úterý 12. března 2013

Pudrové barvy

Ahoj, 
přeji všem krásný večer. Píšu trochu později, jelikož mě naplno zaměstnávají maturitní otázky. Hrozná fuška, div se nezavařila tiskárna. Konečně mám ale většinu hotovou, a tak se mohu pustit do článku. Minulý, slunný týden  mě tak okouzlil, že jsem si zavzpomínala na barvy, které mám nejraději - a to jsou pudrové barvy. Pudrové barvy miluju, přestože jsem zimní typ. Ostatně to jste mohli poznat na mých maturitních šatech :)
A tak dnešní článek nebude o ničem jiném, než o těchto úžasných barvách laků na nehty - a teď už k vybraným kouskům.





 První je lak od Rimmelu, kolekce Lycra Pro. Tyhle laky miluji, mají podobné vlastnosti jako jejich kolegové z řady 60 seconds. Laky mají perfektní, mnou oblíbený, plochý štěteček a kryjí už ve dvou vrstvách. Na nechtech vydrží několik dní. Tento lak je odstín č. 500 Peppermint.





 A tady mamé další kousek ze stejné řady. Odstín č. 292 Sorbet so good.





 Další kousek je ze staré kolekce Maybelline, Mini colorama. Odstín č. 95 Green Park.
Laky z této kolekce také dobře drží, ale řekla bych, že o něco méně než laky od Rimmelu.






 Tak a teď už méně oblíbené laky a těmi jsou například barvy od She, které mě hrozně rozčilují řídkou konzistencí. Jsou řidké, špatně schnou a kryjí dokonce až po čtvrté vrstvě. Prostě hrůza, ale tato barvička je opravdu pěkná. Odstín č. 020.




 Tento lak od Sally Hansen mě opravdu zklamal. Vzhledem k tomu, že je jen o pár korun levnější než laky OPI, čekala bych něco víc. Jedinou kladnou věc, kterou mohu říci je, že opravdu dobře schne a pochválit mohu také plochý štěteček, ale zbytek je pro mě zklamáním. Kryje až ve třech vrstvách a na nehtech stále vidím tahy od štětečku.



Poslední lak je tak trochu omyl, jelikož jsem si myslela že půjde o pudrovou barvu a v lahvičce tak opravdu  vypadal. Po nanesení jsem ale zjistila, že má barvu zralých citronů. Když jsem ho ale už měla nafocený, bylo by škoda vám ho neukázat. A tak budu muset mou vysněnou pudrovou žlutou dále hledat.
Odstín č. 2233.

Přeji krásný zbytek večera nebo spíše dobrou noc.
Evička

19 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji, určitě nějaké vyzkoušej,vypadají perfektně :)

      Vymazat
  2. Krásné barvy, a krásné nehty. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pudrové barvy?To slyším prvně.U nás se tomu říká pastelové.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky si říkám... pudrové barvy vidím jako světlounce růžovou do béžova apod.

      Vymazat
    2. Byla jsem i na schůzce s paní, která se věnuje barvám a barevným typologiím a i ta o těchto letních barvách mluvila jako o pudrových, jelikož vypadají jako překryté mlhou.:)

      Vymazat
    3. Pudrové barvy jsou všechny barvy, které jsou pro barevný typ léto - jsou to studené odstíny barev, které svou sytost ztratily jakýmsi "přepudrováním! - proto pudrové. Pastelové barcvy jsou typycky jarní krémové barvy, tzn. hlavní odstín je míchán s bělobou. :) Takové vysvětlení podávají barvoví typologové a katedra výchov k uměním

      Vymazat
  4. krásné barvičky, i když to jsou spíš pastelové :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, pastelové? Možná ale je to diskutabilní :)

      Vymazat
  5. Krásné, ale nejvíc mě asi zaujal ten od Maybelline, škoda, že už nebudou..:)
    Jinak, musím se zastat laků S-he. :) Tuhle barvičku mám taky a je pravda, že nekryje, má takovou vodovou konzistenci, ale jinak co jsem zatím měla ostatní, tak s těmi nemám problém snad vůbec v ničem. Tedy až na ty uzávěry, ty jsou hrozné..:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já už mám druhý a uplně stejné problémy ale možná jsem jen narazila na špatné odstíny :)

      Vymazat
  6. To je nádhera! Třeba mint barva se mi líbí v kombinaci s teplou růžovou pastelovou :) A na ten lak od Rimmelu Sorbet sooo good se musím mrknout, je nádherný :)
    A MiniColoramu Green Park mám taky, jen moc nekryje :(
    http://mademoiselleeem.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mint s růžovou pastelovou ? To může vypadat opravdu dobře, určitě to také zkusím. Já bych řekla že Green Park docela kryje ale možná nanáším silnější vrstvy :)

      Vymazat
    2. Je to možný. Já obecně nanáším slabší vrstvy :)

      Vymazat
  7. všechny barvičky vypadají velmi dobře :))

    http://reginanailpolishes.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Ty laky jsou náádhera! :) Líbí se mi všechny, ale nejvíc asi ten mint. Nějak jsem se teď do té barvy zamilovala :D

    Začínám s blogem, budu ráda, když se podíváte :))

    http://shoemaniac.blog.cz/

    R.:)

    OdpovědětVymazat
  9. Tohle jsou moc hezké barvičky :) vypadají fakt pěkně na nehtech :)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)