neděle 5. května 2013

Shopaholičkám je 1 rok! + Narozeninová Givaway!


Vítáme vás!

Možná si někdo z vás všiml, že o víkendu byl na našich FB jako oslavenec náš blog. Já na jeho narozeniny v tom každodenním frmolu úplně zapomněla, ale na vás ne, nebojte! :-)
Dárečky máme s Evčou připravené pár týdnů dopředu, opět jsou to drobnosti, které máme rády a jsou od našich oblíbených značek. V balíčcích je i pár vzorečků :-).



Nejdříve ale malé roční shrnutí...

Celkově se nám za ten první rok na blogu podařilo publikovat 204 příspěvků. 
Napsaly jste nám 1445 komentářů.
Sledujete nás z ČR, Slovenska, ale také z USA, UK, Německa, Ruska, Irska, Itálie, Francie a Rakouska.
Celkově jste náš blog shlédly v počtu 79 973 shlédnutí.
Nejčastěji nás navštěvujete přes FB a hned poté od Rendy.
Váš nejčtenější příspěvek je recenze na BB Cream od La Roche-Posay (3326 shl.).
Celkově nás tu dnes těšíte velkým počtem 196 pravidelných čtenářů.

A proto...

Mockrát děkujeme!
Jsme rády, že se naše skromná, až skoro žádná, vize před rokem rozrostla do dnešních počtů. Děláte nám velkou radost každým svým shlédnutím, komentářem, reakcí. Doufáme, že s námi i další rok vydržíte a my se o to více budeme snažit :-). Slíbená videa a nové články se brzy rozjedou, neměli by chybět ani nové outfit-posty.

A jako dáreček si můžete psát do komentářů, o který, z následujících dvou, by jste měly zájem :-).
Do komentářů napište své jméno (přezdívku) a mail, popř. jaký dáreček :-). Soutěž ukončíme asi v dalším příspěvku. Zatím můžete psát.
Hodně štěstí!

A ještě jednou... DĚKUJEME! JSTE NAŠE ZLATA :-)
 Mějte se krásně!



Růžový dáreček
Krabička Kik
Stříbrné kruhové naušnice (bižu)
Lak Basic
Rtěnka Essence 01
Balea balzám v kelímku
Lesk Catrice z Hidden World Colection
Paletka očních stínů Essence Ready for Boarding
Vzorečky od Misshy, Ryoru a Lavery



Paris dáreček
Krabička Kik
Černé kruhové naušnice (bižu)
Lak Colorama
Lak Catrice Las Vegas Colection
Tónovací krém ELF
Ryor malé balení hydratačního 24h krému pro normální až smíšenou pleť
Paletka quattro očních stínů Essence
Vzorečky od Misshy, Ryoru a Lavery


48 komentářů:

  1. přeju všechno nejlepší! a hlavně ať vás blog stále baví a dělá vám radost :-))
    dárečky jsou krásné, více mě zaujal růžový.
    mujfialovysvet@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásný, ať vás to i dál baví, protože pak to bude bavit i nás :)
    Oba dárečky jsou krásný, ale asi víc fandím černému :)
    small-scribbler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Holky to je skvělé :) moc Vám gratuluji k roční existenci :) Určitě Vám ten rok uběhl, že to není ani pravda a udělaly jste kus skvělé práce!
    Krabičky jsou naprosto rozkošné! Asi se zajdu podívat do Kiku :D
    Mně nejvíce zaujala Paris krabička a to nejen svým obsahem, ale právě i krabičkou :)
    Přejí Vám krásné blogové narozeniny a spoustu úspěchů do dalšího roku!
    Centrefolds@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Mockrát gratuluji a přeji jen to nejlepší a ať vás hlavně baví to, co děláte :).
    Mějte se krásně, a oslavujte :). Jinak mě vážně zaujal ten Paris balíček, vypadá moc zajímavě.
    Barrmankaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Gratulace k prvním narozeninám! Vlastně jsem tenhle blog objevila až teď, a to díky Lucifrid :)) Takže se jdu pořádně začíst.
    Víc mě zaujal Paris balíček, jsou tam věci, které bych rozhodně využila.
    svob.luc@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji! :) A přeji spoustu a spoustu nových čtenářů a také ať se máte holky co nejlépe :)
    Růžový balíček je moc hezký :)
    romca.prachfeldova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Gratulace obrovská :-).. Já jsem Vás objevila teprva nedávno přes Plum a Péťu - psali jste článek o srazu a byl tak pěkně napsanej, že jsem toho zkoukla víc a jsem ráda, že jsem našla další fajný blog :-)). Jen tak dál! Zaujaly mě krabičky obě, fakt... Od každé něco, ale přesto maličko víc ta Paris krabička :-)
    julfinka19@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  8. to je skvelé :) gratulujem vám kočky a prajem ešte veľa veľa úspechov :) ste skvelé a teším sa na ďalšie príspevky:)
    súťaž je skvelá a ťažko si vybrať,ale ak by sa mi pošťastilo,mala by som záujem o prvý balíček :)
    veo.baginova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. všechno nejlepšíííí mě moc zaujal ten Paris zavrelova.ala@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Krasne narozeninky preju. A jeste mnooooho takovych.
    Me se libi vice ruzovy balicek.
    vanda.dolinkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Líbí se mi oba :)

    vermilion@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné balíčky :) Ať se Vám daří tak skvěle, jako doposud:))

    Líbí se mi černý balíček..

    cute.petty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Taky přeju krásné narozeniny :)
    Sleduji jako Veronika Pospíchalová, email: vera.p@centrum.cz
    Víc mě zaujal balíček Paris :)

