neděle 7. července 2013

Ombré po domácku

Ahoj,
přeji všem krásný den.
Pokaždé když jsem za posledních 14 dní vlezla do nějakého obchodu byly všude kousky oblečení s aztéckým motivem a nebo ombré. A právě nedávno jsem zahlédla v obchodě kraťasy podobné jako na obrázku níž, ale jelikož se mi zdály drahé nekoupila jsem si je. Doma jsem později narazila na bílé kalhoty, které jsem nosila ještě na základce a dostala jsem ten nápad. Já si je vytvořím! A jelikož jsem spolu s nima objevila i šaty, které jsem chtěla dát pryč řekla jsem si proč je také neoživit.

Postup opravdu velmi jednoduchý a jediné co k tomu potřebujete je Duha dle vaší libosti a hrnec.
Návod na obalu jsem příliš neposlouchala jelikož vím že tyto barvy mají sklon být tmavší a tak jsem do hrnce dala o litr více vody a pouze půlku sáčku barvy.
Stejně tak jsem nedodržela ani dobu vaření. Kraťasy jsem pouze ponořila asi na pět minut, přičemž voda se ani nevařila. U šatů jsem vodu vařila ale pouze asi deset minut.
Je dobré věci do vody ponořit postupně aby byl barevný přechod co nejdokonalejší a pokud máte nad sporákem kredenc dají se věci zavěsit na ramínko aby jste omylem neobarvili nějaký kus nechtěně












Krásný zbytek dne!
Evička

12 komentářů:

  1. Ty kraťasy se ti povedly, vůbec bych nepoznala, že nejsou kupované :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty kraťasy jsou pěkné, ty se moc povedly..ale ty šaty se moc nevyvedly :( vypadá to jak kdyby byla rozlitá barva, nebo tak něco..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, souhlasím a přitom jsem je dělala stejně, asi to bude materiálem že nějak divně chytal ale chtěla jsem je dát pryč, tak je třeba ještě užiji ven na zahradu :)

      Vymazat
    2. Přesně tak :) Nebo i někam k vodě, přes šaty budou fajn!

      Vymazat
  3. Šikovná cérka si Evičko. Výsledek moc pěkný :-) Kdybych se do tohohle pustila já, tak bych byla schopná omylem obarvit nejen oblečení, ale i všechny utěrky v dosahu a nejspíš i psa :-D
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) určitě by se ti to také povedlo já jsem normálně docela patlal :D

      Vymazat
  4. To vypadá moc pěkně, hned zítra také vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jééé,ona se Duha ještě vyrábí?V 80.letech jsme si jí barvili džíny,košile,šátky,apod.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že je to jedna z těch věcí co tu budou ještě za sto let, já ji jinak používám na oživení barev:)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)