čtvrtek 4. července 2013

Mé kosmetické "novinky"

Ahoj, 
přeji vám krásné čtvrteční odpoledne!
Dnes mám pro vás po dlouhé době kosmetický článek. Týká se produktů, které jsem za poslední dobu vyzkoušela.

První produkt je BB cream od značky Holika Holika, který má hned několik skvělých vlastností.
Super je například jeho ochranný faktor, který zejména teď v létě ocením, ale také jeho krycím schopnostem se nedá snad nic vytknout. Aplikuje se dobře, jak prsty tak pomocí štětců, ale kvůli jeho konzistenci já raději volím štětce, kterými jde aplikace o něco málo snadněji. 
Zakoupit ho můžete například na plumfooleryshop.cz a nebo na Ebay, kde ho můžete pořídit výrazně levněji, pokud narazíte na poštovné zdarma.



Další má novinka je energizující gel od Garnier.
Gel obsahuje opravdu miniaturní třpytivé částečky, které ale, na rozdíl od rozjasňujících přípravků, jdou vidět pouze při důkladném zkoumání gelu. U jiných podobných přípravků mi vadí právě ty třpytky, které pak dělají dojem, že se celá třpytím, což se mi u tohoto gelu neděje.
Rychle se také vstřebává, průměrně asi 2 minuty.




Micelární voda Mixa je voda určená zejména pro citlivou pleť. Obsahuje vitamín B5 a také výtažek z růže, která má zklidňující účinky. Kosmetika Mixa upoutala poslední dobou mojí pozornost, jelikož jsem na tuto  francozskou kosmetiku slyšela velkou chválu, a tak jsem se rozhodla jí také vyzkoušet. Pořídila jsem si zatím pouze tuto micelárku,  jelikož jsou micelární vody mými oblíbenci a nemohu na ní říct křivé slovo. S odličováním problém nemá a ani mou pleť nenapíná a nedráždí pokožku. Snad jediné, co mi vadí, je její pumpička, která trochu prská,  ale je možné že jsem pouze nešikovná. 



Tónovací krém od Dermacolu mě mile překvapil. Nejsem zrovna fanda tónovacích krémů a málokdy na ně čtu pozitivní recenze. Tento jsem si ale oblíbila ve dnech, kdy se nechci malovat, ale také nechci vypadat jako strašidlo. Jeho krycí schopnost je uspokojivá a pleť sjednotí více než dobře, takže pokud nemá vaše pleť nějaké větší nedostatky, je to pomocník , který se u vás neztratí. 

 A jako poslední jsem chtěla jen upozornit na deodoranty od Balea. Tyto deodoranty, v poslední době, vylepšili a už nedělají bílé skvrny. A navíc toto léto mají opravdu krásné ovocné vůně 


Přeji příjemný zbytek dne!
Evička

9 komentářů:

  1. Pumpička u micelárky Mixa mi taky prská... :)
    Ten energizující gel by byl fajn, ale na mě je to málo hydratační (a jsem líná se patlat krémem a ještě gelem...)
    Jinak hezké novinky, nalákala jsi mě na to, abych zkusila zase nějaký sprej od Baley. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mě tedy gel vyhovuje i bez krému ale je to otázka pleti. Určitě ten sprej zkus nevím jak ostatní vůně ale tenhle je úžasnej:)

      Vymazat
  2. Taky mi pumpička u té micelárky prská :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je krásné zjištění, že nejsem nešika :D

      Vymazat
  3. http://cs.wikipedia.org/wiki/Vyjmenovan%C3%A1_slova :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám poruchu učení a přesto že vyjmenovaná slova znám všechny chyby v nich budu dělat stejně, proto také mám kosmetický blog a ne blog zabývající se češtinou, takže pochybuji že mi tvůj odkaz k něčemu bude :)

      Vymazat
    2. Tak promiň, že jsem tě upozornila na chybu, nemyslela jsem to zle. Jen mi přijde, že člověk, který zveřejňuje nějaký text, tak by ho měl mít správně. Měla jsem hodně spolužáků, kteří měli dyslexii. Všechno se naučili, akorát třeba pomaleji. Jen jsem na to prostě háklivá, když někdo neumí česky :D a píše veřejně nějaké texty, bohužel se s tím setkávám na každém druhém blogu.

      Vymazat
  4. od Garnieru chci vyzkoušet ten jejich zelený matující a od dermacolu taky ten tónovák :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten matující bych si také ještě chtěla pořídit :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)