pátek 4. října 2013

Účes inspirovaný Upířími deníky


Ahoj,
dnes pro vás mám fotonávod  na účes inspirovaný hlavní hrdinkou seriálu Upíří deníky, Elenou Gilbert.
Jelikož už brzy zase budeme potřebovat inspirace na společenské účesy, přemýšlela jsem nad účesy vhodné pro tyto události.
Dnes jde o jednoduchý účes, který lze zvládnout za pár minut a dá se použít nejen jako společenský. Potřebujete na něj jen pár věcí :
kulmu, hřeben, vlásenky, gumičku, lak, vosk a nějakou tu ozdobu do účesu ať už mašli, hřebínek nebo ozdobné sponky. Volit můžete podle příležitosti.
A teď už k návodu.














Made by Dáša

Přeji krásný zbytek dne!
Evička

16 komentářů:

  1. moc hezké, povedlo se ti to a ta tvoje spona je perfektní :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké, to bych mohla zvládnout i já... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jej, to je ake pekne, naozaj podarene. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, chtěla bych tě pozvat na svůj blog http://bafcoolture.blogspot.cz/, kde probíhá hlasování s malou soutěží, tak jestli chceš, budu ráda , když se přidáš :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé to je krásné, vypadá to uplně přesně, jako kdyby to měla Nina!! :DD Tedy.. Elena..
    Děkuji za návod, určitě to zkusím na nějaký plesík :)

    :)) Taky tak žerete Upíří deníky holky? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, určitě ho zkus! Já deníky tedy žeru , hodně mi pomohli zlepšit angličtinu. Dáša deníky nesleduje ale ochotně mi pomáhá s realizací různých outfitů ze seriálu :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)