úterý 23. července 2013

Užíváme si letní dny

Ahoj,
přeji všem krásný podvečer.
Dnes pro vás zase jednou mám článek nečlánek, aneb takových pár fotek z letního života.
Teploty nad 30 stupňů jsou snad všude, a tak určitě všichni chápou, jak hrozně jsme toužili po vodě. 
Jelikož ale po povodních nemám moc důvěru v různá koupací zařízení a vlastním nedisponuji, hrozil nám s Dášou kolaps z tepla.
Dnes jsme celý dopoledne mluvili o koupalištích, až jsme došli k názoru, že by stačil vlastně i dětský bazének,  a tak ho tu máme!
Jak málo stačí k dětské radosti, že?

Druhá část fotek je z Úštěckého Chmelaře, kde jsme strávili odpoledne minulý týden a kde já jsem se osobně skoro nesmočila,l protože zde bylo hrozně kamenů a hrubý písek. No jo jsem rozmazlenec :D
Kdyby někoho zajímali plavky, tak Dáši modro-zelené jsou z Takka, mé černo-bílé poskládané mnou  a červené jsou z Gate.





 K létu patří přece také zmrzlina...




 Dáša  a její věčné stěžování na slunko...




 Pití je potřeba správně vychlazené :)



Fotka, po které Dáša toužila.





 A jede se domů... 


Přeji všem krásný zbytek teplého dne!
Evička

6 komentářů:

  1. také máme menší bazének a úplně mi to stačí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. malý je postačující a vůbec nevadí když je dětský :)

      Vymazat
  2. ach jak vám závidím! Užívejte!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky..! Já se koupu pořád.. a do Úštěka se budu muset vydat :) Vypadá to tam skvěle!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujem, Úštěk určitě za zkoušku stojí :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)