pondělí 1. dubna 2013

Příprava na jaro

 Ahoj,
přeji všem krásný podvečer.
Dnes to konečně, alespoň z okna, vypadalo jako jarní počasí.
Ale ta zima! Už dokonce nesnáším svou krásnou zimní bundu. V časopisech se to také již hemží jarními outfity, ale jaro se asi tento rok rozhodlo vůbec se neukázat a mě už nedostatek tepla a sluníčka bere enegrii.
A tak si alespoň vynahrazuji tohle "jaro" nákupy nových kousků oblečení ( alespoň pár) a plánováním, co vše si pořídím.
Ze samé nudy jsem si tedy vytvořila kosmetický i módní wishlist.
 A teď vám tedy vše chci ukázat, abyste i vy měli důvod vyrazit nakupovat:)



 Opět má oblíbená tílka, která nosím skoro ke všemu, v úžasných barvách.
Miluju růžovou a modrou.
A klobouk, poslední dobou jsem si je oblíbila.
 Všem určitě známá kabelka z HaM, která se mi ale vždycky líbila, a tak jsem si jí konečně pořídila.
Sukně Takko, seženete momentálně za 150 Kč a pásek Oodji.
Šaty Oodji, HaM a Orsay.
Bleděmodrý svetr také Oodji.
První šaty seženete také v černém a stojí jen 299 Kč bez slevy.

A teď už moje přání:)
 BB cream Holika Holika
Tvářenka Mememe Blush Box - pink
Štětce Sigma - malá sada a přesně v téhle barevné kombinaci


Většina oblečení je New look.

Přeji všem krásný zbytek dne!
Evička

8 komentářů:

  1. Ty šaty Oodji jsou krásné :) Hned bych je brala :)Buřinka je taky parádní :)
    A ke štětcům... hrozně moc bych chtěla od Péti Lovely hair tu její sadičku :D
    http://mademoiselleeem.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ty štětce už také koukám delší dobu ale jsou trochu drahé a tak na ně musím ušetřit :)

      Vymazat
  2. Pořídila si moc hezké věcičky :)) A wishlist je taky skvělý!

    OdpovědětVymazat
  3. Ty sis nakoupila samé nádherné věci, úplně tu nad nima áchám :)) Už se těším na outfity :)
    A ať už je jaro, prosím! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, také už se těším. Zimní outfity mě nebaví vůbec fotit :)

      Vymazat
  4. Ať už přijde to jaro!!:) Já jarní kousky nedočkavá střádám už tak od poloviny ledna a zatím se na mě jen smějou z šatníku, je to k vzteku://
    www.lipfacebody.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto s tebou, pořád koukám do skříně a vím co bych si vzala kdyby bylo teplo :(

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)