úterý 16. dubna 2013

Outfit - Modrá je dobrá

 Ahoj, 
přeji všem příjemný večer. 
Dnes pro vás mám po dlouhé době outfit. Neumím ani vyjádřit, jak jsem ráda, že počasí konečně dostalo rozum a já mohu uložit bundy a kábaty pod postel. Hurá! 
Přes zimu mě totiž ani nebavilo fotit nějaké outfity, jelikož v zimě bývá špatné světlo a fotky jsou mizerné. Nemluvě o tom, že se mi opravdu nechtělo svlékat v takové zimě. A tak jsme s Dášou využily slunného dne a honem nafotily první jarní outfit :)

klobouk H&M 
triko Takko
sukně Takko
boty Votočvohoz















Přeji všem krásný zbytek večera !
Evička

8 komentářů:

  1. Pěkné, moc Ti to sluší.
    A z jarního počasí mám též ohromnou radost! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotky :) Modrou mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, tmavě modrá a tmavě růžová jsou moje nejoblíbenější barvy :)

      Vymazat
  3. Moc Ti to sluší.. modrá sukýnka je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  4. ta sukna ma naozaj krasnu farbu ale mne sa najma pacia tvoje vlasky!

    Inak ak hladas nejaku peknu a lacnu ceruzku na oci tip tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/04/f-kozmetika-neodchadzaj.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ale musím se přiznat že vlásky jsou prodloužené :) Děkuji za pozvání.

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)