pondělí 5. srpna 2013

Štětce Hakuro

Ahoj,
přeji všem krásný, pozdní večer.
Nedávno jsem si pořídila několik štětců Hakuro a  rozhodla jsem se na ně konečně udělat recenzi a přiblížit vám je, pokud s nimi nemáte zkušenost.
Já už jsem dlouho hledala nějaké štětce pro svou potřebu a na rozdíl od Dáši, která používá zejména Sigmu, jsem hledala nějaké levnější, jelikož se já osobně líčení moc nevěnuji. Tato sada, kterou můžete zakoupit Zde, mě stála kolem tisíc korun a já jsem s ní zatím velmi spokojená.
A teď už k recenzi.









H55
První štětec je určen k aplikaci sypkých pudrů.
Je velmi jemný, stejně jako ostatní štětce a pudr se sním nanáší velmi snadno.
Jeho syntetické štětiny nevypadávají a drží krásně tvar.
Je také menší než například štětec na pudr od Sigmy ale pro mou potřebu je dostatečně velký  a také hustý.
Bohužel mi upadl a malinko se na jedné straně zploštil kov, takže bych doporučuji větší opatrnost při zacházení s nimi.




H50
Štětec pro aplikaci tekutých pudrů. 
Tento štětec používám téměř každý den a jsem s ním též velmi spokojená.
Je dostatečně hustý a ani jemu štětiny nevypadávají.
Drží svůj tvar, neohýbá se a pleť vypadá po nanesení přirozeně.



H24
Tento štětec je určen k nanášení bronzerů nebo rozjasňovačů,
 ale já ho používám výhradně na tvářenku.
Ani tomuto štětci nemohu nic vytknout. 
Je velmi příjemný na tváři, dostatečně hustý a nanášení je s ním jedna radost.



A teď už ke štětcům na oči.

H79
Tento štětec z kozí srsti je určen k aplikaci stínů na víčko až k linii obočí.
Je to jediný štetec s bílým štětinami, který jsem si koupila a to z důvodu, že jsem na ně četla ne moc pozitivní recenze. A bohužel i já musím uznat, že se štětec po umytí začne mírně třepit a nedrží příliš svůj tvar.
Což je škoda jelikož jinak se s ním nanáší dobře, nepráší a jeho štětiny jsou krásně jemné.

H78
Předposlední štětec je k práci s očními stíny ve vnitřním a vnějším koutku. 
Musím přiznat, že tento štětec moc nepoužívám a objednala jsem si ho spíše ze zvědavosti, ale moc mi to sním nejde, a tak k němu nemám moc co říct, snad že ani jeho štětiny, tentokrát z poníka, nepráší a jsou jemné.

H77
Štětec pro blending, roztírání hranic mezi jednotlivými barvami.
Opět je o něco menší než od Sigmy a musím uznat, že ten od Sigmy mi vyhovuje více, ale je to spíše o cviku.
Netřepí se a ani tento při aplikaci nepráší.






Celkově bych tedy tyto štětce doporučila, zejména těm, kterým se zdají jiné štětce vyšší cenové kategorie příliš drahé a nevyužili by je.
Přeji všem příjemnou noc.
Evička

4 komentáře:

  1. yvzeraju fakt velmi dobre!

    Inak ak hladas svetly BB krem tip tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/najlepsi-bb-krem-na-slovensku.html

    OdpovědětVymazat
  2. Na štětce Hakuro jsem četla hromadu pozitivních recenzí hledám taky nějaké lepší štětce za dobrou cenu a Hakuro si objednám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těší mě že někomu ta recenze k něčemu byla :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)