :)
    http://mademoiselleeem.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jí zkus, jsem ráda že má někdo podobné problémy jako já už jsem si říkala jetli jsem si to nevsugerovala :D

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. micelárku jsem ještě žádnou nezkoušela, zatím na mě doma čeká Bioderma, tak jsem na ní zvědavá:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Micelární vody jsou úžasná věc, určitě si je oblíbíš :)

      Vymazat
  4. Taky ji mám moc ráda, navíc ve všech těch různých "slevových maratonech" se dá např. ve Fannu sehnat i pod stovku... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam jsem jí také koupila ale bohiužel jsem zatím na slevu nenarazila:)

      Vymazat
  5. vypadá dobře :))

    http://reginanailpolishes.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. za mě je tahle taky lepší než bioderma :-)
    mujfialovysvet.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. ja som ju mala ale tusim bola v inej farbe asi v modrej, ale bolo to daavno :) ale tusim ze nebola zla :)

    OdpovědětVymazat
  8. Dneska jsem ji našla v obchodě jako dárek k ELLE :)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)