pátek 6. září 2013

Moje nová vlasová kosmetika


Ahoj,
přeji všem krásné slunečné odpoledne.
Opět u mě nastala menší pauza a tentokrát to bylo z důvodu stěhování. Maturita za mnou, a tak bylo na čase dát svému rodnému městu sbohem.
Hurá! Konečně se mě nikdo neptá, kam jdu a kdy přijdu. Bydlím teď v Praze, a tak trochu musím přiznat, že je mi tu smutno. Nikoho tu neznám, na zkoušku do nové práce jdu až dnes večer, tak mi nezbývá nic jiného, než čas zabit sportem nebo třeba blogem :)

Dnes pro vás mám článek, který připravuji již delší dobu, týkající se mé nové vlasové kosmetiky. V průběhu léta jsem měnila staré produkty za nové a tyto recenze vyplynuly z mého pozorování.






Dusy Professional - Shine Shampoo
Tak z tohoto šamponu pro lesk vlasů jsem vážně nadšená a po prvním umytí jsem si stále na vlasy musela hmatat, byly totiž opravdu hladké, lesklé a příjemné na dotek. Šampony by údajně neměly příliš pěnit, aby vlasy nevysušovaly a tento to splňuje.



Dusy Professional - Moisture Shampoo
Druhý šampon je na křehké a suché vlasy. Na doporučení kadeřnice tyto šampony střídám, ale nejsem z něho nadšená tolik, jako z jeho kolegy. Vlasy po něm nejsou tolik jemné, ale ani on nepění a vlasy nevysušuje.
Jde o výrobek používaný v kadeřnictví, a tak jde sehnat v salonech, popřípadě možná i někde na internetu. Měl by stát něco kolem dvou stovek.


Wonder -  regenerační balzámový krém
Tuto masku jsem používala již dříve a opět jsem se k ní vrátila. Dle mého názoru je to nejlepší produkt ve své kategorii, který se dá sehnat na českém trhu a zároveň vás finančně nezruinuje. Já osobně ho používám i jako kondicionér a jednou za čas jako hodinovou masku, kterou aplikuji po umytí. Vlasy jsou po něm jemné, vypadají zdravěji a snadno se rozčesávají.
Maska se dá běžně sehnat na internetu nebo, stejně jako v případě šamponů, u vaší kadeřnice.





Styling - nemastný olej
Nemastný olej od Styling na konečky mi doporučila má kadeřnice a byl to úžasný objev. Ke kadeřnicím moc důvěru nemám, jelikož vám málokdy udělají vlasy tak, jak opravdu chcete vy. Většinou si dělají, co chtějí a v horším případě ani nevědí, jak udělat to, co chcete vy. A tak mám většinou kadeřnice přes známý, stejně jako Adélu. 
Adéla je úžasná kadeřnice z Litoměřic. Vždy mi řekne svůj názor a rozhodnutí nechá na mě, a tak nehrozí, že bych jí řekla zkrátit o tři centimetry a vlasy najednou měla zkrácené o deset.
Ale to jsem se zakecala, tak zpět k oleji. Olej je  určený na konečky jak suchých tak mokrých vlasů. Já ho používám za mokra a jsem nadmíru spokojená. Pokud ho nanesete hodně, konečky z větší části krásně zacelí. Při běžném používání stačí menší množství, pouze aby se zabránilo třepení. Opět ho seženete u své kadeřnice. Cena je kolem dvou stovek, ale dlouho vydrží. Já už ho mám od začátku prázdnin a ubývá mi velmi pozvolna.



 Tangle Teezer
Tenhle kartáč jsem si pořídila, jelikož by po něm měli být vlasy lesklejší a ještě nedávno byl tohle můj velký problém. Objevila jsem ale i další klady jako je snadné rozčesávání, zejména trpíte-li   "dredovatěním" vlasů. Můj další problém je vypadávání vlasů , to se mi povedlo snížit asi na polovinu.
Bohužel mě Adéla také upozorňovala na napodobeniny, které jsou k ničemu a ještě se prodávají za směšně vysoké částky, takže je asi lepší kupovat v kamenných obchodech, kde vidíte co kupujete.






Přeji všem příjemný zbytek dne a držte mi palce, ať mi ta zkouška v práci vyjde :)
Evička

2 komentáře:

  1. zaujal me ten sampon a tangle teezer je must have)ja mam dva:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten šampon je fakt super a Tangle Teezer, no nikdy jsem moc na takové zázraky nevěřila ale opravdu mě překvapil :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)