čtvrtek 29. srpna 2013

Outfit - Tyrkysová krajka


Ahojda,
tak zas po neskutečně dlouhé době jsem tu s dalším článkem :-). Z prvu budu zřejmě přidávat outfity z léta a pak i video s líčením, které jsem s Evčou točila ještě v Čechách. Do budoucna tu totiž můžete od mé maličkosti vídat příspěvky ze Španělska. Přesněji, bydlím se svou kamarádkou Barčou v Galícijském Pontevedra, kde studujeme na místní univerzitě. Už to vypadá, že jsme si sehnaly i super byt s doufám super spolubydlícím Danielem :-). Také doufám, že na blog budu mít více času a že vám budu moci ukázat i jiná zákoutí evropské kosmetiky. Nebojte se, že by jste přišly o recenze českých výrobků, těch mám navozeno až až :-D.






Teď k outfitu z léta!

Moc lodičky nebo boty na vysokém podpatku nenosím a když už, tak na klinku. Možná už víte, že kvůli mé výšce. Tyhle boty z Gatu jsem koupila už minulý rok za 198 Kč myslím a letos jsem je tam objevila za 498, což je teda hrůza. Jsou pohodlné a líbí se mi odstín hnědé, který se hodí skoro ke všemu.
Oblíbenou kabelku z F&F už znáte, má stejný odstín hnědé jako boty a pásek.
Šaty mám z nového obchodu ve Fóru v Ústí nad Labem - Cropp Town za 599 Kč. Jsou z kvalitní a příjemné látky. Moc se mi líbí barva a kvůli ní jsem překousla i tu vysokou cenu, i když jsem si je nekupovala za vlastní peníze, ale jako dárek. Další úžasnou věcí, na kterou mě utáhly je to, že jsou celé krajky a mají krásný střih.
Pásek mám od jiných šatů a už ani nevím odkud a za kolik :-(.

Snad se vám dnešní outfit líbil a můžete se těšit na další.

Těším se na vás u dalšího, snad už brzkého, článku :-)
Mějte se krásně a zatím ahooj :-D
Páá, Dáška







2 komentáře:

  1. aký nádherný outfit!
    milujem kombináciu modrej a hnedej!
    a šatičky ti veľmi pristanú!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  2. Mockrát děkuji, taky mám kombinaci těchto barev velmi ráda, je to vždy nějakým způsobem zajímavé. ;-)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)