    OdpovědětVymazat
  14. Všechno nejlepší !!! Ať se vám daří tak jako doposud a mnohem víc !! :)
    Já bych si osobně vybrala druhý balíček :)
    sleduji jako Oldthatbeetle33 (Anna Lacušková) nina0008@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Blahoželám k narodeninkám. Nech napíšete ešte mnoho zaujímavých príspevkov
    Páči sa mi Paris darček, nakoľko by som chcela vyskúšať ten ryor, no u nas som ho nikde nevidela
    ivet.bartosova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Jééé to je ale krásná soutěž :)) Snad budu mít v prvním roku blogu aspoň tolik úspěchů jako vy. Gratuluji a přeju ať se daří... je to tu fajn :))
    A v případě výhry je mi jedno, který balíček. Oba jsou super :))

    janescolours@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj holky,moc gratuluji k vašemu 1.výročí. Jste super,váš blog jsem objevila nedávno a lituji,že jsem na vás nenarazila už dřív. Holky,jste super!jen tak dál!
    Kdyby se na mě usmálo štěstí ve výhře,tak bych brala tu černou Paris krabičku,ale radost by mi udělala i ta růžová. :-)
    Mějte se krásně :-)
    pa Niki C.

    OdpovědětVymazat
  18. Všechno nejlepší a hodně dalších čtenářů přeju :) Asi by se mi víc líbil 2. balíček.
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. wow, přeji vám i vašemu blogu mnoho dalších úspěchů.. at se tu spolu potkáváme ještě dalších mnoho roků:)
    sleduji jako Luci
    a líbil by se mi druhý balíček:)
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Gratuluji a přeji mnoho dalších úspěchů, spoustu dalších čtenářů a pevné nervy s anonymy ;)
    Balíčky se mi líbí oba.
    Tinka.linka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Gratuluju k narozkám:-D:-))
    brala bych druhý balíček:-)a sleduju přes bloglovin:-)
    jahranst@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Gratuluju k ročnímu výročí! =) taky mě to snad zachvíli čeká =)
    Oba balíčky jsou krásné, ale černý je nejkrásnější =D
    Sleduju jako Veronicca.
    Veronicca00@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Vše nej - brala bych druhý Paris dáreček

    Radka.Valuskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Barbora ŠTĚPÁNOVÁ (na fcb Bajunka Štěpánová)
    beruska95@email.cz
    a raději bych růžový balíček :))

    OdpovědětVymazat
  25. Všechno nejlepší k vašim prvním narozeninám :)
    Oba balíčky jsou super.

    sifaldova.alzbeta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Gratuluji :)
    Ty krabičky jsou perfektní, asi si pro nějakou skočím :D
    Zaujala mě více černá varianta :)
    D.piglova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Zaujala mě růžová varianta :-)
    michaela.cahlova@gmail.com (Em)

    OdpovědětVymazat
  28. prajem všetko najlepšie :) na konci mesiaca aj môj blogu bude oslavovať, tak si viem predstaviť aká to je radosť :) už teraz vás pozýva, na "narodeninovú" rozdávačku :)

    keď si môžem vybrať, tak by to bola ružova rozkošná škatuľka :)

    a sledujem vás ako Zuska PurpurovaLastovicka ... purpurovalastovicka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Ta černá krabička je nádherná =)
    Sleduji jako Mitsuuko
    michaela.deakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Krásné balíčky :) Více mě ale zaujal ten černý balíček :)
    irca.blazkova21@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Všetko najlepšie:) Páči sa mi ružový hlavne preto, že ten Balea balzam sa u nás už nedá zohnať:/ michaelagilanova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  32. Moc gratuluji,k 1Narozeninám blogu.Váš společný blog sleduji už celý rok a musím říct že mi vaše články moc chybí :) Mějte se krásně slečny. :)
    Jinak mě zaujal balíček růžový
    email: anetka4161@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. mě zaujal růžový balíček
    reskova.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Všechno nejlepší:)
    Moc se mi líbí balíček Paris
    anda.v@email.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Krásné výročí přeji a doufám, že oslavíte ještě několik dalších :) Růžový balíček se mi líbí o malinko více.
    Míša
    filipcikova.michaela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Moc gratuluji a přeji spoustu úspěchů i nadále ! :-)
    Mně se líbí černý balíček :o)
    zkusotevritoci@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Gratulace
    černý balíček
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Gratuluju, mně osobně se líbí víc černý Paris balíček:)
    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. blahozelam k prvemu roku :) vybrala by som si balicek Paris balicek.. krasne ste to vymysleli.. :)
    dora.mrkvova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. sleduju jako kiki
    černý balíček :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. paris balík má úžasný obsah a ten fialový lak je prekrásny
    gfc:lola181
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  42. Gratuluju a přeju, ať vás blog baví i nadále :)
    Vybraly jste krásné dárky, nejvíc se mi líbí asi ten růžový balíček :)

    claire-style@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Viac sa mi páči asi ten parížsky balík,no potešil by ktorýkoľvek :) Prajem všetko najlepšie!
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  44. Všetko najlepšie! Váš blog mám veľmi rada, pravidelne sa sem vraciam :) Zaujal ma najmä Paris balíček, už len tá škatuľka! :)

    gfc: anetamisikova

    anetamisikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Vše nejlepší, ráda si Vás pročítám. Zaujal mě růžový balíček.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  47. Jen tak dál :) Zaujal mě Paris balíček....

    Klaryfukw@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Ahoji a vše nejlepší.))
    Já jsem se k Vám dostala právě přes Rendy jsou jsem nadšená, tak jen tak dál. Jinak mě zaujal černý balíček, ale krásný je i ten růžový.
    kataru@centrum.cz

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)