neděle 6. října 2013

Vypotřebováno - Co jsem používala na suché barvené vlasy? Brát/nebrat?


Hola chichas! :-D

Nééé, samozřejmě vás zdravím dámy (možná i pánové :-D)
Dnes si dáme recenzový článek a zároveň novou rubriku Vypotřebováno. Nakupilo se mi totiž spoustu fotek výrobků, které jsem používala a vypotřebovala, ale nestihla jsem na ně udělat recenzi a momentálně používám jiné produkty.
Dnes bych vám chtěla předat své závěry a dojmy z přípravků pečujících o suché barvené vlasy, neboť s nimi jsem právě proti tomuto problému soupeřila.




 Balea Seidenglanz Haarmaske Pfirsich + Seide
Jedná se o vlasovou masku s vůní broskví, která by měla zlepšovat lesk. Já masku používala celkem často, převážně místo balzámu. Musím říct, že mi vydržela celkem dlouho a moc pěkně voněla. Když jsem na noc měla třeba copánek, ráno po rozpuštění a následně celý den vlasy krásně voněly, což je pro mě plus. Co se týče použití, nanášela jsem masku pouze do délek zhruba od uší dolu, stejně jako balzám. Balzám samozřejmě už nepoužiji. Jako maska pro lepší hydrataci a lesk je pro mně asi nedostačující, ale jako více pečující, ale přesto lehký a krásně vonící balzám, je v pohodě. Koupila bych si ji znovu. (Cena cca 60 Kč)





Elseve Hedvábný olej od L´oréal Paris
Tento olej jsem měla možnost porovnat s růžovým a žlutým olejem od Syoss a olejem od GlissKur. Za sebe tedy musím říci, že tento vyšel ze všech nejlépe. Všechny oleje mají mít nemastné složení a tím nezatěžovat vlasy. Oba oleje od Syoss byly velmi mastné, cítily jste je ještě po dlouhé době jak na dlaních, pokud jste si je hned neopláchly, tak i na vlasech. Vlasy slepovaly i v titěrném množství, což je škoda, protože se mi velice líbily. Olej od GlissKur splňoval nelepení a nemastné složení, ale zase až moc. Má takové hodně mokré neolejové složení, v čemž je pak podle mého názoru rovnou lepší koupit si olejové rozprašovače od stejné značky. Olej vlasy jakoby ,,namočil", ale po delší době jsem měla pocit suchých konečků. Proto byl nejlepší olej od Elseve. Složení má sice olejové, což cítíte i na rukách, ale nelepí a do vlasů se nanáší velmi snadno. Po rozčesání vlasy neslepuje a přesto jsem měla dlouho pocit, že ve vlasech olej mám. Navíc ještě hodně dlouho po nanesení vlasy krásně voněly. Ještě bych na závěr řekla, že oleje nanáším ještě do vlhých vlasů, aby olej ve vlasu udržel vlhkost a tím vlas hydratoval. (Cena cca 149-199 Kč)





Balea Oil Repair balzám na vlasy
Musím se přiznat, že na balzámu spíše hledám pěknou vůni, protože hydratace bych řekla, že mi stačí z oleje a masky na vlasy, ale i přesto jsem před létem sáhla po olejovém balzámu. Už před nějakou dobou jsem měla od stejné řady šampón a ten mi přišel takový průměrný - hezky voněl, hezky umyl, ale nic moc extra. Tento balzám je pro mě vlastnostmi podobný. Splňuje svůj účel - vlasy se po něm pěkně rozčesávají, jsou lesklejší, ale zase nic moc extra - raději mám meruňkovo-mandlový balzám od Garnier Provance, který ještě ke všemu přenádherně voní a to i do té doby, než si znovu umyji vlasy, což je 2-5 dní. To je za cenu 54,-Kč výborný výkon. (Cena cca 50 Kč)





Revalid Shampoo pro posílení a proti vypadávání vlasů - jemné vlasy
Na tento šampon mám takový zvláštní názor. Byl mi předepsán paní doktorkou ještě s olejovými kapslemi (recenze bude zvlášť) a nevím, jak bych to měla popsat. Hodně jsem četla, že je tento šampon vážně účinný, ale drahý, což je pravda - v lékárnách stojí od 200 do 300 korun a to je pro mě celkem dost. Myje velmi dobře, moc nepění, což je dobře pro vlasy, protože čím víc šampon pění, tím víc vysušuje, je neparfémovaný a neobsahuje parabeny a silikony. Já si na to asi moc nepotrpím, i když si při výběru radši vyberu ten bez těchto látek. Musím říct, že po dopoužívání jednoho balení jsem zaznamenala méně padajících vlasů, ale musím brát ohled na to, že jsem současně užívala stejnojmenné kapsle. Pokožka hlavy byla ale méně citlivá, neštípala a vlasy mi přišly lehce silnější. Zase ale opět nemohu plně říci, zda to bylo šamponem, kapslemi nebo celým duem. Každopádně se mi vlasy mastily úplně stejně (hned druhý den večer) a určitě nebyly nadýchané, což ale také šampon nesliboval. Za tu cenu a dokonce za méně jsem si proto našla jiný šampon a k tomuto se vracet zřejmě nebudu. Neříkám však, že se mi po něm vlasy nezlepšily, ale na mojí peněženku, to bylo velmi náročné :-).



Omlovám se za neotočené složení, ale zaboha mi to nešlo nahrát :)


Schwarzkopf GlissKur Hair Repair - Ultimate Repair Haarspitzenfluid
Tak tohle bylo pro mně naprosté zklamání. Potřebovala jsem něco, co by mi zacelilo konečky a ty se tolik nelámaly. Mám štěstí, že konečky rozdvojené nemám a teď už se mi ani nelámou, ale dříve se lámaly a pak byly takové suché a hrubé, což mi zatraceně vadilo. Tento fluid by měl zacelovat konečky a pomáhat roztřepeným vlasům. Konzistence je takový tužší fluid, který ale neskutečně lepí a slepuje mi vlasy i v maličkém množství. Konečky byly sice zacelené, ale jen na pohled. Po delší době fluid jakoby vyprchal a vlasy začaly být znovu drsné. Zda opravdu pomáhá roztřepeným konečkům nemohu tak úplně posoudit, ale jako rychlá péče, třeba po žehlení na zacelení konečků nemusí být tak špatný. Čekejte ale, že to nevydrží zas tak dlouho. Podle mě by měla kůra postupně zlepšovat stav vlasu a ne jen na oko zlepšit a po umytí se trápit opět s poškozenými vlasy beze změny. Balení jsem vypotřebovala až na zbyteček celé a žádný posun v kvalitě konečků se nekonal, takže bych si tento fluid znovu určitě nekoupila :-(. (Cena cca 100 -150 Kč)




To by bylo vše k mým vypotřebovaným výrobkům na suché vlasy poškozené barvením. Jestli máte nějaký typ pro mě, budu jen ráda a budu velice ráda, když vám dám tímto článkem typ já :-). Tato rubrika - Vypotřebováno - se na blogu bude objevovat častěji, kvůli spoustě konceptů, které nejsou až tak aktuální a výrobky už jsem dávno vypotřebovala :-D To je tak, když někdo stále lítá po výletech a nepíše články :-D.

Mějte se krásně a napište mi, jaké zkušenosti máte s těmito výrobky vy a jestli máte nějaký svůj fígl, jak na suché poškozené vlasy :-).

Ciao ciao, mi amigas! :-D 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! Doufám, že se Vám můj blog líbí :-) | Thank you very much for the comments! I hope you like my blog :-)