úterý 8. října 2013

Špičatý štětec kabuki - ala Sigma F86 z PlumFooleryShop (najdete na ebay)


Hola chicas :-)

Dnes je to opět o štětcích, v dnešním případě o noname štětci ala Sigma Tapered Kabuki F86 , který jsem si koupila už asi před půl rokem na PlumFooleryShopu (bohužel hozde už neseženete), ale nejdete ho určitě na ebay. Já jsem si ho koupila proto, že se mi líbil ten pravý od Sigmy, ale chtěla jsem nejdříve vyzkoušet, zda-li mi vůbec k něčemu bude. Moje rozhodnutí je ano a velmi silně uvažuji o tom, že tento věnuji Evče a já si pořídím originál. 




Jdeme na to! 

Recenzi napíšu jako + a -, protože je to přehlednější a já si pak nad tím budu polemizovat, jestli mi originál za 600 Kč stojí :-D. Každopádně štětec je výborný nejen na nanášení a zapracování makeupu do pleti, je naprosto dokonalý i jako štětec na korektor. Tento štětec je v nanášení korektoru pod oči naprostá jednička ve všech štětcích, které mám a že jich mám dost (a to jste tu větší většinu ještě neviděly :-D). Jen pro zmínku, tento štětec je ze syntetických štětin (originál i fake).

+ klady
+ velmi dobré tvarování
+ velká hustota štětin
+ skvělá manipulace
+ ač se to nezdá, široké využití
+ i přes nekvalitní syntetické štětiny je celkem jemný a funkční

- zápory
- horší kvalita materiálu než u Sigmy - železná část štětce se mi po upadnutí na zem promáčkla (to se mi u Flat top kabuki od Sigmy nikdy nestalo a že mi upadl hudák nespočetněkrát :-( ).
- kvalita chlupu - i přesto, že jsou oba syntetické, Sigma je o mnoho jemnější 
- schnutí - je velmi dlouhé, Sigma schne o trošku déle než přírodní chlupy, ale chlup na tomto noname štětci mi přijde skoro jakoby plastový a schne velmi dlouho, třeba i dva dny



Jaký máte názor na tento štětec a jeho využití? Máte s originálem či neoriginálem zkušenosti?

Mějte se krásně! Ciao ciao, mi amigas!

3 komentáře:

  1. Ahoj kocky, ja bych jen rada doplnila, ze stece "ala Sigma" uz v eshopu nejsou a ani nebudou, vratilo se mi jich par na reklamaci kvuli tomu, ze ta zelezna cast a rukojet nedrzela tak jak mela. Sama pouzivam ten tvarove odpovidajici F82 a na tvarenku je paradni. Ale bohuzel mi prijde, ze je to s kvalitou kus od kusu, dodavatel se k tomu nijak nepostavil a to se mi vubec nelibi.

    Kazdopadne jsem rada, ze u vas klady prevazuji:-)

    Mejte se krasne
    K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nejsem žádný štětcový znalec,ale mám koupený přímo u Káji,jiný tvar(něco jako Hakuro H51),používám na tvářenku a za jiný bych neměnila.Asi je to fakt kus od kusu.Já jsem moc spokojená a mýmu "umění"naprosto vyhovuje:-D Tak škoda,že už nebudou,já bych do něj šla zas!

      Vymazat
    2. Děkuji za komentáře :)
      Kája: jj, zjistila jsem to, když jsem hledala na tvých stránkách, že bych sem hodila odkaz. Bohužel vím jaké to je, když prodejce skoro nechce komunikovat a ještě k tomu prodává vadné kusy. Naopak jsem ale chtěla napsat recenzi obecně na tento štětec, který se dá sehnat na ebay atd.
      BettyBoop: tenhle štětec mám opravdu ráda a i přes Sigmu, Hakuro a RealTechniques, je tohle můj nejpoužívanější štětec. Hodlám si ho koupit v originále od Sigmy, ale ani tenhle - musím říct - není vůbec špatný, i když se kvalita pozná :-)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)