pondělí 26. srpna 2013

Outfit - Trocha sportu po práci


Ahoj, 
přeji všem krásný začátek nového týdne a přináším vám pár fotek z mého sportovního podvečera.

Dnes mě z práce kvůli špatnému počasí pustili o něco dříve, a tak mi zbyl čas na vyzkoušení mého narozeninového dárku.
K narozeninám jsem dostala mimo nové peněženky a kabelky také běžecké boty, které jsem si hrozně přála. Běh miluji ale neběhám příliš často, jen občas a krátce, zkrátka běh mám jako formu relaxace a nesmí mě při něm nikdo rušit. 

Botky mě mile překvapili svou váhou, neváží totiž snad skoro nic, a já si je nemůžu vynachválit a kvůli jejich podrážce, která vůbec neklouže, můžu dělat třeba i hvězdu venku po dešti.










triko - Tally Weijl, tepláky - Victoria's Secret, tenisky - Nike

Přeji krásný zbytek večera.
Evička

4 komentáře:

  1. ty boty vypadaj super!!
    pozdravy z Milana
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  2. super botky! ja som pár krát skúšala behať, ale veľmi ma to nechytilo :)

    Pozývam Ťa na giveaway o krásnu peňaženku Desigual GIVEAWAY DESIGUAL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já běhám opravdu ráda a děkuji :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)