neděle 9. června 2013

Rtěnky dle barevné typologie 1/2 - Léto, zima

Ahoj, 
přeji všem příjemný večer.
Maturita je konečně úspěšně za mnou, a tak snad mi zůstane teď více času na blog.
Dnes mám pro vás ukázku rtěnek rozdělených podle barevné typologie. Já sama jsem studený typ, konkrétně zima, proto začnu právě zimou a létem.


Zima



1. Gabriella Salvete, odstín 01 Lilla Romantica - hezká barva, hodně hydratační, ale dlouho nevydrží. Není příliš pigmentovaná.
2. Sephora, odstín G 07 - je hydratační, ale i tak zalézá do vrásek. Jde o spíše o tónovací balzám. Za tu cenu bych si jí znovu nekoupila.
3. Oriflame, odstín Fuchsia Red - hezká barva, ale velmi špatně drží. Velmi mě zklamala!
4. Maybelline, odstín 150 Faint For Fuchsia - momentálně má nejoblíbenější rtěnka, sice není moc pigmentovaná z důvodu, že je to napůl balzám, ale drží na můj vkus docela dlouho. 
5. NYX Round Lipstick, odstín Power - je hodně pigmentovaná, hydratační. Celkem dlouho vydrží.
6. Maybelline, odstín  210 Oh La Lilac - má podobné vlastnosti jako třetí rtěnka, jen možná vydrží o něco méně.
7. Dermacol, odstín 06 - je hodně podobná Round Lipstick od NYX, ale je méně máslovitá a tím déle vydrží.
8. Manhattan, odstín 27 - obsahuje stříbrný shimmer a je velmi dobře pigmentovaná, hydratační a poměrně dost vydrží.


Léto

1. Yves Rocher - odstín 01 - neonová oranžovo-růžová se stříbrnými třpytkami, které vržou mezi rty. Je méně pigmentovaná a lepivá.
2. Maybelline, odstín 910 Shocking Coral - neonová, hydratační a velice dobře pigmentovaná.
3. Gabriella Salvete, odstín 13 Rosa Satinata - pěkná barva, dost hydratační, ale dlouho nevydrží. Není moc pigmentovaná.
4.Catrice Ultimate Color, odstín 130 Frozen Rose - hydratační a velmi dobře pigmentovaná. Poměrně dlouho vydrží.
5. a 6. Oriflame, odstín Nude Pink a Candy Pink - Málo pigmentované, ale celkem hydratační.
7. Smashbox, odstín Pout - hyratační a pigmentovaná, má menší výdrž.
8. Miss Sporty , odstín 009 Innocence - voní krásně po okurkách nebo alespoň já okurky cítím :) Nevydrží příliš dlouhou, ale vypadá úžasně a lehce se nanáší.
9. NYX, odstín Strawberry Milk - je hodně pigmentovaná, hydratační a docela dlouho vydrží.
10. Maybelline, odstín 140 Juicy Bubblegum - velmi hydratační a dobře pigmentovaná.

Přeji příjemný zbytek večera!
Evička

4 komentáře:

  1. hm, asi jsem napůl zima i léto jestli to jde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy mají problém i odbornice na typologii to rozeznat no :)

      Vymazat
  2. Ty světlé fialové rtěnky podle mně málokomu sluší, bez ohledu na typ :-(

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, já bych zas řekla že jemně fialová sluší většině letních typů asi to zase jednou bude věc názoru :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)