čtvrtek 15. srpna 2013

Outfit - V šatech na maloměstě

Ahoj,
přeji všem krásný a příjemný čtvrtek .
Dnes jsem vyrazila na snídani do města s mou malou sestřičkou a
když jsem se ráno probudila , vzpoměla jsem si na vás , že bych zase jednou mohla něco napsat. Bohužel mám však v práci dlouhý týden a tak nemám moc čas  něco recenzovat  či dělat jiné obsáhlé články. A tak jsem se rozhodla vám aspoň nafotit můj dnešní, letní outfit.
Nějaké té recenze se určitě dočkáte již příští týden ( díky bohu v práci krátký týden), jelikož jsem si objednala úžasné štětce od Petry z Lovely hair a tak ode mě určitě uslyšíte názor na ně.

A teď již k outfitu.






šaty a kabelka -  H&M , náhrdelník - Gate , sandálky  - Camaieu

A teď už běžím s rodinkou grilovat a tak
přeji všem příjemný zbytek dne!
Evička

6 komentářů:

  1. Ty šaty jsou krásné, moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. moc příjemná modrá barva na těch šatech. a ten náhrdelník-límeček se mi moc líbí

    OdpovědětVymazat
  3. ty šaty jsou náádherný! moc jsem je chtěla a nikde na ně nenarazila :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já je viděla naposled v obchodě někdy v únoru nebo v březnu bohužel.

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)