čtvrtek 10. října 2013

Kabuki štětec v pouzdru od PetraLovelyHair


Hola chicas!

Mám tu dnes pro vás kraťoučkou recenzi na kabuki štětec od Péti. Kraťoučkou proto, že na celou sadu bude dělat zvláštní post Evča. Chtěla jsem se s vámi však podělit i o moje dojmy a to proto, že si to Péťa zaslouží. U Péti nakupuji ráda a štětce obzvlášť, proto mě velice potěšila ručně psaná zpráva přímo od Péti u její sady štětců na oči, která dorazila už před dvěma týdny. Já jsem ale bohužel na rok ve Španělsku a tak mi bylo strašně líto, že je nemohu vyzkoušet a napsat na ně recenzi. Pro jsem udělala výměnu - svoje štětce od Sigmy jsem poslala domů a obrátkou mi byl poslán balíček se štětci PLH a už se na ně moc těším. Není nic lepšího než rozbalovat nové štětce :-D. A konečně na ně budu moci udělat recenzi. Sigma si na mně bude muset počkat do května :-).



Teď ale k tomuhle drobkovi. Štětec podobný tomuto mám od Caostal Scens, ale na tomhle se mi vážně nejvíc líbilo to pouzdro, které je podle mě naprosto perfektně řešené a na 100% využitelné. Každopádně po prvním vyzkoušení štětce, jsem ho šoupla do kabelky a původní plán vyměnit ho za růžový CS byl fuč. Ani ne proto, že byl lepší - štětce mi přijdou hodně podobné, ne-li stejné (i když PLH je možná ještě o něco jemnější), ale proto, že mě samotné přišlo nefér ho nepoužívat, když si s ním Petra dala takovou práci. Proto tento štětec, i když je vážně super, neputoval do mé kabelky z čistě účelového důvodu, ale z důvodu možná bych řekla i ,,pocitového" nebo prostě jen z principu :-) 

Myslím si, že se štětec Pétě velmi povedl - je jemný, hustý a snadno se s ním pracuje, ale ještě větší radost mám z pouzdra. 
A jako sada je to perfektní duo :-).






Drobek od Caostal Scens na ukázku + malý nechtěný úryvek toho, co vás čeká :-)


Také už ho máte doma? Chtěly byste? 
Já myslím, že je to super štětec za super cenu a ještě je k tomu strašně CUTE! :-D

Ciao ciao, mi amigos! 

2 komentáře:

  1. Dášo, to jsi mi udělala obrovskou radost, jsem moc ráda, že se ti štětec líbí, děkuju hrozně moc! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) nemáš vůbec zač, je to vážně povedený štětec a jsem moc ráda, že jsem si ho pořídila ;-)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)