čtvrtek 31. října 2013

Video - Happy Halloween!

Ahoj,
přeji všem příjemný večer/noc.
Dnes mám pro vás zase jednou video, které se bude týkat Halloweenu.  Takže ti z vás kteří  nejsou zastánci tohoto svátku tak raději nekoukejte :)


Video je návod na polštářky a připravíme si na ně :



Povlaky na polštářky, výplně do polštářků, barvy na textil, šablony, zlatý glitrový lak, molitanové listy, přírodní listy, houbičku, štětec, papírovou lepenku a nůžky.
A můžeme jít na to!



Dobrou noc a Veselý Halloween!
Evička

2 komentáře:

  1. Moc pěkné video...:) Jsi moc sympatická, i když nervozita byla maličko znát :)).. Jinak vůbec si nelam hlavu s tím, kdy jaký článek dáš, je to přeci jen na Tobě..:) Blog má být koníčkem a ne povinností..:)) Přeji mnoho úspěchů v prním ročníku na VŠ ...kéž bych byla teprve v prváku :D:D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, tvůj komentář mě moc potěšil :) Nervozní jsem tedy byla, pořád jsem si nezvykla kecat jen tak na prázdnou místnost :D

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)