sobota 21. září 2013

Litoměřické vinobraní 2013

Ahoj,
dnes pro vás mám náhled na každoroční událost, Litoměřické vinobraní.
Vinobraní je oslava vína, jak určitě všichni víte, která se koná vždy na konci září. 
A jelikož jsem velkou fanynkou burčáku, nemohu na takové akci chybět.
Pro burčák vždy zamířím k Pavlu Hrabkovskému. Ten má dle mého názoru nejlepší burčák, který můžete na Litoměřickém vinobraní najít. K němu můžete zakousnout snad všechny pochutiny, na které si vzpomenete od langoše přes klobásky až po krásně voňavé bramboráčky.
Většina těchto stánků je sladěná s historickou scénou, které přidávají na dobové atmosféře.
Nejhezčí událostí je určitě královský průvod Karla IV. s jeho družinou. Každoročně se lidé tísní v davu a cvakají fotoaparáty, aby si tuto scénu zapamatovali.

A teď už pro vás mám jen několik fotografií z této události a mě nezbývá nic jiného než se těšit na další rok.






Královský průvod...


 Moje mamka  :)
 Živá socha
 Historický kolotoč


 Historická scéna...


 Něco ze sortimentu stánkařů...


 Dobové stánky se samými pochutinami


Přeji krásný zbytek večera.
Evička

4 komentáře:

  1. Já byla na začátku září na Vinobraní na Kačině, což je zámek u Kutné Hory. Bylo to taky moc dobrý. Dávala jsem si různé speciality z udíren atd. Samozřejmě jsem neodolala ani dát si burčák. Myslím, že stejně tak jako u tebe, se z mé návštěvy vinobraní stane tradice. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takovým dobrotám se prostě nedá odolat. Vinobraní je moje nejlepší akce z celého roku a udělat si z toho tradici určitě není k zahození :)

      Vymazat
  2. Ahoj, neplánujete natočit zase nějaké video?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, že Evča jedno tajemné video připravuje :) a já už upravuji jedno líčení ze srpna, tak se tu snad brzy objeví :), jinak myslím, že víc videí bude na Vánoce, až budu mít zase zrcadlovku. S sebou ve Španělsku ji totiž nemám :(

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)