středa 27. března 2013

Moje inspirace



Ahoj, 
přeji všem krásný večer. Už se mi nějak ta maturita blíží, končím už skoro za měsíc a začínám být stále více nervozní. Učitelé si stále častěji myslí, že vlastně vůbec nepotřebujeme spát nebo dokonce mít nějaký volný čas a já jsem nucena se stále dokola učit maturitní okruhy, jelikož  jsem jelimán, který hned všechno zapomene.  A tak jsem ráda, že jsem si našla chvíli na tento článek.
Dnes to bude pouze takový „kecací“ článek  o tom, co mám ráda a  kým se inspiruji v módě.  Inspiraci hledám  u blogerek, známých osobností ale také například v mém oblíbeném seriálu The Vampire diaries, který se mnou prošel celou střední.

 Svět modních blogerek 

Petra LovelyHair


Jako první bych zmínila mojí nejoblíbenější českou blogerku  Petru z Lovelyhair, kterou určitě všichni znáte. Na její blog jsem narazila omylem loni na jaře, když jsem hledala jarní outfity a naprosto mě okouzlil outfit s puntíkatou sukní.  Té puntíkaté sukně jsem se něco nascháněla, ale bohužel stejnou neobjevila.  Petřiným častým kouskem jsou také sáčka, kterým velmi fandím. Tomuto blogu jsem už zůstala věrná, jelikož Petra mě dokáže stále překvapovat a inspirovat něčím novým.

 Zdroj:petralovelyhair.blogspot.cz



Kissbook by Mia

Další má oblíbená česká blogerka je Mia.  Líbí se mi její styl a úžasný cit pro barvy. Nebojí se nosit barevné věci  jako většina ostatních. Zrovna nedávno jsem jí potkala na plese a měla opravdu krásné šaty, žádné usedlé, což je super. Další důvod, proč mám ráda její outfity je ten, že se dají nosit skoro kamkoli. Můžu se tak oblíknout klidně do školy na maloměstě, aniž by někdo mohl kritizovat, že vypadám jak kdybych šla na párty. Přestože nemá mnoho outfitových , vždy když nějaký takový článek vznikne, stojí za to.

Elle and Blair
Můj jediný zahraniční blog, který opravdu sleduji. Přestože moje angličtina není dokonalá, tak holkám většinou rozumím. Outfity přímo na sobě mají zřídka  ale to kompenzují úžasnými videi.  Jejich blog působí velmi profesionálně  a jejich videa zajímavě.
 Zdroj:elleandblair.com

Známé osobnosti
Kate Middleton
Miluji její anglickou módu!  A také se mi líbí, že nosí i věci, které si může dovolit  většina normálních lidí.  Oblíbila jsem si zejména její šaty a kabáty s kloboučky. Díky ní jsem se dokonce naučila nosit klobouky.
 Levandulové šaty (vpravo) si plánuji nechat ušít na bratrův ples, tak snad mi to vyjde. :)
 
 Zdroj:bety.cz

 Nina Dobrev
Ležérní a jednoduché outfity nikdy z módy nevyjdou. Na blogu jsem už dokonce měla dva outfity inspirované právě Ninou. Ale také její večerní šaty bývají pastvou pro moje oči.
 A  také jí hrozně závidím její dlouhé vlasy!
 Zdroj:coolspotters.com
 Zdroj:blog.habitual.com

Ze světa seriálu

The Vampire diaries 

Ten, kdo kouká na Upíří deníky mi určitě dáte zapravdu, že Caroline s Elenou/Katherine mají občas opravdu zajímavé outfity. Například Eleniny šaty z epizody 1x04 od návrhářky Nicole Miller, jsem  vždycky toužila vlastnit, přestože na ebay se prodává hodně šatů od této návrhářky, tyhle jsem nikdy neobjevila.
  
 Zdroj:fanpop.com
vampirediaries.wikia.com
 
Zdroj:crapthatwillblowyourminds.com

Přeji všem příjemný zbytek večera.
Evička

30 komentářů:

  1. Nina je nádherná :) A i ostatní jsi vybrala skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě je to jedna z nejhezčích hereček.:) Děkuji

      Vymazat
  2. Skvělý článek. Já hledám inspiraci především u zahraničních blogerek. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U zahraničních oblogerek sleduji hlavně videa na youtube než jejich blogy ale většinou jsou to holky šikovný :) Děkuji

      Vymazat
  3. Nina je vážně nádherná i Caroline z TVD :))

    OdpovědětVymazat
  4. Milé shopaholičky, moc děkuji, vážím si toho a potěšilo mě to. :)

    Elena/Katherine jsou kočky. Já se zas inspiruji zas u Caroline. .)
    Hezký den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač, zasloužíš si to.
      Tvé články jsou úžasný. :)

      Vymazat
  5. Blogerky jste vybrali uzasne! :) Mia i Peta jsou super... V inspiraci celebritami mi tam chybi Demi Lovato, ale to je jenom muj nazor! :) s-monka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, holky jsou úžasné:) S Demi Lovato se já moc neztotožňuji proto tu chybí :)

      Vymazat
  6. Pěkný výběr! :-) Ne všechny znám, tak mám i inspiraci na další sledování...

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za inspiraci:)

    Právě na mém blogu probíhá giveaway! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovědětVymazat
  8. ja taky hlavne koukam na zahranicni bloggerky:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedivím se, na světě je spousta úžasných blogerek.

      Vymazat
  9. Parádní inspirace. Tu puntíkatou sukni co má Péťa mám z aukra a koupila jsem jí úplnou náhodou. Dobře vybrané dívky/ženy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ti závidím, já jí scháněla i na aukru a nenarazila na ní, škoda.:) Děkuji.

      Vymazat
  10. Veľmi pekný výber ;) 99% dievčat poznám :))

    OdpovědětVymazat
  11. Já velmi děkuji za milou zmínku a až se u počítače červenám, moc si přízně vážím a budu se snažit nezklamat i nadále <3, jinak musím říct,že máme stejný vkus, i já se ráda inspiruji u Mii a mám ráda Ninu i Kate :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, určitě se ti do budoucna bude jen dařit :)

      Vymazat
  12. super clanok, chcela by som sa opytat - baby, na akych strankach sledujetu tu Caroline z VWD? dekuji moc krat :) Vasa Terry

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, přímo seriál se dá sledovat na Zkouknito.cz

      Vymazat
  13. Odpovědi
    1. Je úžasná, nezávidím jí jenom její styl ale také ohebnost, kterou získala gymnastikou :)

      Vymazat
  14. Thanks for some other informative site. Where else may just I am getting that type of
    info written in such a perfect means? I've a project that I am just now operating on, and I have been on the glance out for such information.

    Stop by my site: college Of holistic health and nutrition

    OdpovědětVymazat
  15. That is really attention-grabbing, You are an overly skilled blogger.
    I've joined your rss feed and stay up for looking for more of your excellent post. Also, I've shared your site
    in my social networks

    Here is my blog post: careers in nutrition and wellness

    OdpovědětVymazat
  16. Thank you for the good writeup. It in fact was a amusement
    account it. Look advanced to far added agreeable from
    you! By the way, how could we communicate?


    Also visit my page - get The facts

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)