neděle 8. září 2013

Outfit - Tak trochu námořnicky

Ahojda,
dnes jsem tu opět s outfitem z léta. Je to takový hodně pohodlný a jednoduchý outfit, který jsem ráda v létě nosila. Tento rok se mi hrozně zalíbila kombinace modré, hnědé a bílé a celkově modrá barva u mě vládla célé léto.

Co mám na sobě?
džínová košile Takko | šortky do pasu H&M | kabelka F&F | boty New Yorker | brýle z Itálie













Jaký byl váš oblíbený letní outfit? 
Upřednostňujete pohodlné nebo stylové věci?
 A nebo se snažíte o obojí?

Líbí se vám takový jednoduchý outfit?

Mějte se krásně!
Páá, Dáška

6 komentářů:

  1. ta kosile je super!
    kocka
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :) jo je moc super, dokonce jsem si jí vzala na rok do Španělska, myslím, že jí stoprocentně unosím :)

      Vymazat
  2. Strašne super kabelka :) Ale celý outfit vážne super :)

    Romi- www.myself-romi.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :)tahle kabelka je moje oblíbená :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)