pondělí 13. května 2013

Outfit/Kostým - Roztleskávačka + vyhlášení Givaway!

Ahoj,
přeji všem krásné pondělí.
 Dnes mám pro vás rychlý náhled na další událost konce střední školy
a tou je poslední zvonění. Vždycky jsem měla takový středoškolský sen - být roztleskávačkou, což u nás bohužel není možné, a tak na poslední zvonění byla šance si toto přání splnit.  
Musím přiznat že sehnat pořádný kostým bylo skoro nemožné a všude jsem našla jen mizerné karnevalové kostýmy. Naštěstí mám šikovnou babičku, která mi kostým ušila.
Kostým jsem si vybírala dlouho, zejména z různých filmů a seriálů s roztleskávačkami, ale nakonec jsem nechala vybrat kostým svého brášku, jelikož já bych se nerozhodla pravděpodobně ani za rok.
A za co jste šli na poslední zvonění vy?




















A teď už jen vyhlášení givaway!

Výherci jsou Šárka Sovadinová 
(Paris balíček) a Marie (růžový balíček)

Gratulujeme!
Krásný zbytek večera přeje Evička. 

20 komentářů:

  1. Evičko, moc ti to slušelo, měla jsi krásný kostým, babča je šikulka! :-) tak teď ještě držím palce při maturitě! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, budu potřebovat hodně štěstíčka :)

      Vymazat
  2. krásný kostým!
    já??? :-o děkuju moc!!!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. holky, vy jste posílaly mail? zatím mi nic nepřišlo a už se mi párkrát stalo, že mi nedorazil :-/ můžete mi ho kdyžtak přeposlat na vagnerova.marie@centrum.cz díky!!!! :-)

      Vymazat
    2. Email jsem akorát odeslala, poslala jsem ho na meil, který si uvedla u tohoto článku :)

      Vymazat
  3. Musím říct, že roztleskávačka je dost originální, posledních zvonění jsem viděla několik, ale žádnou roztleskávačku nikdy neměli :)
    Teď jsem se zasekla, když jsem viděla své jméno :D Ještě nikdy jsem nic nevyhrála :D tak se taky teď chichotám :D Fakt děkuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěla jsem něco co nikdo neměl a jsem ráda že se mi to povedlo :) nemáš zač :)

      Vymazat
  4. Elena Gilbert všakže :) skvelé to vyzerá

    OdpovědětVymazat
  5. Velmi zajímavý nápad ... roztleskávačku jsem na posledním zvonění vážně také ještě neviděla! ;) Pěkné, slušelo Ti to :))
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Super nápad i provedení :)
    A holkám gratuluju :)

    OdpovědětVymazat
  7. Máš opravdu šikovnou babičku!!:)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)